nedjelja, 27.08.2006.

'Bem ti čavle koji nebo drže!!!!

Eto,četri uskličnika.Stara me tlači!headbangVječno!Hoću znat tko je izumio roditelje?Ko?!Da ga zatvorim s parom jednih u sobu!!!Grrr,kak mene moja stara može iživcirati!!!Zamislite da neko uzme malu pilu,uđe vam u glavu i pili vam živce,polako ali sigurno,dok ti ne explodiraš!Znam ja da njoj nije lako,ali mene ne mora pilati.Bili smo na gruntu i hajde,dijete,drago naberi breskve,i to one koje su popadale.Ja naravno,uzmem kantu i arbajt.Ter sim,ter tam,a skoro sve trulo.No,dobro,poberem ja i donesem staroj.Stara pregleda i veli:"Pa to je sve zeleno!"Mislim,kaj sam ja kriva kaj je sve zeleno?!I niš,uzmem ja nju za ruku i pokažem joj prstom,pa joj velim:"Zelene ili trule?"A ona meni ubere skroz žutu sa grane i veli:"Žute."A ja burninmad...Hiroshima i Nagasaki ništa prema onome kaj se u meni događalo!Bila sam na rubu toga da joj velim da mi je rekla da poberem ono kaj je popadalo,da ja jesam,pa nek se sad sama po tome vere i bere(rima smijeh)...ja se osmijehnem,velim:"Okej,ali u početku si rekla popadale,ali nema veze"...nabacim svoj najslađi osmijeh i popentram se...i berem ja berem,a mobitel u Zagrebu,dođe ona po mene i veli:"Zvoni ti mobitel."A ja ni pet ni šest,trči u klet.A kad tamo,stari razgovara s nekim na mob...a ja s elupim po čelu i velim:"A meni mob u Zagrebu"...a meni stara:"Sorry"...vratim se ja na breskvu...poberem ja breskve,stara happy,pa me šalje u šljive sa starim...onda je stari reko da nisu ni za šta,nisu zrele,šta ja znam...a stara da ih izvolimo pojesti jer će bit trule drugi put...niš,poberemo mi,a stari gunđa da nisu dosta plave...onda smo još brali(i cijedili *zbljuv,zbljuv* *ogavno*) trule kruške i šljive za rakiju!Iako mi nije pretjerano jasno zašto mi dopuštamo baki da ju peče...malo je pripita poslije,jer svakih 5 minuta:"Probajmo!" i srk...više rakije popila,nego spekla...šala...ma,ne,moja baka je zaon,smije se valjda malo opit jednom u godini...ona je preživjela srčani,a baš neki dan dok sam ja još bila na moru,nije baš bila na ti sa svojim zdravljem,i Hitnu zvali kad joj pozlilo,tlak skočil brijem...ja nju jako volim,ona mi je zakon,muž joj je umro,ima(tj. imala je)šestero djece(od toga je četvero ostalo,bila su dva brata i dvije seke,mala Marija umrla s par dana zbog nekakve rupice na leđima,a ujak Kruno je umro od uplale pluća no)...ona peče supe rpalačinke(baka,ne)...dakle,bili smo kod grunta...i tam smo svašta brali,a stara nikak da bude zadovoljna,te ovo te oo,došlo mi je da ju pošaljem u tri papirnate marmice,a moda i u Tunguziju...ma,volim ja svoju staru,samo ne volim kad me jako pila...pila ona mene svaki dan,al ne jako...STARA,LEGENDA SI!!!ZIHER SI LEGENDA!!!STARA,VOLIM TE!!!I REĆI ĆU OVO:MAMA,VOLIM TE!!!YOU RULE!!!(otisle kvacice u papirnatu maramicu!!!)Kazem ja njoj mama,ali na blogu i tak ju vise volim zvat stara...ajd ljudovi,idem mami dat jednu veliku pusu!I vama jedna!Laku noc!!!

by:Image Hosted by ImageShack.us

dakle bijela...oprostite zbog proslog(mog) posta,mislim,zbog toga kaj je slika otisla van posta,mislila sam da nece...pufa!

<< Arhiva >>