ADVENTURE EXPEDITION CLUB Into The Wild

ponedjeljak, 07.03.2011.

Odškrapiran vikend...sjedni 5 ( Škraping Roots 2011. )

Želja je postojala...velika...samo obaveze su bile na sve strane... Nemogućnost odlaska...druženja i uživanja je bila sve bliže i bliže. Pet mintua do polaska..i donjela ja odluku...pa kud puklo da puklo! IDEM!!!
U dvije i pol minute natrpala stvari u auto i krenula prema Zagrebu, gdje me čekala moja draga i nezaboravna putujuća družina... Ukrcali se u hotel concorde sa pet zvjezdica i četiri kotača i krenuli ka Pašmanu. Negdje kod Ogulina skupili prvog i posljednjeg stopera koji (vidi čuda ) također putuje na Pašman! Taktika za utrku se počela raditi, bez obzira kaj još nismo ni znali na kojoj čemo nastupati ( ultra ili planinarska ). Donjeli smo odluku..idemo na planinarsku...svi zajedno...laganini... ekipica...druženje...nikako rezultat, a da izbjegnemo gužvu prvo krećemo na 4KT.! Od svega toga pogođena je samo planinarska...ostalo je palo u vodu na prvih 100 metara nakon starta! :) Više od 500tinjak glava u stampedu je počelo trčati. Dečki odjurili naprijed..pokušavam ih sustići ali odjednom nestaju ( krivo skretanje mah ) Ništa...dječaka nema, cure ostale malo iza mene...morat ću "sama"..koncentriram se na utrku i kartu. Krenuli smo prvo na četvrtu kontrolnu točku što se pokazalo dobitnom kombinacijom. Orijentacija i nije bila tako zahtjevna....ali...da se moglo izgubiti se moglo... Odmorna i u dobrom stanju dolazim na škrape...po meni najopasniji dio...noga ode samo tako...padneš i gotov si... Škrape odrađene sa super vremenom. Dvije kontrolne točke precvikane, idem na treću predzadnju sa nule se dižemo za 142 metra nadmorske visine po makiji i trnju...oštrom kamenju...ok..mislim da to i nije bila neka staza...ali je definitivno bio najteži dio utrke. Brdo savladano i ostaje još jedna kontrolna točka prije cilja, još jedno brdašce i spust do Tkona. Dolazim u cilj...ulazim..niš mi jasno...cure komentiraju...O..pa već je i prva cura u cilju...pa pomislim...a, valjda sam to onda ja... party I tako ja svoj prvi trekking završila na više nego odličnom prvom mjestu sa vremenom 2:36:43, petnaestak minuta ispred druge!
Vidimo se na nekom sljedećem ludovanju po divljini!!! ;)

- 15:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Srpanj 2010 (8)

Opis bloga

  • Blog pustolovno ekspedicijskog kluba "Into the Wild"

    INTO THE WILD
    Stranica pustolovno ekspedicijskog kluba sa svim informacijama o aktivnostima i projektima kluba

Linkovi