** O meni **

IME : Ina
PREZIME : Hmm, zaboravila sam...
RAZRED: 8.A
ŠKOLA : Braća Bobetko
SLUŠAM : Skoro sve od mjuze
VOLIM : Jednog dečka
Frendove & frendice
Obitelj
Zabavu
MOBITEL
INTERNET
Svoj blog
Idenje van
ODBOJKU
RUGBY
Nogomet
Mjuzu
TV
ČOKOLADU
NE VOLIM : Umišljenost
Laž
Preseravanje
ŠKOLU

NAJ FRENDICE : Tonka, Sanda, Milja, Jopa, Disy, Sele, Moky, Ana

NAJ FRENDOVI : Roby & Iggy & Brx

MOJI KONTAKTI :

MSN - perfect_girl_sk_14@hotmail.com
MAIL - malaa_sk@net.hr


Eto ja sam vam jedna luda, zaljubljena i zajebana cura...
Obožavam se zezat, smijat, radit sranja... hihi....
Stalno sam na msn-u, pa me svakako dodajte pod kontakte,
eto, dovoljno se saznali.. Ako vas nešto zanima, javite se...
Pusaa.....

Moji best frendovi & frendice

Tonka - jedna cura koja mi je jako važna u životu!! Da nemam nje ne znam kakav bi moj život bio.. Njoj moju reći sve, ma baš sve.. I znam da nikom neče reći.. Zakon je... Prije si nismo bile baš nešto, ali od 5 razeda smo se počele družit, u 6 smo bile sve bolje i bolje, a sad u 7 smo postale nerazdvojne.. Svaki se dan vidimo i čujemo.. Znamo se posvađat, ali se pomirimo u roku od 5 minuta, jer ne možemo jedna bez druge... Previše mi je pristala srcu, i da je sad izgubim, rađe bi bila mrtva nego bez nje.. Tonka volim teee... Pusaaa..

Milja - jedna super cura.. Od prvog razreda smo bile the best, ali smo se u 7 posvađale i prekinule prijateljstvo.. I nismo dosta dugo pričale, ali smo se pomirile, na početku smo bile samo frendice, ali s vremena na vrijeme bile smo si sve bolje.. I tak smo moglo bi se reć opet postale best.. Mogu joj također sve reć.. Cura je super.. Milja pusaaa...

Jopa - jedna cura koja mi je također važna u životu.. Sve joj mogu reć... I stvarno je super.. Zakon je.. Uvijek je uz mene kad ju trebam, kao i Tonka (naravno)... Stvarno ne znam šta bi bez nje.. Cura je super, i nju previše volim da ju sam tak izgubim, a znam da ju ne smijem izgubit, jer moj život više ne bi bio isti kao što je sad.. Volim te Jopa moja mala..

Sanda - s njom sam si od nedavno dobra.. I odma smo se skompale.. I cura je zakon.. Isto joj sve mogu reć.. Ne znam šta bi bez nje.. Prije su mu svi koji ju znaju govorili kak je umišljena i sve to, i onda sam i ja mislila, a sad tek vidim da nije.. Jer je zakon... :)
Sanda budi kakva jesi.. Pusu ti šaljem...

Brkić - predobar dečko... Prije si nismo ni bili dobri.. Ali zadnjih par mjeseci smo si super... Mogu mu sve tajne reć... Dečko je super.. Rekla sam mu sve u vezi jednog dečka, što skoro nitko ne zna.. Osim Tonke... A ovima još moram reć... Ma dečko je stvarno legenda.. Ne znam šta bi bez njega.. Nisam ni znala da mi jedan super dečko stoji pred nosom, a da mi je best frend... Brkiću, stvarno si super, i ne želim te izgubit za frenda...

Roby - moj best frend koji mi je kao rođeni brat, s kojim sam si super.. Njemu sam sve prva rekla.. Dečko je super.. Ima stvarno veliko srce.. Previše ga volim kao bracu... I ne želim ga NIKAD izgubit... A znam da ima pre veliko srce, jer on trpi sve moje ispade...I uvijek mi daje savjete, i govori, ajde ajde smiri se, bit će sve u redu... Roby voli te tvoja sekica...

Iggy - jedan presladak dečko kojeg ja puno volim kao mog "bracu"... Ne znam šta bih bez njega.. Upoznali smo se na METALCU, a skompali u dvorani "Brezovica"... I od tad smo nerazdvojni... Super je... Stvarno ga volim... I uvijek je uz mene... Kad mu nešto pošaljem kad sam tužna, odma mu moram sve reć.. I odma me savjetuje.. Iggy volim teee... Pusaaaa


Ja samo mogu biti sretna što ima sve ove ljude uz sebe, jer da ih nemam, stvarno ne znam..

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

Moj ponekad zakon i ponekad loš život...

*+* LiNkIcHi *+*

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moji poznanici

Muha
Sekaaa
Milja
Matea**
Slatkiš
Jopa moja mava
Dea
Maida
Arwen
Fallen Angel
Plesačica
Mia
Lena
Adriana
Dzenyy
Tonka
Ria_car_vk
I*n*a
Cviky
Sele
Mici
Marko C.
Mega
Torry
Martina
Sk8er girl
Ina.. 2






četvrtak, 23.08.2007.

... Neam naslov ...

Život je okrutan... Više ništa ne znam... Mrzim se.. Sve moram uništit... Sve sam Tonki rekla.. I naravno posvađale smo se... I kad sam ljuta svašta govorim.. A u ovom slučaju sam rekla da ću akd je vidim opalit šamarčinu... I sad mi svi prijete... Nek se stave u moj položaj.. Ak nsite skužili meni je Tonka best frenidca, a kolko sam skužila ja njoj nisam već Jopa.. Doro.. I kak bi vama bilo da vidite njih dvije zagrljene, sretne, da jedna drugoj sjedi u krilu??? Ma plakalibi u sebi, kad već nemožete normalno.. e pa vidite tak je meni... Ne mogu ih gledat.... Al nek uživaju... Nea veze... Preživjet ću to.. Al Tonka nikad iz mog srca neće nestat.. Uvijek će mi biti best frenica, s kim se got ja družila... Samo mrzim to što se Lena petlja u našu svađu.. NAŠA JE STVAR... Ne tvoja.. I odjebi... Mi ćemo to riješit.. Da promjenila sam se, ali i vi... Pola ih je izašlo iz društva(Drago, Dinko, Medy, Šeky, Prky, Sertić) A kog ste vi primili.. Benju i Alisu!!! Za koju ste govorili da je kurva, kuja...šta sve niste..., srali joj po blogu... I od jučer van je dobra... Ma.. Nemam veze... I drugi kad shvate.. Ovo će društvo nestat... Ali uvijek se moramo posvađat na kraju ljeta, odjeljivat u grupice... Zašto???????
Ne znam više šta da napišem.. Razmišljam o brisanju bloga.. Što će najvjerovatnije i biti... Ili cu ga zatvorit, vidit cu sve...
Pozz svima koji me čitaju, komentiraju... Svim mojim iz razreda(uskoro se vidimo)!!!!Pusaaa

Napuštava vas : _Zaboravljena zauvijek_ cry



| LoVe Me (154) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.