< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

JA

ovako:
ja sam Marina,
ima čak punih 14 godinasmijeh,
rođendan mi je 7.1.-svake godine,
u horoskopu sam jarac,
obožavam čokoladunjamii johnny-janjamideppa!
slušam Green day,RHCP,iron maiden,
imam psa Rexa(pekinezer icerekpeder ozbiljno),10 zlatnih ribica(nemaju imena),kornjaču Riki(na njega nemam nikakvih pritužbi),mrzim meso i Tinu Cvitković i njene podaniceburninmadburninmadburninmad!
ne znam šta još ako se nečeg sjetim dopisat ću!

evo neki blogovi koje čitam:
Helenapartycoolsmokin
Irispartycoolsmokin
DeeDeepartycoolsmokin
Flashpartycoolsmokin





Free Music

Free Music



Free Music

petak, 20.04.2007.

mokraaaaaa

bok evo da i ja napišem new post...
danas je u školi bilo sve u svemu dobro ali naravno kao i svake godine moroni iz našeg i iz drugih razreda se zaljevaju vodom.to je valjda nekakav novi način upale pluća.ma nije to tako ni loše jer ako ništa barem se zabaviš...i tako sam ja danas bila mokra!thumbup
ali tješi me to što i oni koji su me polili-DOBILI SU SVOJE!!!
lijepo sam uzela bocu nestea natočila u nju vode i zalila jednog Sandra kojeg zovemo pizdek jer je baš kao pizdek.dobio je i on porciju,he-he!
ravnatelj je rekao da će pozatvarati sve wc-e u školi i da će samo jedan ostavit jer u njima oni i toče vodu.koliko će to daleko ić ne znam,jer su im pištolji na vodu spremni!!!

znam da vas već duuuuuuuugo nisam nikoga komentirala ali hoću i to vrlo brzo!!!mah

- 13:44 - CoMeNtIrAj SaMo(10) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.