LINKOVI BURAZ,KLIKNI,NO,,KAJ ČEKAŠ!?..KURONJO
Blog.hr
Forum.hr
plaviradio.hr



Free Hit Counter

ODJEVNI PREDMETI MJESECA
gumene sandale
tirkizne kupaće
lanene hlatje
Image Hosted by ImageShack.us

S.D.

UHOLAŽ I OVLAŽ

03.05.2008., subota

Zaboravljene radosti

Danas kako ljudi jure i žure da se naoružaju raznim ipodovima,ifonovima i inim pizdarijama,a ja se pitam gdje je ona fraza nestala stani i pomiriši ruže,no dobro danas ljudi čak i stanu ali i razjebu ruže..
No kako god bilo, danas je sunčeko zapržilo i peklo našu belu kožu, ja sam lepo skinul maju ili ti ga t-shirt da uhvatim malo tena ili kožnog raka,a vjetrić puše i mrsi moju bujnu kosu i moje vjenčiće oko bradavica jer sam predhodni trenutak skinuo majcu...
Naoružao sam se špric kantom i krenuo u vrt da zalijem salatu,blitvu,poriluk,mladi luk,paradajz i sve druge lepe stvari koje se nalaze u vrtu i koje će biti zvijerski pojeđene i probavljenje...
Sunce sija ,vjetar puše , a ja onako polunag zaljevam matovilac i napinjem svaki mišić na mom zakržljalom truplu....
Poput španske serije sluga u vrtu zaljeva a godpodarica ga želi teže uzeti al ne može jer joj čača neda pa se sada dira iza firange i pruža si najbolju moguću zabavu nakon bičevanja crnaca zbog neposluha ili rekreacije,ali u mom slučaju nije bila gospodarica nego susjeda koja me gledala i nije vjerovala kako odvratan prizor se odvija ispred nje,,,,moja atletska građa(tipa maratonac) i šokantna pojava....
Ali ja sam uživao i vratio sam se u vrijeme kada je bilo bitno tko ima više krastavaca i matovilca a ne tko ima bolji ipod.....working class hero bruce springsteen

- 20:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA OVOGA
Sve što se željeli znati o muškoj ljubavi ,ragbiju i makramejima.Pitaj buraz!!!!Ako voliš šnicle i porculanske tanjure, nema potrebe da se sramiš i u kutu čamiš..Izađi iz komode i budi ono što jesi,da budi ono šta uistinu jesi - gnom.....Krv nije dokaz nevinosti,već poligraf!!!!!


KREDO OVOGA MJESECA
Tko sam ja?
Alec Baldwin