< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

JA

ovako:
ja sam Marina,
ima čak punih 14 godinasmijeh,
rođendan mi je 7.1.-svake godine,
u horoskopu sam jarac,
obožavam čokoladunjamii johnny-janjamideppa!
slušam Green day,RHCP,iron maiden,
imam psa Rexa(pekinezer icerekpeder ozbiljno),10 zlatnih ribica(nemaju imena),kornjaču Riki(na njega nemam nikakvih pritužbi),mrzim meso i Tinu Cvitković i njene podaniceburninmadburninmadburninmad!
ne znam šta još ako se nečeg sjetim dopisat ću!

evo neki blogovi koje čitam:
Helenapartycoolsmokin
Irispartycoolsmokin
DeeDeepartycoolsmokin
Flashpartycoolsmokin





Free Music

Free Music



Free Music

petak, 04.05.2007.

hay

bok,već duuuuuugo nisam pisala post jer mi je opet ona faza kad mi se neda na blog.novog nema baš ništa,osim što već danima pada kiša.ja obožavam kišu i kome god to kažem svi onako:jesi ti normalna ajme ja jedva čekam da se pojavi malo sunca a ti...???????
ne znam oduvijek volim kišu.ne znam zašto,kad sam imala možda 8,9 god uvijek bi bježala van na kišu samo da pokisnem.radnici još nisu na vidiku,šmrc,šmrc.
1.5 sam imala krizmu tako da ću slike stavit drugi put.netko mi je poslao lanac sreće ali ne da mi se slat dalje tako da jb mi se nek me prati nesreća svejedno ni do sada nije bilo ništa bolje...kiss

- 21:53 - CoMeNtIrAj SaMo(24) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.