LINKOVI BURAZ,KLIKNI,NO,,KAJ ČEKAŠ!?..KURONJO
Blog.hr
Forum.hr
plaviradio.hr



Free Hit Counter

ODJEVNI PREDMETI MJESECA
gumene sandale
tirkizne kupaće
lanene hlatje
Image Hosted by ImageShack.us

S.D.

UHOLAŽ I OVLAŽ

11.06.2008., srijeda

Kratka priča

Razgovor između Perice i Đonija o onim stvarima bitnim i manje bitnim ….razgovor se odvija u poluzatvorenom prostoru sa šaloporkama…..
Perica i Đoni se susreću na sredini prostorije i započinje konverzacija


Perica: Danas sam se uspio posrati i oprati zube u tri minute.

Đoni: Što očekuješ pljesak?

Perica: Pa ne, ali…. U biti odjebi! Koji ti je kurac?

Đoni: Koji mi je? Pa jebo te svaki put kada se sretnemo ti mi počinješ pričati o svojim sranjima i pizdarijama, daj budi normalan za promjenu….idiote!

Perica: Ma ko te jebe!

Đoni: Koji si ti kreten. Kaj to smrdi? Osjetiš?

Perica: Tvoja mama možda?

Đoni: Fakat si kreten, jebem tebe i te tvoje glupe fore!

Perica: Zajebavam se, kaj se odmah vlažiš!

Đoni: Kad moraš biti iritantan i blesav, i kak ti nije dosta tih glupih fora sa sranjem i pranjem zubiju? Mislim boli me kurac, ali kako si se uspio posrati i oprati zube u tri minute?

Perica: Haha…Sada te zanima?

Đoni: Svejedno mi je, samo pitam…ako mi ne želiš sada reći,ko te jebe!

Perica: Više ne smrdi, to sam ga ja zveknuo da te raspizdim,ispričavam se zbog toga….sada dolazimo do priče i vjeruj mi da je zanimljiva u neku ruku,pa čak i poučna moglo bi se reći,ma koga zajebavam nije niti jedno niti drugo…haha…

Đoni: Daj ajde reci već, kaj sad sereš ili me sada namjerno zajebavaš?

Perica: Čekaj!!!!Da sam znao da ćeš cviliti poput kučke ne bi spomenu uopće.Znaš kaj? Neću ti ispričati jer si nestrpljiv i kučka.

Đoni: Marš u krvavi kurac,pederčino jedna jebena iritantna!!!!! Ja idem a ti se jebi, ti i tvoja jebena priča!!!

Đoni odlazi iz prostorije i Perica ga gleda i smijulji se i pokazuje mu srednji prst…..Perica ostaje sam u prostoriji

Perica priča sam sa sobom…


Perica: Daj zamisli pedera, gori je od trebe. Ljuti se oko jebene priče koju u početku uopće nije htio čuti, daj zamisli. Ma ko ga jebe idem ja na pivu.

Perica odlazi i ode iz prostorije.


- 01:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA OVOGA
Sve što se željeli znati o muškoj ljubavi ,ragbiju i makramejima.Pitaj buraz!!!!Ako voliš šnicle i porculanske tanjure, nema potrebe da se sramiš i u kutu čamiš..Izađi iz komode i budi ono što jesi,da budi ono šta uistinu jesi - gnom.....Krv nije dokaz nevinosti,već poligraf!!!!!


KREDO OVOGA MJESECA
Tko sam ja?
Alec Baldwin