< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

JA

ovako:
ja sam Marina,
ima čak punih 14 godinasmijeh,
rođendan mi je 7.1.-svake godine,
u horoskopu sam jarac,
obožavam čokoladunjamii johnny-janjamideppa!
slušam Green day,RHCP,iron maiden,
imam psa Rexa(pekinezer icerekpeder ozbiljno),10 zlatnih ribica(nemaju imena),kornjaču Riki(na njega nemam nikakvih pritužbi),mrzim meso i Tinu Cvitković i njene podaniceburninmadburninmadburninmad!
ne znam šta još ako se nečeg sjetim dopisat ću!

evo neki blogovi koje čitam:
Helenapartycoolsmokin
Irispartycoolsmokin
DeeDeepartycoolsmokin
Flashpartycoolsmokin





Free Music

Free Music



Free Music

subota, 12.05.2007.

ajooooooooj

ovako,dan mi je počeo užasno i izgleda da ću imat traume!
dignem se ujutro u pola 7,za pet minuta se spremim i ja,tata i sestra krenemo u rijeku.vozili su me na prijemni iz primjenjene umjetnosti i tamo...
mateu nisam dobro shvatila pa sam uzela samo olovke,gumicu i ugljen.
na kraju se uspostavilo da treba i tempere ili gvaš!oh...dobro,ja sam bila u grupi A,pa smo tada imali crtanje s olovkom.
ali prvo kako stići do tamo.obišli smo cijelu rijeku i jedva našli.
dođem tamo,škola da padneš na guzicu.
to je neka tamo rupa i valjda joj nisu mogli nać bolje mjesto nego čim je vidiš da ti se smrkne!
kad su nas svrstali ušli smo u te Mučionice i zatekli:stolicu na stolici;pa ti crtaj!!!nije baš jednostavno ali prošlo je.2h smo bili unutra.ove neke tamo profesorice što su bile rekle su mi da je crtež super samo bio bi još bolji da je tri puta veći.primila sam se posla ali kad sam skužila da mi se to zapravo uopće neda,ostavila sam onako kako je bilo.
sat vremena pauze pa opet.
sestra mi je u međuvremenu išla kupit tempere pa sam sa temperama slikala.
morali smo nacrtat:na nekom plavom stolu bila je tegla s cvijećem i nekakvim dugačkim listovima(ja ih imam u vrtu),jabuka na malom tanjuriću,valjak i pozadina je bila oker boje.
zbrljavim ja i to.završim,sestra me napokon nazove i kaže:ti ćeš busom doma.a ja,ono,što ću sad?!?iz rijeke ić sama doma-nema problema,ali treba sad doć do centra!
sestra mi je poslala bon na mobitel pa smo se stalno zvale.
škola je odmah ispod tower centra,pa sam mislila otić gore na pizzu al mi se nije dalo-a bila sam gladnaaaaa!
prvo sam morala prijeć preko 70 stepenica uzbrdo,tada tražit stanicu di staje trolej da me odveze do korza na kojem sam bila trideset milijuna puta i nisam se uspjela snać.
kad sam sišla s troleja tražila sam stanicu sat vremena da bi kad sam nazvala sestru i rekla joj di sam,ona odg-pa ti videš u krivom smjeru!madmadmadmadmadmadmadmado Bože!onda sam popizdila,išla sam u Mc Donalds,pijela neku malu porcijicu pomfrita i napila se cole!!!!!!!!!!
napokon krenem u drugom smjeru i kupim kartu za doma!
ušla sam u bus i kraj mene je taman sjela jedna sestrina prijeteljica s faksa pa smo pričale.
ja dođem na stanicu u novi,mama ušla u bus i traži me.
sva se tresla,ja joj govorim šta je,a ona me zvala i zvala na mobitel pa se sva bojala.ja uopće nisam čula da zvoni,tako da...šta moja obitelj mora proživljavati zbog mene!huuuuuh!tako sam se lijepo najela da sam skoro povratila!a ja ionako i da prođem mislim da nebi išla u tu školu,nego u gimnaziju ili nešto tako.želim se školovat kako treba pa ću onda poslije razmišljat o nečem drugom.ufffff,sad neću pisat post godinu dana koliko sam se sada raspisala...tnx na toliko komentara!

- 18:17 - CoMeNtIrAj SaMo(16) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.