31.03.2007. / subota

Proljetni sajam

Jućer je bio proljetni sajam. Bilo je prejebeno. Ja nisam niš napravio, osim jednog jaja od stiropora koji je izgledao kao da sam ga posrao....Svirali su neki četvertaši, a jedam je odsvirao "malu noćnu muziku" koja je zvućala ko neko sranje koje tek tolko svira, a poslije je rekao da svira klavir 5 godina. Naravno,svi smo se spišali od smijeha. Poslije su svirali Brajo i ekipa.
prvo su odsvirali Led Zeppelin, immigrant song

Onda Knocking on haven's door

i tako još toga, ali na kraju je došla Eva i počela pjevati Nirvanu "smels like teen spirit"

To je bio smijeh! Počela se glupirati, pre, pre rano je počela pjevati, nije imala ojma tekst, pa je mumljala, pa je stala jer nije znala tekst, a kreštila je ko kokoš! to je bio veći smijeh od onog "pijanista"....
Poslije sam rubenu pomogo spremiti bubnjeve, pa me je poćeo učiti svirati bubnjeve, samo što je uletio ravnatelj pa nas je potjero, ali nije svitati bubnjeve jako kao što se ćini. Ja sam uspio jedan ritam držati čak 10 sekundi.
Ajde već kad sam ovdije, staviti ću još jedan vid.

- 22:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>