25.03.2007. / nedjelja

Piva!!!!

Ja pijem pivo od druge godine.
Prića ide ovako:
Stric je na plažu donio pivucoolparty. Moj stari, stric, i još neki, su pili pivo.party
ja nisam imao pojma što je tolud. Plazio sam po stricu i pružao ruku prema pivithumbup. Stric je mislio da će biti pre gorko za mene, i dao mi je da ju probamparty. Ja cugnem, mučkam malo u ustima, progutam, i odjednom se ćuju iz mene glasovi "MMMMMMMMMM, fino!"partydead. Naravno da sam se rascmizdrio jer više nisam smio dobitipuknucu......
Sve, jedno, sad sam se tako navikao na alc. tako da se mogu natjecati s nekim tko popije više alc. i ne sruši se, pobjeđujemouthwashparty.
Na planinarenjima se uvijek nalokam rakije, za sestrinu krizmu sam se nalokao dedinog vina (moj je deda vinar)....
Danas u kući nije bilo vina, pa smo susjeda i ja popili jednu onu limenku, koju mi je stari donio iz švabe (i to s alc.!), a ja sam od te cijele limenke popio oko 60% limenke.....
Zaboravio sam pisati post o mojemu pušaćkom iskustvusmokin.
Prvo sam od Tonija probao dim, ili dva.
Poslije skoro dva tjedna borna je starom maznuo cigaru od vanilije.
Ja sam prvi degustirao, i moram vam reći da nije bilo uopće loše.
Išla je od usta do usta, tako da su još probali: bila, borna, thune, jelka, i ja mislim da je to to. Naravno da mato i maćo nisu probali jer su vjernici.....
smokinpartysmokinpartysmokinpartysmokinpartysmokinpartysmokinparty

- 15:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>