BANDA PRPIČEVA

08.12.2005., četvrtak

HEROJ ANTE GOTOVINA

Nemogu vjerovati da su uhitili ANTE GOTOVINU,ovo je fakat jebeno ali najviše me jebe zato jer mi umjesto da mu pomognemo i čuvamo ga mi smo ga izdali,e a ona kurva ona kurvetina Carla da BOG da nek je pojedu crne vrane skupa s Miloševićem pička im materina četnička da im pička materina.
Ustaše svijeta ujedinimo se i budimo velika podrška ANTI uzmite sprejeve i pišite.ANTE DRŽI SE,vjeruj u BOGA svoga u nas i samoga sebe.

SAMO ZA ANTU:
ima jedan čovik tvrđi nego stina
ime mu je ANTE GOTOVINA
cili svoj život Hrvatskoj je dao
a nikada nije na koljena pao
učia je škole po stranome svitu
kako postat čovik kako dobit bitku
sta si uz rame svakoga vojnika
za domovinu ti si ponos i dika
ANTE.ANTE SVI SMO ZATE SVI SMO ZATE
I UVIJEK ĆEMO BITI ANTE,ANTE ŽIVOT ZATE
ŽIVOT ZATE JER SI HEROJ RATA
TI SI ANTE LEGENDA HRVATA!!!
A ONA KURVA CARLA NEK JU JEBE MILOŠEVIĆ A POSLIJE IH PROTJERAMO PREKO DRINE!!!

ANTE DRŽI SE,vjeruj u nas,sebe i BOGA

ZA DOM I DOMOVINU NEDAMO GOTOVINU!!!!!!!!HOS-ZA DOM SPREMNI!!!!!!!!!
- 21:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SVE O CRNOJ LEGIJI I USTAŠAMA,A IMA I O METALU I SVEGA POMALO(oslovno svašta)

Blog

zadom1945.blog.hr =U=

HIMNA I ČAST POGINULIM VOJNICIMA

Puška puca, a top riče, grmi kao grom,
Mlad ustaša bojak bije za hrvatski dom.

Puška puca, krv se lije, dušman bježi klet,
A ustaška hrabra vojska vrši zavjet svet.

Tjera smjelo dušmanina s praga djedovskog
I podiže staru slavu roda hrvatskog.

Puška puca, a top riče, barut miriše,
Mlad ustaša na bojištu ranjen izdiše.

Ne plaši ga grom pušaka ni topova jek,
Dom, sloboda, vjerna ljuba rani su mu lijek.

Oj, Hrvatska, zemljo mila, sviće danak tvoj,
Sad ustaška hrabra vojska za te bije boj.


U ČAST I SLAVU POGINULIM I UBIJENIM
HRVATSKIM VOJNICIMA ZA SLOBODU DOMOVINE:

Evo,ondje čujem kucanj:
Ne,vizija nije,to je stvarnost prava.
Čujem tihi šapat,mnogim milijuna:
Za tebe su pali,neka im je slava.
Tužno danas zvono s katedrale tuče
Sjeća se junaka,te im počast daje,
No njih nema više,jer padoše juče,
Samo lik im sveti,nad hrvatskom sjaji.
Prigni glavu,rode,svetinje su veće
Od nas sviju živih,mi smo jošte mali
To su domovini neugasle svijeće,
Na svom žrtveniku što ih danas pali.
O,zemljice majko,što me gledaš tužno.
Tvoj me jauk gorki,posred srca para.
I svugdje na svijetu bez tebe je ružno,
Samo ime tvoje,još me razgovara.
Gle,kolona smrti zadnju počast daje
Ne poznaše straha,nit ih hvata tuga,
Hrvat za dom past će dok i jednog traje.
I tišina nasta,u noći Bleiburga.
Samo jedan glas se izvi sa visine
Kroz sva srca,ko se Hrvat zove,
Nastavi borbu za spas domovine
Za tu borbu svetu,kuj mačeve nove.
O,majko moja,opet ti se kunem
Tvoj nadnevak sveti,nek mi zavjet bude,
Boriti se za te dokle god ne umrem,
Ako li te izdam,nek mi mrtvi sude.
Luč što tako svijetli u tebi se spaja
Što će vječno vodit pokoljena naša:
Ti si kruna svjetla državnoga sjaja
Krvlju što je skovo hrvatski bojovnik
Tebi,ja se kunem prisege mi moje,
Što za svakog bojovnika najveća je dika,
Obnoviti opet časno ime tvoje.

ZA HRVATSKU-UVIJEK made by koki








HRVATI

Od stoljeća sedmog
Mislili su neki, već nas neće biti.
Ni veselje svoje nisu znali kriti
Raselit nas triba da nas manje ima,
Nisu tu ni bili tad će reći svima.
Nek tuđinu grizu, roda znati neće
Bez jezika narod nema više sreće
Djeca roda povist neće znati
Potom svoj na svome neće bit Hrvati


Tko na tvrdoj stini svoju povist piše,
Tom ne može nitko prošlost da izbriše,
Varaju se i ne misle tako
Što se krvlju brani, ne pušta se lako.
Tko na tvrdoj stini svoju povist piše,
Tom ne može nitko prošlost da izbriše,
Mi smo tu odavna svi moraju znati
To je naša zemlja, tu žive Hrvati


Kroz vrimena gruba i kroz ljute boje
Branili smo časno mi ognjišće svoje
Čuvaše nam pređi ovu rodnu grudu
Nisu zbog slobode ginuli zaludu
Al' sad evo opet nova zora rudi,
Oslih dugih lita Hrvatska se budi,
Tu na našoj zemlji naš se barjak vije,
Crven bijeli plavi, više se ne krije.


Tko na tvrdoj stini svoju povist piše,
Tom ne može nitko prošlost da izbriše,
Varaju se i ne misle tako
Što se krvlju brani, ne pušta se lako.
Tko na tvrdoj stini svoju povist piše,
Tom ne može nitko prošlost da izbriše,
Mi smo tu odavna svi moraju znati
To je naša zemlja, tu žive Hrvati


Na kamenu tvrdom o tom slova pišu,
"Od stoljeća sedmog tu Hrvati dišu".