LINKOVI BURAZ,KLIKNI,NO,,KAJ ČEKAŠ!?..KURONJO
Blog.hr
Forum.hr
plaviradio.hr



Free Hit Counter

ODJEVNI PREDMETI MJESECA
gumene sandale
tirkizne kupaće
lanene hlatje
Image Hosted by ImageShack.us

S.D.

UHOLAŽ I OVLAŽ

24.07.2008., četvrtak

Sweet home Alabama drugi dio

Još jednom smo se susreli selo i ja,ali ovaj put selo je imalo iznenađenje u obliku obilne kiše i jakih bočnih vjetrova. Stari i ja smo ovaj puta popravljali krovište na tome usranom vjetru i iritantnoj kiši.Sve one mokre daske,čavli ljestve skliske a tek samo krovište. Nemam pojma ali baš se je sve poklopilo da nam pokvari dan a povrh svega toga stari i ja bolujemo od kroničnog straha prema visinama.Vrijeme nam nije išlo na ali usprkos tome obavili smo glavninu posla,penjao sam se po krovu kao profesionalni krovopokrivač, nemam pojma od kuda mi toliko hrabrosti,možda od par piva zagrijavanja prije posla ili je to bila čista hrabrost uglavnom nećemo nikada znati jer ne namjeravam to tako često ponoviti. Svaka čast ljudima koji je taj tip posla profesija,moje poštovanje.
Na tom starom podkrovlju/tavanu ima toliko starih sranja koji su tada u to vrijeme Jure bili od životne važnosti a sada su vjerni sakupljači prašine i prepreka pune rđavih čavli koji žude za ljudskom nogom. Sve je drveno i trulo,što je naj bolje ništa nije bilo stabilno na tom tavanu/podkrovlju osim mog starog.
Ta kuća ima onu old timersku pećnicu i peć koje se ne koriste već desetljećima ali brijem da bi se moglo to srediti. Sjećam se jednoga tuluma iz srednje kod jedne frendice u brdima i maloj kućici sa sličnom peći i pećnici,znam da nam je bilo zima pa smo par frendova i ja odlučili zagrijati prostoriju pa smo odlučno bacali drva i papire i sve naložili,u sekundi se cijela prostorija napunila dimom što je bilo čudno,tada smo shvatili da smo drva gurali u pećnicu na opći užas frendice.Mogli smo se izvuči na pijanstvo ili na mongoloizam ,strabizam ,ali mi smo okrivili četvrtog frenda,tak da sve je bilo ok.
Sada više nikada nebi počinio takvu grešku,jer u ovoj staroj drvenoj kući takav čin bi rezultirao katastrofom,poput onoga zepellina,planuo je poput baklje.
Sve škripi u toj kući brijem da sam nekaj čuo ali nisam ziher kaj,pošto ne vjerujem u duhove i demokraciju pa sam tu pojavu pripisao učincima pive.
Kada je posao napokon završio bio sam toliko umoran i mokar,noge su me boljele,bljuvalo mi se od umora,nisam stigao ni novine prolistati ni kavu popiti,bio je to još jedan naporan i usran kišni dan.
Na kraju dana nas je sve Dinamo razveselio svojom uvjerljivom dominacijom na tereniu i igri, Tako da je dan bio savršen,,,, btw radovane jeben ti je diskajz,nismo ni slutili da je to on aha pričaj to nekome drugome,svi smo mi sisali vesla...

- 09:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA OVOGA
Sve što se željeli znati o muškoj ljubavi ,ragbiju i makramejima.Pitaj buraz!!!!Ako voliš šnicle i porculanske tanjure, nema potrebe da se sramiš i u kutu čamiš..Izađi iz komode i budi ono što jesi,da budi ono šta uistinu jesi - gnom.....Krv nije dokaz nevinosti,već poligraf!!!!!


KREDO OVOGA MJESECA
Tko sam ja?
Alec Baldwin