** O meni **

IME : Ina
PREZIME : Hmm, zaboravila sam...
RAZRED: 8.A
ŠKOLA : Braća Bobetko
SLUŠAM : Skoro sve od mjuze
VOLIM : Jednog dečka
Frendove & frendice
Obitelj
Zabavu
MOBITEL
INTERNET
Svoj blog
Idenje van
ODBOJKU
RUGBY
Nogomet
Mjuzu
TV
ČOKOLADU
NE VOLIM : Umišljenost
Laž
Preseravanje
ŠKOLU

NAJ FRENDICE : Tonka, Sanda, Milja, Jopa, Disy, Sele, Moky, Ana

NAJ FRENDOVI : Roby & Iggy & Brx

MOJI KONTAKTI :

MSN - perfect_girl_sk_14@hotmail.com
MAIL - malaa_sk@net.hr


Eto ja sam vam jedna luda, zaljubljena i zajebana cura...
Obožavam se zezat, smijat, radit sranja... hihi....
Stalno sam na msn-u, pa me svakako dodajte pod kontakte,
eto, dovoljno se saznali.. Ako vas nešto zanima, javite se...
Pusaa.....

Moji best frendovi & frendice

Tonka - jedna cura koja mi je jako važna u životu!! Da nemam nje ne znam kakav bi moj život bio.. Njoj moju reći sve, ma baš sve.. I znam da nikom neče reći.. Zakon je... Prije si nismo bile baš nešto, ali od 5 razeda smo se počele družit, u 6 smo bile sve bolje i bolje, a sad u 7 smo postale nerazdvojne.. Svaki se dan vidimo i čujemo.. Znamo se posvađat, ali se pomirimo u roku od 5 minuta, jer ne možemo jedna bez druge... Previše mi je pristala srcu, i da je sad izgubim, rađe bi bila mrtva nego bez nje.. Tonka volim teee... Pusaaa..

Milja - jedna super cura.. Od prvog razreda smo bile the best, ali smo se u 7 posvađale i prekinule prijateljstvo.. I nismo dosta dugo pričale, ali smo se pomirile, na početku smo bile samo frendice, ali s vremena na vrijeme bile smo si sve bolje.. I tak smo moglo bi se reć opet postale best.. Mogu joj također sve reć.. Cura je super.. Milja pusaaa...

Jopa - jedna cura koja mi je također važna u životu.. Sve joj mogu reć... I stvarno je super.. Zakon je.. Uvijek je uz mene kad ju trebam, kao i Tonka (naravno)... Stvarno ne znam šta bi bez nje.. Cura je super, i nju previše volim da ju sam tak izgubim, a znam da ju ne smijem izgubit, jer moj život više ne bi bio isti kao što je sad.. Volim te Jopa moja mala..

Sanda - s njom sam si od nedavno dobra.. I odma smo se skompale.. I cura je zakon.. Isto joj sve mogu reć.. Ne znam šta bi bez nje.. Prije su mu svi koji ju znaju govorili kak je umišljena i sve to, i onda sam i ja mislila, a sad tek vidim da nije.. Jer je zakon... :)
Sanda budi kakva jesi.. Pusu ti šaljem...

Brkić - predobar dečko... Prije si nismo ni bili dobri.. Ali zadnjih par mjeseci smo si super... Mogu mu sve tajne reć... Dečko je super.. Rekla sam mu sve u vezi jednog dečka, što skoro nitko ne zna.. Osim Tonke... A ovima još moram reć... Ma dečko je stvarno legenda.. Ne znam šta bi bez njega.. Nisam ni znala da mi jedan super dečko stoji pred nosom, a da mi je best frend... Brkiću, stvarno si super, i ne želim te izgubit za frenda...

Roby - moj best frend koji mi je kao rođeni brat, s kojim sam si super.. Njemu sam sve prva rekla.. Dečko je super.. Ima stvarno veliko srce.. Previše ga volim kao bracu... I ne želim ga NIKAD izgubit... A znam da ima pre veliko srce, jer on trpi sve moje ispade...I uvijek mi daje savjete, i govori, ajde ajde smiri se, bit će sve u redu... Roby voli te tvoja sekica...

Iggy - jedan presladak dečko kojeg ja puno volim kao mog "bracu"... Ne znam šta bih bez njega.. Upoznali smo se na METALCU, a skompali u dvorani "Brezovica"... I od tad smo nerazdvojni... Super je... Stvarno ga volim... I uvijek je uz mene... Kad mu nešto pošaljem kad sam tužna, odma mu moram sve reć.. I odma me savjetuje.. Iggy volim teee... Pusaaaa


Ja samo mogu biti sretna što ima sve ove ljude uz sebe, jer da ih nemam, stvarno ne znam..

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

Moj ponekad zakon i ponekad loš život...

*+* LiNkIcHi *+*

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moji poznanici

Muha
Sekaaa
Milja
Matea**
Slatkiš
Jopa moja mava
Dea
Maida
Arwen
Fallen Angel
Plesačica
Mia
Lena
Adriana
Dzenyy
Tonka
Ria_car_vk
I*n*a
Cviky
Sele
Mici
Marko C.
Mega
Torry
Martina
Sk8er girl
Ina.. 2






utorak, 14.08.2007.

:) :) :)

Evo meneeee… Joj, ovih dana mi je super… Od subote sam bila u Bosni.. U petak sam išla na „coliniju“.. Malo smo popušili svi.. Koncert je bio otkazan.. Zbog glupe kiše… Ala… Došla je Dea kod Tonke.. Cura je zakon… Super se slažemo.. Mogu joj sve reći.. Baš je ono zakon.. Ove cure iz Bosne mogu biti sretne što su je uopće upoznale, tj. Što se druže s njom, jer cura je fenomenalna.. :) Jedva sam čekala da se vratim iz Bosne da vidim sve izvana… Da vam komentiram, budem na msn-u… Ali htjela bih opet ići u Bosnu, jer bi mogla biti s jednim likom.. Lik je pre zgodan… Ala… Al baš sam sretna što sam opet u Sisku… Da budem sa svojima.. Iako su se neke osobe skroz promijenile dok sam bila u Bosni.. Postale su užasno umišljene i dvolične… Al ajde… Ima jedna Matea Hodžić s kojom skoro nikad nisam bila dobra, al sad tek vidim da je cura super… Baš je zakon… Luda je… Neću vam tak često komentirat jer sad pod zadnje dane ću biti samo vani i zabavljat se naj bolje što znam.. Jer do škole je 20 dana… Da, već… Eto… Pozdravljam : Deu, Dženy, Azru, Tonku, Mateu, Blondy, Jopu, Dinka, Prkya, Robya, Iggya i moju novu simpu!!!!!!! Aha.. Više nije onaj, mislim ne mogu ga sam tak' zaboravit… PusaaaE da i sve koji me komentiraju i čitaju pozdravljam.. :)

E da ja i frendica imamo blog : Klikni



| LoVe Me (133) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.