četvrtak, 07.09.2006.

Hmmm...

Očito je moj red za post,a mene apsolutno sve živcira.Rafa mi je jučer izgubio,šmrc šmrc...od nekog tam Youzhnog...koji o tenisu nema blage veze...i mali Rafa se,mislim,legnuo tam nasred terena i razmišljao o tome kak je jadan...nisam gledala meč do kraja jer su me potjerali u krevet,US open se igra u New Yorku gdi je 5 sati manje nego kod nas...i sad sam...u bedu...šmrc,šmrc...a i škola me ubija u pojam...šmrs,šmrc...a nema plačučih smajlića no...šmrc,šmrc...buahahahha...to je bio plač...ah,a to je bilo četvrtfinale,tak malo do finala s Federerom i prašenja njegove guze(ili bar oduzimanja seta,to je rijetksot da Federer izgubi set...)...a sad će opet dobiti jebeni US Open...kak mene taj čovjek živcira...no,sad čekam Australian Open i ona Roland Gaross,to je nešto što znam da će Rafa dobiti...šmrc,šmrc...micek mali...ah,sad sam si na googleu pregledala neke videeke...he he...čekam one s us opena...idem sad,ne da mi se više škrabati...pufa!

Image Hosted by ImageShack.usPretpostavljam da svi znamo tko je na slici.Gore je pokal Roland Garrossa =O)

by:Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>