ud

četvrtak, 04.01.2007.

Rozobložno piskaranje

Evo mene... da... smo bili mi... da... znaš ti... da. Usmrdio mi se luk pa ne mogu disat i onda tu pišem nakon sto godina. Čekam danas trajvam ... peticu... vuče na šesticu lagano, a kad ono skoči trajvam iz tračnica i udri po BMWu. Reko, zayebi, odo ja pješice. I hodam ja gradom, hodam... i hodam i dođem do reciklažnog dvorišta na kojem se očito odlažu stvari. Uzeo sam ciglu i prodao je tamo za 50 kn, jebiga, bilo je hitno, mogao sam inače u oglasniku dobit 100 kn. Odem do prvog kioska i zagledam se u paklenu unutrašnjost tog malenog kontejnera koji je u svoje vrijeme preko oceana švercao zeleni čaj. Na kraju sam kupio oglasnik i malo gledam oglase, a kad ono ista cigla na prodaju za 100 kn. Prodao sam ciglu preprodavaču koji prodaje za duplu lovu u oglasniku. Ah, takav je život, ne možeš prodat ciglu kao čovjek nego moraš gledat vlastitu ciglu u oglasniku.

04.01.2007. u 16:35 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ud - ruka ili noga

Linkovi

Blog.hr
digg
T-Zombix



ICQ(265660426):