...da se i ja predstavim...

znaci ja sam katarina...neka budala
je to rekla i tako je ostalo...znaci zivim u rijeci...
tu su mi zivjeli i neki blizi preci...a sad ja...znaci
uljepsala sam ovaj svijet 01.07.1993. i izmamila
mnoge osmjehe na licima svojih najblizih...
u slobodno vrijeme volim se zabavljati s ekipom...
izlaziti...pisati pjesme...crtati...i smijati se do bola...
najvise sa sarom...seko legenda si...moju uzu
obitelj sacinjava cetvoro clanova...tu su mama,
buraz i tata bez kojeg ne bih prezivjela...u ovom
okrutnom svijetu...kako me popularno zovu beba...
i vi me tako mozete zvati...i da vam jos kazem
pohadati cu gradjevinsku skolu u rijeci...i tamo
robovati jos cetiri godine...sve vas pozam...
vasa mala_zlochesta


pa ja VOLIM:

*sebe
*ljubaw
*obitelj
*decke
*ekipu
*MORE
*zivotinje
*biljke
*kisseve
*hagove
*umjetnost
*muziku
*svoju sobu
*svoga macka SPOOKYA
*pasica NERU
*papigu RIKI
*konje kod dede
*i u ostalom volim sve sto vole mladi


pa onda malo onoga sto NE volim:

*dvolicne
*lazove
*kopije
*one koji se guraju u moji zivot
ma da skratim
one za koje vrijedi
GET A LIFE
i one koji svojom prisutnoscu
ZAGADUJU SVIJET



Free Music

Free Music



Free Music

MoJa EkIpA:
nismo ono...boli glava...ali smo...
kul...ma najbolje smo...naj su mi...
Andrea koja uvijek trči za deckima...
pa lory atleticarka zovem je i jimmy...
i napokon my best dude Ingrid...
a jos su dobri judi i...Mala martica s
privatnog,anja iz a razreda i hippi dea...
curke su zakon a tu je lucia malo
šašavo stvorenje koje znam...od vrtica...
damn...yeah right...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

****you can say i`m crazy***yes it`s true***i`m crazy***abouth one thing***and that`s you***

***bilo jednom davno***ne znam tocno kada***voljela sam jedno bice***
voljela sam gada***nije tesko reci voljela san gada***tesko je reci da volin ga***i sada***

***i`m just waiting***
for a better day***

***iman jedan zivot***i tebi bih ga dala***iman jedno srce***i to bi ti dala***ovu dusu***ja bi tebi dala***a da iman mozak***ne bi ovako srala***

***VIŠE NISAM UMIŠLJENA SAD SAM SAVRŠENA***

***tek kad netko drugi***pozeli ono sto si ti imao***tada shvatis***koliko ti je to zapravo znacilo***

V-vecer je prosla
O-opet ce doci
L-lijep je zivot
I-i on ce proci
M-mnogo te volim
T-to nije sve
E-evo jos jednom
VOLIM TE!!!!!!!!!

...neki super blogovi...

finoanjica
finoandrea
finoluce
finoari
finoveki
finoFranko
finoTikvica
finorelja i ana
finolorena
finotikvica,rozi & drasko
finoB3n3
finosabi
finokrvavi blog mr & mrs killer
finoivana
finokul blogg
finoSara

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic



na ovom blogu ce pisati ono
sto ja budem htijela pisati a ako
netko ima nesto protiv moze
odmah otici

You got it dude thumbup

pozzam svoju rulju
mah kiss

STO MISLITE O MOM BLOGU ?
...bas je sexi....
...totalno kul s zanimljivim temama....
....fora ali dosadan....
...strava al i uzas...
...jadno...i tocka...
  
pollcode.com free polls


Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 04.07.2008.

...i cry...each night...and you will........never know why...

pa peoplesi da vam se javim...upisi su gotovi...vecina se upisala...dok manjina nazalost nije...i da mislim na prvi upisni rok...hh...kao sto pretpostavljate...da ja sam se upisala...jej...i nazalost sad kazem...nisam vise ucenik osnovne skole gornja vezica...i nisam vise ucenik najnajboljeg i najludjeg razreda 8. b...ove cu godine krenuti u potragu za novim drustvom...novim zivotom...ici dalje ne znajuci sto me ceka...dali se iza ugla krije sreca ili tuga... plac ili smijeh...hrpa ucenja ili zabeve...u iscekivanju cekam te odgovore...ne zelim se vracati proslosti...i plakati za njom...niti se radovati buducnosti....jednostavno zelim zivjeti danas...ne misleći na sutra...i na ono sto mi zivot nosi...bilo je lijepo da je jos bar malo trajalo...al nadam se bit ce jos ljepse...stare ljubavi...i simpatije ostaju...nove nadolaze...i cekaju... nadam se da cete se svi vi draga moja generacijo uklopiti medu nove ljude...i novi zivot da ce vam biti onoliko lagan i jos laksi od zivota koji ste imali u nasoj skoli...zao mi je svih vas koji niste uspijeli na prvom upisnom roku...al uspjet cete na drugom...jer ja vjerujem u vas...i znam da to mozete...voli vas vasa mala_zlochesta

i sad dve od najkjut tipa...

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

kissam vas...yay...



| ♥KoMeNtAriShi♥ (23) | pRiNtAj | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.