< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by zoka

 

Evo malo slikica, jer slika govori tisuću riječi. :)



















 

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

 

MSN: zacc838@hotmail.com

Ostali blogovi:

5 njih
Tanja
Sara
CoB fan blog :)
Miki
Pearl :)
Mali Lesho

 


subota, 14.07.2007.

 

:/

Neznam odakle da počnem, ovo sve ide u kurac, pišem gluposti po ovom jebenom blogu, jednostavno nemam inspiracije(da to tak nazovembang).
al jebiga, svi kažu nemoj odustat žacc, nemoj, al jednostavno nemam o nikom kurcu pisat, sve idi nigdje. :/
Ajd da nebude da sam piso sam o svojim problemima, pisat ću malo o tome šta mi se dogodilo u ovih 5-6 dana.
Znači ponedjeljak: Nesjećam se :(
Utorak: Bio u gradu malo i vanja me cjelo vrijeme nagovaro da krenem u teretanu(-.-)
Srijeda: Ponovo bio u gradu i vanja me nagovorio da idem s njim u teretanu, otišli smo se upisat i sav sam se strgo nemogu ruke pomicat(XD, nebrinite na neki način idem zbog kondicije i tih gluposti al više idem zbog problema s prsima :/)
Četvrtak: Malo sam se zajebavo kod kuće i tak....(uglavnom bilo dosadno, kad imam pun kurac do grada pa mi se neda ić)smijehzijev
Petak: opet bio u teretani, u špici, došo kuć pa opet u grad, bio s vanjom, sekom i marinkom pit(iako ja nisam piorolleyes), došo kuć i eto me sad pišem post....

samo se nadam da će praznici bit zabavni(puno je već prošlo od škole, al sve će to brzo proć, život je kratak. A trebali bi bit zabavni, mislim, spavaš kolko oš, jedeš kolko oš, ideš spavat u kolko oš, radiš šta oš kak ti se digne i tak)

Dio iz jedne lijepe pjesmice:

Out of strength to fight,
I cannot take another night.
I cannot take it no more,
Lust of light slips through my fingers.
Like blood drips off my arms,
Black candle wax has buried me.

wave



| komentari (5) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.