za one koje vole grubo

16 listopad 2018

stanem ispred tebe tako nasmješene i kažem ti popuši mi ga sada,gledaš me čudno i govoriš ti si lud neću,ošamarim te i kažem ti,da hoćeš,i opet te ošamarim ,prkosno me kgelda i opet kažeš neću,otkopčam hlače,kurac mi je već tvrd ,grubo te uhvatim za glavu,naslonim ti glavić na stisnute usne i govorim uzmi ga,gutaj ga.liži mi glavić,čujem kako govoriš ne,opet te ošamarim,hoćeš droljo,sad ću biti još grublji,u jednom trenu otvoriš usta i ja ti ga nabijem unutra,guraš me moj kurac te davi,ali držim te za glavu i nedam ti da se odmakneš,polako ga vadim da ti je samo glavić u ustima a onda ga opet nabijem do jaja,vidiš i sama da se ne možeš odbraniti,prihvataš igru ,sad već osjetim kako tvoj jezik vrti po mom glaviću,dok mi jednom rukom miluješ jaja,tako mala,takvu te volim,sad mi ga drkaj,slušaš me bez riječi,čvrsto ga stisneš i drkaš,povremeno ga uzmeš u usta,ližeš pa opet drkaš ,kad ti svršim u usta,onda ću te jebati govorim ti,ne čujem tvoj odogovor,o da hoćeš,nemoj se protiviti jer ću biti vrlo grub,sad mi ga popuši do kraja i progutaj svaku kap droljo,kurvetino,ubrzala si pokrete,malo usnama malo rukom bio sam pri kraju,nabio sam ti ga do jaja i svršavao ravno u grlo,morala si gutati.
sad se sama skini,da te ja ne skidam na silu,čujem kako opet govoriš neću,popuila sam ti ga i to je dosta,samo sam te opet ošamario,digao te sa te fotelje,grubo uhvatio za pičku preko hlača,bile su mokre,ipak ga želiš rekoh ti,vlažna si,nećeš me jebati opet čujem od tebe,onda ću te silovati onako kako nisam ni jednu do sada,kučko ,uhvatim sa dolnje strane tu majcu koju imaš i povučem je preko glave,ostala si samo u grudnjaku,njega nisam skidao,njega sam poderao,isto sam napravio i sa tvojom suknjom ,na tebi su sada bile samo tange,sad biraj oćeš li ih sama skinuti ili da ti i njih trgam,konačno si popustila i skinula gaćice,rakoh ti kurvo sad mi se naguzi na toj fotelji,bez riječi se okreneč i koljeima klekneš na fotelju,gledam tvoju obrijanu pičkicu ,šupak željan mog kurca,i rekoh ti sad ćeš platiti za ovo sve,kleknem iza tebe ,spustim glavu na tvoj šupak ,ližem ga dok su ti u pičkici koje je već mokra moji prsti,izvijaš se,stenješ,konačno čujem kako govoriš jebi me,neću droljo odgovorim ti ja,sad ti malo pati,iz pičkice ti kaplje,moj jezik ti vlaži šupak,sve teže dišeš vidim želiš ga,dignem se ,naslonim glavić na tvoju pičkicu,držim ga rukom,dok ti klizim po njoj,treseš se od želje,strasti ja te namjerno mučim,opet te čujem jebi me gade smrdljivi,moli me kurvo dogovaram ti ja,molim te daj mi ga,jebi me,naslonim kurac na ulaz tvoje mokre pičkice i silovito ti ga nabijem do jaja,vrisneš od zadovljstva,grubo te vučem za kosu dok te jebem,osjećam kako se mišići tvoje pičkice stežu oko moga kurca,vidim da ćeš brzo svršiti,vadim ga i stavljam u šupak,lupam te po guzovima,jednom rukom ,drugom ti guram prste u pičku i nabije ti ga u guzu grubo,opet vrisneš,malo od bolova,malo od zadovljstva grubo te povučem za kosu ,glava ti se diže prema meni,da te čujem sad,jesi li ti moja drolja,jesm odgovaraš mi,jesam jebi me nemoj stati,to želim čuti kurvo smrdljiva,prljava,nabijam ti kurac sve brže ,stenješ,svršavaš i istovremeno vrišitš dok ti moj kurca puni šupak vrelom spermom,osjećaš kako pulsira u tebi kako se trza dok izbacuje zadnje kapi......

Split

11 listopad 2018

jedan od onih dana kad sve ide naopako,krenuo sam rano prema Splitu,trebao sam tamo biti u 11.00 sati kad je dogovoren sastanak,stigao sam sat vremena ranije,na miru popio kavu i otišao una jesto sastanka.kaže mi tajnica direktora,sastanak neće prije 14.00 direktor ima nekih neodgodivih obaveza,bio sam lud,ali šta se može,izašao sam van,šetao gradom nešto pojeo i vidjeh jedan sexy shop,trebao sam nešto kupiti jer iu mom gradu vlasnica takvog shopa poznaje i mene a još gore moju ženu pa bi bilo stotinu pitanja kraju sam uspio izgubiti to vrijeme i došao na sastanak koji je trajao do 18.00 onda smo pozvani u jedan riblji restoran na večeru,kad smo završili bilo je već 20.00 sati.barem je riba bila vrhuska
bila mi je namjera vratiti se doma isti dan,ali ništa od toga,morao sam prespavati.
uzmem tablet i izvadim brojeve telefona od hotela,zovem jedan za drugim,svi puni,što nije čudno u špici turističke sezone.sve turističe agencije već zatvorene
Šta sad,uđoh u najbliži kafić,naručih i pitam konobaricu dali možda zna nekoga ko iznajmljuje sobe privatno,reče mi mogu zvati jednu frendicu koja izdaje ako ima mjesta,za koliko dana vam treba,ma samo za večeras rekoh ja.
ubrzo se vratila i reče mi imate sreće,baš večeras ima prazan apartman,odlično uzvratih ja,baš vam hvala.
sad će ona doći tu da vi ne lutate tražeći gdje je to.

prošlo je dvadesetak minuta u lokal ulazi jedna zgodna plavuša,pomislih to mora da je ona i bila je,konobarica je dovede do mog stola,upoznali smo se,sjela je prekoputa mene,ja joj rekoh baš vam hvala,spasili ste me.
pogleda me,nasmješi se i reče ma sve je ok.naručila je cugu,popili smo,platio sam i krenuli skupa sa mojim autom,govorila je kuda da vozim i ubrzo smo stigli do apartmana.otključala je ušao sam za njom,odmjeravo je ,imala je na sebi kratku ljetnu prozirnu haljinu,ocrtavale su se tangice ispod nje ahhhh ,pomislih u sebi. evo to vam mogu ponuditi reče mi ona,odlično,više mi ne treba,samo da imam gdje prespavati. tu vam je krevet,tuš kabina kuhinja,nasmijah se i rekoh neću kuhati već sam dovoljno pojeo,želite li nešto popiti ?
pa pošto sam jednu vrhunsku ribu,možda bi mogao popiti čašu vina ako imate,naravno uzvari ona idem u stan pa ću vam donijeti,dobro ja se idem istuširati za to vrijeme,može uzvrati ona.doću ću za 15 minuta reče mi,i izgubi se.
nisam namjeravao ostati na spavanju,ali šta se može dogodi se,sva sreća da uvijek imam sa sobom čisti veš košulju pribor za higijenu,uđoh po tuš pustio sam mlaz vode koji me je opuštao,bio sam brzo gotov samo sam stavio ručnik oko pasa i izađoh iz kupaone,ona je već bila tamo sa bocom vina i dvije čaše,presvučena u kratku minicu i laganu majicu ,kad je ugledah takvu svašta mi prolet kroz misli.oprostite rekoh joj ja ,nisam mislio da će te tako brzo doći,ona se nasmija ma nema problema,evo samo da uzmem odjeću da se obučem pa ćemo popiti čašu vina,vidim da imate dvije čaše,da reče ona baš mi se pije vino i izađe na balkon.čekam vas reče mi.na brzinu sam stavio na sebe samo bermude i majicu i izađoh na balkon.sjedila je i čekala,vino je bilo u čašu uzeh je i rekoh joj živjeli,uzvrati mi na isti način ,polako smo pijuckali bilo je sparno ljetno vrijeme,malo vino koje sam popio na večer dvije čaše,malo vrućina a najviše ona,osjetio sam da mi se diže kurac,sjedila je do mene,gledao sam joj noge koje njena kratka suknjica nije mogla pokriti,vidjela je gdje luta moj pogled,kuarc mi se ocrtavao u bermudama,sad sam vidio da ona gleda tu izbočinu i lagano se smješka,reče mi sad ću vas ostaviti da se odmorite sigurno ste umorni od puta,ma ne rekoh joj,sad sam ok,kad imam gdje prespavati,ako vam se ne žuri možemo popiti još malo vina,ugodno mi je u društvu zgodne mlade žene,pogleda me i reče hvala,dobro još malo vina pa idem.natočila nam je još vina i kako je spuštala bocu,slučajno gurnu moju čašu koja se okrenu na samom rubu stola i proli po mojim bermudama.joj oprostite reče,sad ću donijeti nešto da vam to očistim ,nsaim stigao reći ma ne treba bijelo vino neće ostaviti fleku,već je otišla u kupaonu i uzela mali ručnik,kleknula je ispred mene i ručnikom upijala vino sa hlača,nisam mogao sakriti erekciju,vidjela je,osjetila ,bez srama mi polako povuče patent bermuda,reče mi, vino se može piti na razne načine,izvadi mi tvrdi nabrekli kurac i uze ga u usta,moram priznati da me je šokirala,lagano je jezikom klizila po njemu pa ga uzela u usta,gutala,onda uze bocu vina proli ga još malo po njemu i nastavi ga lizati,pušiti,digo se malo da svučem hlače do kraja,pomogla mi je,opet nastavi istu igru i u jednom momenu me dosta grubo stisnu za jaja,ej to boli rekoh ja,ona me pogleda i napravi opet isto,vrati mi reče mi ona,lagano je pljusnuh po licu ,ona se nasmija to je najjače što možeš,sad sam je grubo zgrabio za njenu dugu plavu kosu,podigao do svog lica i strasno poljubio,grickala mi je jezik,zavukoh ruku među njene noge,bila je potpuno mokra,iz pičkice joj je kapalo,spustila je ruku na moj kurac,stisla ga i nastavi ga drkati,čekaj rekoh ja,dođi u sobu,posluša me uđe unutra,skinuo sam joj prvo majicu,nije imala grudnjak,sinuh joj suknjicu,pa gaćice,gurnuh je na krevet.legla je,tek sad sam vidio da je to onaj starinski krevet sa šipkama gore i dole,to mi je dalo ideju,ne miči se rekoh samo da nešto uzmem,otvorim smoj kufer i izvadim lisice koje sam kupio u sexy shopu,neznam zašto nije bila iznenađena,vezah joj jednu ruku,pa drugu,isto i sa nogama,izađoh na balkon uzeh bocu sa vinom,nalih joj malo u usta da popije i ostalo počnem proljevati po njoj od brade,vrata,preko sisa pupka do pičkice,uzeh jedan jastuk stavih ga pod njenu guzu,odložim bocu i uzvratim joj,rekla si da se vino može piti na više načina,samo sam vidio provokativan smješak na njenim usnama,sjedoh jo na grudi i naslonim glavić na njene usnprihvatila ga je lizala,malo promjenih položaj i nabijem joj ga do jaja u usta,dok sam je drugom rukom zgrabi za kosu,grubo i nastavio ga nabijati,spremo ga je primala,uzimala ,ti si mala kurvica upitah je,ne reče ništa osim kad je kurac bio vani isplazi mi jezik,spustih se malo niže do njenih sisa i krenem grickati njene bradavice,koje su bile mokre od vina,stavih kurac među sise,stisnem ih sa strane i krenem ih jebati,stenjala je dahtala,teško disala,spustih se do njenog pupka,pa na kraju zaronim glavom među njene noge,sve joj je bilo mokro što od vina a još više od njene pohotne pičkice,spustih jezik na nju polako sam klizio po njoj ,rekoh digni guzu droljo,osloni se na stopala i posluša me,lupih je snažno po guzovima sa obje ruke istovremeno,jezik nisam micao sa pičkice,upijao sam njenu vlagu,vino kojeg je bilo još malo,stavij dva prsta u njenu mokru pičkicu a palcem druge ruke počnem masirati njen šupak,tad je podviljala,bokovi su joj bili nemirni,nabija se na moje prste stenjala,kutnuh joj palac u šupak,ahhhhh dolazilo je iz njenog grla,jebi me ,šta si rekla,jebi me smrade,ne muči me više,uzem ključić od lisica odvezah joj noge ,tako da ih je mogla dignuti visoko,bila je presavijena u struku spustih lisice u kufer i uzeh dildo,ona to nije mogla vidjeti,opet sam spustio glavu među njene noge i ovaj put lizao njen slatki šupčić,bio je otvoren,sprema za sve što može ući u njega,naslonih kurac na njenu pičkicu i silovtio uđuh u nju,vrisnula je ,crvena u licu nabijao sam joj ga grubo ali nije se žalila,bila je toliko mokra da bi primila i duplo debljeg bez problema,udarao sam je po sisama,guzovima,po licu,ona je sve više uživala,osjetio sam da se grči ,počela je svršavati vrtila je guzom ,samo mi je uspjela reći nemoj mi svršiti u pičku,jrbao sam je i dalje,i meni se bližio kraj,izvadih ga ,stanem pored kreveta i nastavim drkati iznad njenog lica,otvorila je usta željno čekajući taj mlaz,počeo sam svršavati na njen jezik,usta,bradu,lice,dugo nisam toliko sperme izbacio iz sebe,rekoh joj gutaj droljo,sve što ti je u ustima gutaj,sjaj u njenim očima,sjaj zadovoljne sretne žene mi je sve rekao,skinuh joj lisice i sa ruku i legoh pored nje,oboje zadihani,kratko vrijeme smo tako mirno ležali,naslonila je glavu na moje ramei progovori,moram ti nešto priznati,reci ,ono vino sam namjerno prolila po tvojih hlačama,vidjela sam da ti se digao,bila sam odmah vlažna,morala sam to probati,za ovo ćeš posebno platiti kurvice mala,rekoh ja i poljubih je osjećajući i njen miris i svoju spermu koje je bilo još na njenom licu,bradi,usnama.
kako ćeš mi to naplatiti,reče i isplazi mi jezik,nećaš se tuširati sada nego mi se naguzi,posluša me,nastavih lizati tamo gdje sam stao,njen šupak,brzo je opet bila mokra,sad sam grublje gurnuo palac i njega,jezikom klizio po klitu,ona je bila spreman,kurac mi je bio još tvrđi,ovaj put joj ga naslonih na ulaz njene guze ,prvo polako krenuh glaviće u nju,opet je zastenjala,širio sam joj guzove rukama,pljeskao po njima,lupao,guza joj je bila crvena od udaraca,zatim se sjurih u njenu guzu,iznenada,nije to očekivala,opet su iz njenog grla dolazili već poznati zvuci,jebao sam je ,jednom rukom posegnuh za dildom koji je bio pored njenih koljena,potražih prstom njenu vlažnu pičkicu u počeh joj ulaziti u nju,ovo ju je već iznenadilo,pa ti si pravi gad,reče mi,droljo šuti i uživaj,moj tvrdi debeli kurac u šupku ,dildo u njenoj pičkici nije više ništa rekla,samo mi se nabijala gurajući guzu natrag prateći moj ritam,ovaj put to nije bilo klasično svršavanje,ovo je prleazilo sve granice,dresla se,drhtala,grčila,vriskala,stenjala,slobodnom rukom sam je čupao za kosu,morala je galvu izviti natrag koliko sam bio grub,opet je iz mene izleto malz spreme,ovaj put joj je razdirao utorbu,vrela sprema,počela je ponavljati,joj,joj,joj ,spustio sam se pored nje hvatao zrak,ona se samo ispružila potrbuške,nije imala snage niti okrenuti se,slijedi nastavak

vlak

03 listopad 2018

u mislima je već bila u svom stanu,dok je slušala
završno predavanje trodnevnog seminara.

Bilo je već kasno popodne čekala je da se pozdravi sa poznanicima i da krene natrag.
Već su joj ti seminari postali dosadni,ali je znala da kao liječnica mora ići i zbog toga što
ih sponzoriraju farmaceutske tvrtke,na koncu na jednom od njih je i supruga upoznala.

Sve je napokon završilo,pozdravila se sa kolegama,otišla u sobu pod tuš,
uzela stvarti i krenula prema autu.

nije imala pojma zašto ali odlučila je voziti starom cestom,kroz šumoviti predio
nije bilo gužve kao na autoputu,njoj se nije žurilo.

Topli ljetni dan,sunce se pomalo gubilo iza visokih planina u daljini,
taman je prošla jedan mali gradić,kad je čula čudan zvuk u
motoru i kad su joj se upalila crvena upozoravajuća svijetla.

stala je sa strane i nemoćno gledala u auto razmišljajući što sad.

U tom trenu iz suprotnog smjera dolazio je jedan kamion,vidjevši ženu
pored auta zaustavi se i upita treba li vam pomoć ?

ona ga zbunjeno pogleda, promrmlja da,ako mi možete pomoći bilo bi dobro.

otvori poklopac motora i za par minuta joj reče,ovaj auto više ne možete voziti
mora po njega doći vučna služba.
ja vas mogu odvesti natrag do željezničkog kolodvora,pa možete vlakom
nastaviti put,ona ga zahvalno pogleda, uze iz auta najnužnije stvari za osobnu higijenu
i nazva muža,objasnivši mu sve da organizira vučnu službu i da odveze auto.

On joj reče pa pričekaj me u mjestu autoputem sam tamo za sat vremena,ni sama
nije znala zašto mu reče ne,ići ću vlakom da se malo podsjetim studentskih dana.

Dobro uzvrati on,javi kad stigneš da dođem po tebe na kolodvor, ok reče ona

brzo stigoše u do kolodvora,lijepo se zahvali vozaču kamiona
izađe van i krenu kupiti kartu.

Muškarac koje je prodavao karte,čudno je pogleda vidio je da ne pripada tu
mlada žena dotjerana,zgodna samo joj reče izvolite.

ona uzvrati molim vas kartu za prvi vlak ,on
reče imate ga za 15 minuta,ali taj vam je spor,možete
sačekati još pola sata pa ići poslovnim.

ma ne odgovori ona dajte mi za taj prvi,uze kartu i vrlo brzo začu zvuk ,kao
i obavijest preko razglasa da stiže vlak za njeno odredište.

dignu se uđe u vlak,potraži svoje mjesto i uđe ,bio je prazan,koliko joj se činilo kao i cijeli vlak.

Ubrzo vlak krenu,polako valjda sporije nije niti mogao
gledala je krajolik kroz prozor mrak se polako spuštao
i utonu u san.

nije prošlo par minuta probudi je škripa kočnica vlaka
koji se zaustavlja,otvori oči i ugleda par ljudi koji
se spremaju uću vlak.

pažnju joj privukoše dva muškarca,koji su nešto govorili
nekome u daljini, na kraju i oni uđoše unutra,malo prije nego je vlak krenuo

vrlo brzo je prenu otvaranje vrata kupea, jedan od one dvojice uđe unutra
sjednu njoj nasuprot,ona ga ljutuo pogleda pomislivši da je
bar mogao pitati jeli slobodno,ali ne reče ništa.

pogleda ga ispod oka, pade joj na pamet jedna misao
koja izmami osmjeh na njeno lice,"mirisao je na selo"

on je nju gledao,drsko bez srama,pogled mu je klizio sa njenog
lica,preko isturenih grudi,do nogu koje je njena haljina jedva pokrivala.

više nije mogla izdržati,ljutito ga upita,nikad niste vidjeli ženu ?

on se nasmija gromoglasno i reče,ovako zgodnu nisam,želiš dokaz ?

ona ga u čudu pogleda,nije znala što mu reći,on se premjesti
do nje,uze njenu ruku i stavi na svoje prepone,vidiš da mi se odmah digao

crvena u licu od bijesa.htjede maknuti ruku,on je čvrsto stisnu uz svoj nabrekli kurac,
nije imala pojma zašto nije vrisnula od straha,opusti se obuhvati ga dlanom i poče trljati.
on samo reče ,sad ću te dobro izjebati,vidim da si željna kurca
,otkopčao je svoje hlače izvadio ga van,povukao
njenu glavu prema svojim preponama,ona raširi oči od čuda
nije bio dug ali njegov obujam bio je debel kao ruka djeteta.
jedva ga je obuhvatila svijim dlanom.

liznu ga jezikom,otvori usta i jedva mu obuhvati glavić usnama,
on ju je zgrabio za kosu i nemilosrdno gurnuo prema dolje,cijeli
njegov kurac joj je bio u ustima,draškala mu je jaja,osjetila je da joj vlažna pičkica cijedi
,bila je mokra od uzbuđenja da će ga osjetiti u njoj,ovako tvrdog debelog

kao da joj je čitao misli,pustio je da mu još malo bude u njenim ustima,onda
joj podgnu glavu,reče joj da se digne,ona samo promrmlja,navuci zavjesu
posluša je,vrati se do nje,dignu haljinu,uhvati rukama rubove gaćica i prepolovi
ih,tako rastrgane,baci na pod uhvati je snažnim rukama,podignu ,ona mu rukom potraži kurac
nasloni ga na pravo mjesto,on ga gurnu unutra,zajecala je i od bola i od ugode.

čvrsto se držala za njegov vrat,dok ju je on dlanovima na njenom guzi
podizao i spuštao,da se nasadi na njegov kurac,vriskala je od zadovoljstva,
nije čula kako se otvaraju vrata od kupea,samo je osjetila ,da joj nečiji prst ulazi u anus,onda se sjeti njegovog
prijatelja koji je bio sa njim ,ma baš me briga pomisli u sebi, i nsatavi uživati.

malo poslije još jedan tvrdi debeli kurac joj nemilosrdno uđe u guzu,o bože kako joj je prijalo
nataknuta na dva tvrda kurca,orgazam je stizao jedan drugoga.

samo se čulo njeno stenjanje,oni nisu ništa pričali,dok onaj prvi ne progovori,čekaj malo
smirila se,ona ga izvuče iz njene vrele pičkice,reče joj da klekne na sjedalo,ona ga posluša
ovaj drugi nastavi nabijati do jaja u njenu guzu,dok je prvi uhvati za vrat i opet joj ga gurnu u usta.
sinhronizirano su je tjerali da opet stenje od užitka,dok je jedan bio u
ustima drugi koji joj je bio iza leđa,,guzio je stvai prst u njenu picu,sad je ona podivljala,
nije zadržavala vrisak,opet je svršavala,oni kao jedan istovremeno počeše
svršavati,jedan joj je parao utrobu svojom vrelom spermom,drugi
joj je punio grlo,nije mogla disati.

kad se malo smiriše,ona pogleda ovog drugog ,učinilo joj se da liče ,mije ništa pitala,uostalom baš je briga

oba navukoše svoje hlače i rekoše joj sad te pozdravljamo,mi idemo van na slijedećoj stanici

net avantura

02 listopad 2018

poslije toliko napisanih napaljujućih pp-a i chata,
konačno su za istim stolom,gledali su jedno drugo
odmjeravali dok su ispijali kavicuu ugodnom okruženju
on je odmjeri pogledom drsko,bez skrivenih misli
ona ga upita ,i što vidiš ?

on se nasmija i reče joj,sad bi te tu pojebao na ovom stolu pred svima,
kao pravu drolju,željnu kurca,tu bi te naguzio,samo se nasloni na stol,pa ćeš vidjeti

ona ga pogleda,i reče,ti nisi normalan,uz provokativan smješak na usnama
vlažna si već i na tu pomisao upita je on,ona se nasmija a tebi se digao ?
on ne reče nšta,sjedili su jedno pored drugog,samo zgrabi
njenu ruku i stavi je na izbočinu na svojim hlačama,nije se bunila
zadrža ruku na njegovom tvrdom kurcu,nije ih niko mogao vidjeti
stol ih je pokrivao,ona ga stisnu i prođe dlanom po njegovoj dužini,
on uzdahnu,ili ga pusti ili se uhvati posla.
ona se glasno nasmija,da ti ga tu popušim ?

definitivno nisi normalan reče ona,ajmo jer bi se i tu mogli pojebati,ako ostanemo
platiše račun i krenuše u već rezerviran hotel

sjedoše u auto on krenu ,ona mu odmah stavi ruku na kurac,trljajući ga dlanom
on joj uzvrati ,svojom desnu ruku ,zavuče pod njenu haljinu, i dođe do njene pičkice
gaćice su joj bile mokre,prođe prstom po njoj,ona zadrhta i reče mu
ili stani i pojebi me tu na sred ulice ili me ne diraj jer sam luda

dobro kujo ,brzo ćemo stići,diraj se sama dok vozim,
neću reče ona,on je pogleda i opali joj šamar nadlanicom desne ruke,da droljo,rekao sam da se diraš,jer ću sad stati i jebati te na sred ceste
ona zavuče desnu ruku u gaćice,dok je lijevu i dalje držala na
njegovom kurcu,stiskala ga preko hlača,a drugom se igrala sa svojom vlažnom pičkicom

za deset minuta on parkira ispred hotela,uđoše unutra,uzevši ključ od sobe
uđoše unutra,zaključa vrata i bez puno priče dođe do nje dignu
joj glavu,spusti svoje usne na njene i strasno je poljubi,nasloni
svoj kurac na nju,privuče je sebi,podignu njenu haljinu
uhvati je za guzove,potraži njenu vlažnu pičkicu ,maknu rub od gaćica
i stavi joj prst unutra,ona poče stenjati,izvijati se,otkopča mu hlače
i povuče bokserice dolje i uhvati ga za kurac drkajući ga
naglo je uhvati za kosu i grubo povuče prema dole,sisaj mi kurac kurvetino

,prvo mi ga puši,reče on i opet joj opali šamarčinu ,poče mu ga lizati
gladiti jaja,uze ga cijelog u usta,pa ga izvuče nastavi ga drkati,on je jecao,stenjao
,dok ju je grubo navlačio za kosu i nastavi ga nabijati u grlo vrištala koliko je mogla sa ustima punim njegovog kurca
ako tako nastaviš ja ću ti napuniti želudac,to i želim reče ona,nastavi mu ga divlje sisati
drkati,on je uhvati za glavu i poče nabijati cijeli kurac u njena usta,
bila je sprema,dok je svršavao mumljala je od zadovoljstva dok joj je sperma klizila niz grlo

uzevši malo zraka reče joj ,samo da ga idem oprati
čekaj tren,ona reče ok,sjedne na ležaj koji je bio u sobi

on se vrati brzo dignu je sa ležaja,otkopča joj haljinu,skinu preko glave,ostala je samo
u donjem crvenom rublju,skinu joj gaćice,grudnjak,na sredini prostorije je bio jedan stol
reče joj,nagni se na njega,ona ga posluša po širini stola presavi se u struku i spusti gornji dio tijela na stol
on izvuče komade tkanine koje je već prije pripremio,veza joj jednu pa
drugu nogu za noge od stola,to isto napravi i sa rukama
nije se mogla mrdnuti,samo joj je glava bila pokretna
dođe joj iza leđa,kleknu i potraži jezikom njen klit,pičkica joj je bila doslovce mokra
stavi dva prsta u nju,ona jeknu od strasti,jezikom pređe prko njenog klitorica,poče ga masirati,
zatim se posveti njenom šupku, prenese jezikom prstom malo vlage na njega,onda se opet posveti pički
ona je divljala,poče cviliti jebi me,šta čekaš,on joj uzvrati.čekaj kujo,još želim da čujem kako cviliš,
kao prava napaljena kuja,daj molim te ne mogu više ,evo još malo reče on,opet
kleknu i krenu jezikom od pičkice do šupka i natrag,prsti
su mu cijelo vrijeme bili u njenoj vlažnoj rupi,jebi me zavrišta ona,on se
podignu ,stavi glavić na njen klit,malo ga protrlja po njemu i onda
joj ga zabode u vrelinu njene pičke,zatim ga izvuče ostavivši u njoj samo glavić
upita je jeli ti ovo dovoljno,ona zareža,daj mi ga cijelog ili ću ti ga odrezati
on reče,moli me droljo,molim te zavapi ona on joj ga smjesti do kraja ona vrisnu od ugode,on ga izvuče obiđe stol opali joj još dvije šamarčine
i reče.želiš li malo u ustima ukus svoje pičke i mog kurca,daaaaaaaaaa uzvrati ona,on joj ga gurnu u usta
opet ga divlje nabijajući njoj u grlo
zatim je ostavi tako i vrati se njoj iza leđa,gdje ga želiš upita je on šupak ili pička
daj ga malo u guzu ,on je posluša,prvo malo poliza šupak,zatim prstima prenese vlagu iz njene pičke
stavi glavić na taj otvor i polako poče ulaziti slušajući njeno vrištanje ,počela je vrtiti guzom koliko je mogla onako vezana,lupao ju je po guzovima koji su bili crveni od njegovih udaraca,grubo vukao za kosu tako da joj je glava bila dignuta
divlje ga je nabijao do jaja,dok mu je prst bio u njenoj pički
odveži me želim te zajahati reče ona,on je posluša,odveza je,legne na taj ležaj ,ona ga uze malo u usta
i zatim se nasadi na njega
skakala je po njemu ,divljala vriskala,dok joj je on šamarao sise lice,nudila mu svoje bradavice da ih ljubi,on ih je naizmjence
ljubio stiskao,prelazio dlanovima preko njih
njeni bokovi su bili sve nemirniji sve više je stenjala,tresla se u grčevima
zatim ga izvadi iz pičke i stavi ga u guzu,pa opet poče divlje jahati
on prstom potraži njen klit prelazeći preko njega ona je bila luda definitivno
počela je sa vriskom svršavati tako nabijena do jaja polako je dolazila do daha

maknu se sa njega kleknu pored ležaja i opet ga poče sisati,drkati,lizati
njemu opet joj bez milosti gurnu glavu na svoj kurac nije trebalo puno vremena pratio je njen ritam i vrlo brzo ona osjeti mlaz
njegove sperme kako joj puni usta

ljetna noć

01 listopad 2018

topla ljetna noć,sjedom za šankom uz samu plažu,pijem pivo i gledam plesni podij na kojem se mladi zabavljaju,pažnju mi više od ostalih privukoše dvije mlade djevojke,jedna tamnokosa,druga plavuša kako se izvijaju u brzim ritmovima muzike koja je dolazila iz zvučnika.privukle su me jer to nije bio običan ples,taj njihov ples je bio nabijen erotikom,slučajnim dodirima koji možda i nisu bili slučajni.obje u kratkim ljetnim haljinama,koje su više otkrivale nego pokrivale,pokušao sam ih ignorirati,ali oči se nisu micale sa njih,lagano sam osjetio buđenje ispod bermuda koje sam imao na sebi,duboko sam uzdahnuo i rekoh sam sebi,ajde se makni,naručim još jedno pivo,uzmem čašu,platim i prošetam do jedne plaže koj nije bila daleko,sjeo sam na plažu,pijuckao pivo i i dalje slušao muziku koja je dolazila sa terase,tako zamišljen odjednom čujem korake ,i po mjesečini ugledah te dvije djevojke koje sam požudno gledao na plesnom podiju,nisu me primjetile ili možda jesu,uglavnom prođoše pored mene malo se udaljiše i sjedoše na plažu,nisam čuo njohov razgovor,ali nisam ni trebao,pokreti su više govorili od riječi.gledao sam kako jedna drugoj skidaju haljine ispod njih nisu imale grudnjake samo tange koje ništa nisu mogle pokriti,počele su jedna drugoj milovati grudi,ljubiti se,spuštati jednu ruku mežu noge jedna drugoj,kurac mi je skočio u trenu,nastavio sam ih gledati i lagano počeo drkati.njihova igra je bila sve više požudna,ova tamnokosa,u jednom trenu gurnu plavušu natjera je da legne na plažu i spusti glavu među njene noge,plavuša prihavti igru i između muzike koj je dopirala i njihovih pokreta,začujem kako plavuša glasno stenje,izvija se,nabija svoju pičkicu na jezik ove druge,valjda su bile toliko napaljene da je plavuša uz glaasne jecaje vrlo brzo svršila,dok sam ja i dalje drkao,malo su se smirile ali ja nisam ostao miran,čule su me,okrenuše se istovremeno,gledajući u mene u tom mraku koji je obasjavala samo mjesečeva svjetlost,nisu mi izgledale iznenađeno,ako po konadni digoše ruke i pozvaše me k sebi,sad sam ja bio na čudu,ajde dođi reče tamnokosa,digoh se,navukoh bermude i priđoh im ,sjedni reče plavuša,sjedoh pored tamnokose,ona me upita,sve si vidio,da odgovrim joj ja,jesi li se napalio,ne slagah ,ona pruži ruku prema mojim preponama i uhvati me za nabrekli kurac,znala sam da lažeš i pohotno se nasmija,nije mi ga ispušatala iz ruke,lagano je trljala po njemu,ja sam imao osjećaj da će mi puknuti kako je bio tvrd,privukoh joj glavu k sebi i spustih poljubac na njene sune,spremno je prihvatila moj jezik dok sam ja piao njeh dah i miris i okus pičkice koje je do maloprije lizala,izbadi mi kurac iz bermuda,i poče ga lagano navlačiti,plavuša koja je to netrmice gledala,sagnu se u uze mi glavić u usta,dok je rukom milovala moja jaja,ako tako nastavte ja ću svršiti rekoh,pa to želimo i mi i ti,reče mi jedna od njih,više nisam znao koja niti me je bilo briga,plavuša mi ga je požudno sisala,ova druga drkala ,samo sam osjetio kako svršavam plavuši u usta,nije joj msetalo,naprotiv,spremno je sve progutala,legao sm na plažu iscrpljen i još više iznenađen cijelom igrom.nijh dvije se digoše i odoše u more,krenuh za jjima da se malo ohladim,da sredim misli,rekoh ovoj koja mi je drkala pa tebi smo dužni,ti nisi svršila,sad će te se vas dovje pobrinuti za to odgovori mi ona.tako mokri izađošmo iz mora,sjeli smo opet na plažu,sad ma plavuša uhvati za kurac koji je opet skočio,ova druga mi priđe bliže,dignu se i raširi noge iznad moje glave i spusti se na moje usne,lizao sam joj pičkicu slanu od mora,uživala je ,vrtila bokovima,nabijala se na mene,moj nos,bradu,jezik,bila je mokra,rekoh joj klekni,naguzi mi se,posluša me,kleknuo sam iza nje masirao glavićem pičkicu,guzu,reče mi jebi me,daj mi ga u guzu,poslušah i nježno uđoh i nju,dok sam lagano išao naprijed natrag,ona pozva plavušu,uhvati je za kosu i povuče njenu glavu prema svojoj pičkici,moj kurac joj je bio u guzi,jezik plavuše joj je lizao pičkicu,tresla se od strasti,želje ugode,ja sam i dalje guzio,dok su mi jaja lupala po bradi plavuše,koja je pak povremeno lizala i moja jaja,pa opet lizala pičkicu,a jaja mi milovala rukom,osjetih da mišići guze u kojoj je bio moj kurac stežu oko njega,sve teže je disala,stenjala,kurac u guzi,neumorni jezik plavuše po njenom klitu počela se tresti u snažnom orgazmu,ja ću ti svršiti u guzu rekoh joj,mmmmoooožeeeee odgovri ona,mlaz moje vrele sprem joj je počeo puniti utrobu,tresli smo se oboje u tom grču,iscrpljen sjedoh na plažu,hvatajući zrak sad ih iz blizine malo bolje pogledah,lijepe malde zgodne pičkice.baš ti hvala što si bio tu reče mi plavuša,nisam joj ništa odgovorio,nisam niti znao šta bi rekao,dođi i sutra navečer,reče mi druga sad sam vidio da je smeđokosa,dogovoreno odgovorim ja.....

nema naslova

30 rujan 2018

Popodnevni odmor prošao oko 18.oo sati,pita me supruga da skuham kavu,može rekoh idem se
istuširati dok ti skuhaš.
Odem pod tuš,pustim jaki mlaz i uživam,valjda sam se zaboravio,čujem njen glas,ajde kava je
skuhana.
Izlazim van onako mokar,i čujem kako vrišti,jesi li normalan,sve si mi smočio,vratim se
obrišem,obučem i popijemo kavu.
Osjetim neki nemir u sebi,govorim joj idem malo van kad popijem kavu.
Gdje upita ona,nemam pojma idem malo van,dobro reče.
Popijem, obučem se i krenem u šetnju bez cilja.
Prolazim ulicom,gledam kafiće i terase na njima pune ljudi koji se zabavljaju svako na svoj
način.
Neznam zašto,uđoh u jedan,i nemam pojma zašto baš taj od pet- šest pored kojih sam
prošao,valjda me je nešto nevidljivo vuklo baš tamo.
Vani toplo,unutra klimatizirani prostor,uđoh unutra,preletim pogledom po prostoriji,dva ili tri
para sjede i pričaju.
Jedan stol mi privuče pažnju opet nemam pojma zašto u toj polumračnoj prostoriji ,baš taj.
Kad mi se oči privikoše na mrak,ugledah nju osobu koja me privlači,vidjeh muškarca koji
sjedi sa njom i nešto joj govori,ona je gledala mene.
Netrepćući,nisam znao kako se ponašati,lagano klimnuh glavom i bez riječi odoh za šank.
Naručih coca colu i lagano ispijajući osjećam i dalje njen pogled na leđima.
Okrenuh se bočno prema njenom stolu,i neprimjetno koliko je to bilo moguće uhvatih njen pogled,i
lagani smješak na krajevima usana.
Uzvratih joj osmjeh,i vidjeh njen pokret očima da odem u toalet,zbunjeno je pogledah i ona ponovi
isti pokret.
Lagano klimnuh glavom i krenuh u toalet.
Čekam da dođe,prođoše dvije tri minute ulazi ona,i pita gdje ćemo ?
Bio sam zbunjen,moj upitni pogled prema njoj bio je znak,da uzme stvar u svoje ruke.
Zgrabi me za podlakticu i povuče u ženski toalet,u kojem u tom trenu nije bilo nikoga.
Pogledah je malo bolje i vidjeh minicu koja jedva da je nešto pokrivala i dekoltiranu majcu koja
nije mogla sakriti ono što je ona nudila.opet sa na njenom licu javi onaj pomalo provokativan
pogled i oči koje su govorile što čekaš.i dalje sam bio zbunjen,onda osjetih njenu ruku
među mojim nogama.lagano je digla glavu i ponudila usne na poljubac,samo je promrljala,daj kreni
nemamo puno vremena,.te njene riječ me trgoše,podigom joj majcu,i ispred mene iskočiše divne
grudi,čvrste oble,pokrih joj ih rukama,i začuh njene glasne uzdahe. Istovremeno osjetih njen
još čvršći stisak na mojim preponama i vješto skidanje traperica.spustih usne na njene
grudi,nabrekle bradavice,polako ih sišući jednu pa drugu,njeni uzdasi bili su sve
glasniji,disanje sve brže,dok je istovremeno mene obrađivala rukom.
Okreni se rekoh joj,posluša me okrenu se prema zidu,noge je raširila oko wc školjke ,naslonila
se rukama na vodokotlić i reče mi daj uzmi me.podigoh joj ionako kratku suknjicu, vidjeh
gaćice koje su više otkrivale nego skrivale,maknuh lagano rub na stranu,prođoh prstima po
njenoj vlažnoj pici,opet začuh glasno stenjanje,vidim da je na rubu,ali i ja sam.
Uđoh u nju beskrajno sporo,osjetih da se ona nabija na mene,,izvukoh ga van,pa samo lagano
glavićem pređoh preko nje,ne muči me reče mi ona,uđoh opet u nju,ovaj put malo brže i
žešće,u jednom trenu zautstavila je disanje, a zatim iz nje provali prigušeni krik
zadovoljstva.
Ubrzah pokrete, slušajući njeno stenjanje i ostale neartikulirane zvuke koji su dolazili iz
njenog grla.disanje joj je bilo sve brže pokreti bokova isto tako ,samo sam uspio čuti
riječi,nemoj svršiti u mene.ok rekoh joj,izvadih ga iz njene vlaže pice i krenuh u guzu,opet
sporo,da joj ne nanesem bol,kao da nije bila svjesna te promjene ili možda jeste.ali bez
komentara,i dalje je uživala.
Poče se sve žešće nabijati na mene i uz ovaj put glasan krik osjetim da svršava,treslo joj
se cijelo tijelo,hvatala je dah ,onda se odmaknu od mene,okrenu se i spusti glavu,uze ga u ruku i
lagano kao da mi vraća dug,beskrajno polako stavi ga u usta,sad sdam ja bio na rubu,ali sam ju
pustio da radi.Jezikom je vješto prelazila preko glavića,rukom išla gore dole,povremeno ga
uzela u usta,ubrzavala ritam ,osjetih da je i meni kraj,rekoh makni se svršit ću,nije me
poslušala,naprotiv još ga je dublje uzela u usta i nastavila žestokim pokretima ruke,dok joj
je jezik vješto klizio po njemu.Osjetih erupciju koja joj je ulazila ravno u grlo,moj krik
zadovoljstva i njen pogled iz te pozicije prema meni ,oči koje se smješe.

Dignu se namjesti suknju,majicu,ja se obukoh i htjedoh upitati zašto,ali se zaustavih na
vrijeme,jer niti bi pitanje bilo umjesno ,a ne vjerujem da bi dobio nekaka suvisli odgovor.

Vratih se doma, i govorim ženi odoh se opet istuširati,ojstetih na sebi njen pogled pun sumnje i
pitanje kako ,pa maloprije si se tuširao,pa vani je toplo opet sam znojan.....

susjeda 3. dio

29 rujan 2018

ležali smo tako smireni ,pogledah je ona je zaspala,potiho se izvukoh iz kreveta da je ne probudim i krenem po tuš,,pusitm vodu i uživam u tim momentima,tako sam stajao okrenut leđima ulazu u tuš kabinu ,nisam je čuo,ušla je naslonila sise na moja leđa i bez čekanja rukom krenu prema mome kurcu,nisam je očekivao,moj kurac čini se da jeste,bio je tvrd čim ga je uzela u ruku,reče mi,smrade zašto me ne zoveš,treba ga oprati a ja to najbolje radim,što je kurvice mala nije ti dosta,želiš još,ne uzvrati ona sad ne želim ali za par minuta se to može promjeniti,uze mi spužvu iz ruke,dođe ispred mene i u jednom rukom mi uhvati kurac,a spužvom punom pjene nježno protrlja glavić pa jaja pogleda me drsko ,želja joj se očitavala u očima,namjesti tuš tako da voda teče po njemu,kleknu stavi ga među sise stisnula ih je rukama sa strane i krenu raditi čučnjeve,to droljo,to obožavam drkaj mi ga sisama,nije mi odgovorila,nenji pokreti su sve rekli,opet sam imao dojam da će mi kurac puknuti,grubo je uhvatih za kosu,povukoh je gore ,spustih usne na njene ,ona je uzvratila povremeno grickajući moj jezik,ruka joj je drkala kurac,želiš još gutati kujo napaljena,a što ti misliš uzvrati ona i provokativno se nasmija,stavih joj ruku na glavu, i natjerah je da opet klekne,sad joj je glava bila u visini moga kurca,lizala mi je glavić i promrmlja jebi me u usta grubo bez milosti,nije mi trebala dva puta reći,opalim joj nježnu šamarčinu i nabih kurac duboko u njeno grlo ,hvatala je zrak,teško disala ali ga nije vadila iz usta,nastavio sam te pokrete ,ona mi je gnječila jaja,pa ih povremeno uzimala u usta jedno po jedno dok je to radila i dalje ga je drkala,sad ću te nahraniti kurvice da ti danas ručak neće trebati,mmmmmm to je sve što se čulo od nje,opet ga uze u usta i nastavi drkati usnama osjetio sam da sam na kraju opet joj ga nabijem do jaja dok mi je ruka bila na njenom potiljku iz mene je krenula bujica sperme,koju je sa užitkom gutala.
dobro mala,sad je dosta,sad ću ti se osvetiti,budi mirna,uzmem spužvu i krenem po njenom tijelu od sisa do pičkice i natrag,isprali smo se ona je izašla van dok sam ja oprao kurac ,obrisali se i vratili u sobu.lezi na leđa ,posluša me u jednoj ladici sam imao dva para lisica,vezah joj jednu pa drugu ruku a drugi kraj za šipke od kreveta,sad su joj ruke bile vezane iznad glave,lagano joj razmaknuh noge pogledam joj pičkicu bila je potpuno mokra,spustih glavu prema njoj i počeh je dodirivati jezikom kliziti po njoj,jedva je dodirujući,pokušava se nabiti na moj jezik,tražila je čvršći dodir ja sam se micao pa opet lagano lizao,iz nje je tekao potočić plahta je bila potpuno mokra,stavih prst na njen klit nježno sam ga masirao stenjala je vrtila guzom ,stavio sam joj jedan prst u pičkicu,aaaaaa čulo se iz njenog grla,jebi me smeće provokatorsko,samo sam se nasmijao prekinuo tu igru digao se uzeo kurac u ruku,ponudio njenim usnama,ljutito ih je stisla ne želeći ga uzeti u usta,nisam ništa rekao,zajahao sam je sjeo na njen trbuh i glavićem masirao njene bradavice,jednu pa drugu onda sam spustio usne na njih,gricako,sisao ,bile su joj tvrde kao kamen,uzeh joj sise u ruke i grubo ih počnem stiskati,u njenim očima sam vidio želju,to nije mogla sakriti,opet uzmem kurac u ruku stavim među sise i krenem polako sa njim prema njenoj pičkici na odvajajući ga od njenog tijela,išao sam sve niže,malo ga zadržao na njenom pupku pa još niže dok nisam glavić naslonio na vrelu vlažnu pičku,samo sam je masirao,pogleda je u očima joj je bila molba,nije trebala ništa reći,željela ga je više od svega,skinuh joj lisice i rekoh klekni naguzi mi se,kao prava poslušna napaljena kuja napravi to ja se spustih iza nje na koljena,stavih dva prsta u pičku i počeh lizati njen šupak,tresla se od želje pohote,želiš ga kurvo,gade ne pitaj gluposti digoh se naslonih glavić na njen od mog jezika vlažni šupak i prvo nježno uđoh glavićem unutra uzeh je za kosu grubo povukoh i tvrdi kurac joj nabih do jaja vrisnula je od boli,sreće zadovoljstva sve se pomješalo u to vrisku guzio sam,kurac u guzi,prsti u pičkici,stavi ma ga malo u pičku reče mi,ok,zajaši me rekoh ja,legao sam na leđa ,sjela je na njega i počela svoj ples guzom ,kružno,pa gore dole stiskao sam joj sise,gledao njene oči .nabrekle vratne žile,grčila se njena pičkica je stezala moj kurac i uz divlji vrisak počela je svršavati,činilo mi se da nema kraja njenom zadovoljstvu,tako zadihana nije se skidala sa kurca,samo je legla na mene i tiho mi rekla,ti definitvno nisi normalan,još nikad nisam bila ovako izjebana,imam iskustva odgovorih joj ja,znam šta treba droljama poput tebe,smrdlivim kurvicama,ona se glasno nasmija,možeš mi govoriti što god želiš nećeš me uvrijediti ,možeš me samo opet napaliti,a onda se ne skidam sa tvog kurca dok tvoja žena ne dođe,smrade,gade ,nisi svršio,ne rekoh ja,slijedeći put ću ti svršiti po sisama,sad stvarno moram ići ,ok mala droljo,kad god budemo imali priliku ovo ćemo ponavljati,dignu se navuče spavaćicu u kojoj je došla spusti mi poljubac na usne onda ih ne baš nježno zagrize i izađe iz spavaće sobe....

susjeda 2. dio

28 rujan 2018

otišao sam opet pod tuš i u užima su mi zvonile Majine riječi,dobro vidimo se ujutro,kurac mi se nije spuštao cijelu noć,stalno sam mislio na tu zgodnu jebozovnu drolju,koja me sinoć izludila,nekako sam zaspao i ujutro sam čuo da se žena sprema na posao,kad je izašla,digao sam se umio ostavio vrata otključana i čekao da Maja pokuca,ležao sam pokriven plahtom ,lagano drkao kurac i čuo sam kucanje,rekoh otvoreno je,čujem kako otvara vrata,kažem joj zaključaj,ona me posluša i uđe u spavaću sobu,lagana ljetna spavaćica na njoj,prozirna bez gaćica i grudnjaka,dođe do mene susti mi poljubac na usne,grubo je privukoh sebi,jezik joj gurnuh u usta,prihvatila je tu igru,strasno me ljubila,podigao sam joj spavaćicu,uhvatio za guzove,čvrsto stisnuo,jednom rukom dođoh do njene vrele i već sada mokre pičkice,droljo sanjao sam te cijelu noć,ona me provokativno pogleda i reče,gade smrdljivi ni ja nisam spavala,i uhvati me za kurac,drkajući ga bez čekanja,skinuh joj spavaćicu ostala je gola sa predivnim sisama koje su me doslovno dovodile do ludila,legao sam na leđa,bila je na meni već je tražila kurac da ga stavi u pičkicu,ja je prekinu u toj radnju ,uhvatih za guzove i povukoh je naprijed prema mome licu,poslušno mi ponudi svoju pičkicu iz koje se cjedilo,sjela mi je na lice ,ja sam jezikom tražio njen klitoris,požudno ga sisao,počela se tresti o d želje,požude,nabila se svojoj pičkom i trljala po bradi,licu nosu,sve brže i brže,stavio sam joj prst u šupak onda je podivljala,nisam mogao disati ali sam uživao gledati njeno lice,nabrekle žile na vratu,osjetio grčenje njenog tijela svršavala je glasno,stenjala poluotvorene oči su sve govorile,uživala je,ti si stvarno lud reče mi,znam odgovorim ja,ali tek ćeš doznati što je ludilo,droljo ,spusti se i puši mi kurac do kraja da te nahranim spermom,nije se bunila,naprotiv,obuhvati moj kurca usnama,guzom okrenutom prema meni,drkala mi ga je sisala,cuclala jaja, radila je to vrhunski,opet joj stavih jedan prst u šupak,postala je nemirna,ubrza pokrete usnama,rukom uze ga cijelog u usta i poče gutati svaku kap koja je izašla iz mog kurca,ajme kako si dobra kučko,ne reče ništa sam se ispruži pored mene,ne ispuštajući kurac iz ruke,dolazio sam do daha kao i ona,nismo ništa pričali,jer bi riječi bile suvišne,i dalje mi ga je lagano drkala,vrlo brzo je bio tvrd kao kamen,prstom potražih njenu pičkicu opet je bila mokra,lezi tako rekoh joj,digoh se,uzem njene noge stavm ih na ramena,naslonim glavić na pičkicu i uđem u nju grubo,divlje,to smrade,to volim jebi me kao nikada ni jednu do sada,oću kurvo,jebat ću te baš tako kako želiš,bio sam na koljenima,sa njenim nogama na vratu i nabijao ga do jaja u njenu utrobu,opet je sve teže počela disati,oči su joj kolutale,jebao sam je sve brže i brže,vrtila je guzim,nabija se na moj kurac,spustila je noge ,obuhvatila njima moju guzu da joj stalno bude unutra,čekaj malo droljo moram ti i šupak razvaliti,ne vadi ga sada reče ona,svrši mi u pičku,možeš imam zaštitu,dobro droljice mala,sad ću ti i pičku napuniti vrelom spermom koju obožavaš,nije joj dugo trebalo,grčevi su je tresli,oni grčevi sladostrašća,vriskala je svršavala,nabijala mi se na kurac,nije dala ni da ga vadim,bio je do jaja u njoj,pokreti njenih bokova su me natjerali da svršim ,to želim toooooo vrištala je dok joj je vrela sperma punila utrobu.legli smo zadihani jedno pored drugog,svako sa svojim mislima ,jedno vrijeme tako u tišini dolazili do daha,onda ona reče,ako ćeš me ovako jebati ja ću dolaziti svako jutro,naravno droljo samo ti dođi,kad god mi nema žene
nastavit će se :*

susjeda 1. dio

topli ljetni dan se bližio kraju,sunce je polako zalazilo,kaže mi žena užasno me boli glava idem u krevet,i molim te ne pali TV u spavaćoj sobi,dobro rekoh ja,ajde idi ja ću se istuširati i u dnevnom boravku gledati televiziju.popila je tabetu i otišla,ja sam otiša pod tuš ,oprao zube i sjeo na trosjed.vrtio sam po tv kanalima,ništa zanimljivo,odjednom čujem lagano kucanje na vratima,bilo je već 10 sati navečer,pitam se ko bi to mogao biti,dignem se otvorim vrata, na ulazu zgodna susjeda Maja,rekoh ajde uđi i propustim je.
ona uđe,ja zaklljučam i gledam je kako lagano ide prema dnevnom boravku u kratkoj tankoj ljetnoj haljinici,vidio sam rub gaćica kako se ocrtavaju ,sjedni Majo,što te dovodi tu u ovo vrijeme,treba mi tvoja supruga reče ona.
išla je spavati odgovorih joj ja,mogu li ti ja pomoći ?
pa neznam baš treba mi ženski savjet,ajde reci slobodno,ona me pogleda istovremeno i sramežljivo i drsko,provokativno i reče,ma sram me je.
ma daj susjedi smo slobodno reci,malo se dvoumila onda reče htjela sam pitati tvoju ženu za savjet,doznala sam da me muž vara,što da napravim,voliš li ga uzvratih ja,ona reče,pa neznam ni sama.
Majo onda mu se osveti,varaj i ti njega,zbunjeno me pogleda i upita,misliš da je to način ?
zašto ne,zgodna si uživaj u životu ,nije govorila ništa jedno vrijeme,ja sam gledao malo njene predivne sise,nije imala grudnjak,noge koje je prekrižila i otkrila dobar dio butine.
osjetih kako mi se kurac diže,čini mi se da je to primjetila,ja ga pokušah sakriti rukom,ali izbočina je bila vidljiva u kratkim ljetnim bermudama,pogledah je opet prodorno,u njenim očima sam vidio i želju i strast i pohotu,sjedoh pored nje,dignuh joj bradu rukom,i spustih usne na njene,odgurnu me i reče,što mi radiš,pa žena ti je u susjednoj sobi,ne brini,samo se opusti i budi tiha.
sad joj privukoh glavu i malo grublje držeći je za potiljak počeh ljubiti,bez puno priče uzeh njenu ruku i stavih je na moj tvrdi kurac,nije više govorila,počela ga je trljati kroz hlače,ja sam je strasno ljubio i stavio slobodnu ruku na njene sise,lagano trljajući bradavice,jednu pa drugu preko njene tanke hajine,počela je uzdisati,zavuče ruku u moje hlače uhvati kurac snažno ga stiskati i drkati,rukom joj razmaknuh noge i krenuh prema njenoj pičkici,gaćice su joj bile mokre,maknuh rub gaćica i stavih jedan pa drugi prst u nju,počela je mrdati guzom,nabijati se na moje prste,teško je disala,moj kurac nije ispuštala iz ruke,dignuh se,i rekoh njoj tiho da i ona ustane,posluša me,podigao sam joj haljinu gore,i uhvatio za guzove,čvrsto ih stiskajući,sad ću te jebati rekoh ja,ne reče ništa samo nastavi još jače stiskati moj kurac,voliš seks,voliš kurac pitam je ja,nije mi trebao odgovor,sve se vidjelo u njenim očima,samo je promrmljala tiho meni na uho,ti si jedan obični gad,jesam mala jesam obožavam kurvice koje vole kurac,naguzi mi se,posluša me okrenu mi leđa i ruke nasloni na trosjed,digoh joj haljinu,ugledam njenu predivnu guzu,raširih je rukama,maknuh rub gaćica,naslonih glavić na njenu mokru pičkicu lagano je trljajući,počela se tresti od želje,želiš li ga pitam ,onda reče daaaaa jebite me,silovtio joj nabih kurac do jaja,jedva je uspregnula vrisak,i počeh je jebati dok sam je jednom rukom lupao po guzovima,drugom sam je vukao za kosu,grubo divlje,toooooooo to volim prošapta ona,znam šta drolje vole ,baš si kučka,zbog ovoga si i došla tu,jebao sam je životinjski nabijao kurac do jaja,stenjala je,tjelo joj se poče grčiti,mišići njene pičkice su mi stiskale kurac,smirila se,ubrzano disala,ja ga izvadih i rekoh joj okreni se i klekni,uzmi ga u ruku idrkaj,puši da ti napunim usta kao svakoj pravoj kurvi,bez riječi me posluša,ja je uhvatih za kosu i gurnuh kurac duboko u usta,miluj mi jaja,gnječi ih opet me posluša,nabio sam joj kurac sve brže i počeh joj puniti usta vrelom spermom,sve je gutala,dok je to radila provokativno me je gledala u oči,podigoh je na noge i spustih strastveni poljubac na njene usne,vidiš nije bilo teško,ugledah opet provokativan osmjeh na krajevima njenin usana i reče mi ti si stvarno jedan najobičniji smrad,jesam kurvice moja,jesam,imaš pravo,a što bi bilo da je vaša žena došla i našla nas,nemam pojma rekoh ja,ali i ona zna da me jebeno pališ,da smo sami sad bi te guzio cijelu noć,nebi kurac vadio iz tebe,dođi sutra ujutro kad sed dgineš,žena mi ide raditi ja sam na godišnjem ostao sam ti dužan razvaliti šupak,droljo,kujo napaljena,opet provokativan osmjeh,lagani poljubac na moje usne i reče mi dobro vidimo se ujutro.....

ljetna avantura

27 rujan 2018

sunce je nemilosrdno peklo,ona je ležala na plaži,pa išla u
more i usput pazila na djecu,koja su se igrala u plićaku.
muž je bio pored nje,više je spavao nego što je njoj pomagao oko djece.

njenu pažnju je više privlačio jedan udaljeni greben,pogled
joj je bio uglavnom tamo usmjeren,vidjela ga je par puta
znala sve o njemu,potajno se raspitivala, i ludila je za tim likom.

stotinu puta je sebe preispitala o njenoj ludoj glavi,
definitivno nije muškarac koji ju je privlačio fizički,nije
bio njen tip iz snova,ono što ju je dovodilo do ludila je njegova flegmatičnost.

nije bilo muškarca čije poglede nije privukla,i te dane na plaži,kad god je došla
svi su je pogledavali,muž je bjesnio zbog toga,mada je znao da ne može ništa.

svi ali baš svi od onih petnaestgodišnjaka koji su tek u toj dobi
primjetili da im se nešto događa u gaćicama kad vide zgodnu ženu,
pa do onih starijih,svi su je gledali,širom otvorenih očiju,samo on
je prolazio pored nje da ju nije ni pogledao i to ju je dovodilo do ludila.

gledala je prema tom grebenu,iza kojeg je bila jedna mala skrivena plaža
na koju se moglo doći samo plivajući ili barkom.
znala je da je pomorac,a kad je na kopnu da sa svojom barkom lovi ribu
i da je uvijek na toj plaži.
danas nije vidjela barku,ni njega ali stalno je gledala u tom smjeru.

do sad to nije radila,ali pomisli u sebi,idem plivati do tamo,reče
mužu da ide u more i da pripazi na djecu.on joj odgovori dobro.

krenu plako plivajući prema toj plaži,bez žurbe,zbrkanih misli
trebalo je pet šest minuta da dođe do te plaže,kad ju je mogla
vidjeti ,primjeti da nema nikoga,što ju malo začudi,ali valjda je vrijeme ručka
pa nikog nije bilo,ali nije bilo ni njega.

doplivala je izašla na tu prekrasnu plažu,sakrivenu od svih pogleda
iza nje je bio mali šumarak,nije vidjela nikoga,ispruži se na vrelom kamenju.

tako je sanjarila,zamisli jedan tren kako je taj mušakarc ljubi,osjeti da se uzbudila
još jednom pogleda na sve strane,kad se uvjeri da nema nikoga,skinu grudnjak sa sebe
njene predivne grudi se oslobođene svih stega,ugledaše sunce.
poče ih milovati lijevom rukom,dok je desnu zavukla u gaćice,lagano dodirujući svoju intimu,
zamišlja ja tog lika iznad sebe,njegove poljupce,dodire,ubrza
pokrete i u trenu dostignu vrhunac,svršila je uz glasan krik,onaj krik koji žena ispušta
kad joj se tijelo izvije u sladostrasnom grču.

odjednom je prenu iz sanjarenja jedan zvuk iza nje,naglo se diže,okrenu i ugleda njega
u tom trenu brzo pokri grudi rukama,i jedina želja joj je bila da se zemlja otvori,da je proguta
nije znala od srama gdje pogledati.

vidje osmjeh na njegovom licu i glas koji joj reče,ne brini,evo ja
ću se okrenuti dok ti staviš grudnjak,tako i napravi.
bila mu je zahvalna za to,brzo vrati grudnjak,
od srama nije znala što reći,gdje gledati,
nije znala dali je on gledao cijelu igru
on je upita mogu li se okrenuti,možeš promuca ona.
on se okrenu i sjede pored nje,pogleda je bila je crvena u licu,što od srama
što od maloprijašnje igre.

upita ju kako to da si došla na ovu plažu,muž ti ne brani da se makneš od njega ?
ja ti na njegovom mjestu nebi dao ni trenutka da budeš izvan mog pogleda.

ona pomisli u sebi,ipak me je primjetio,samo ti nije pokazivao,i
osjeti zadovoljstvo u sebi,ali se isti tren sjeti igrice od maloprije pa joj se vrati crvenilo u lice.

on joj je čitao misli,reče joj ne brini neću nikome ništa rećisamo pod jednim uvjetom
ona ga pogleda začuđeno,kojim upita ?
ako mi priznaš da si tu došla zbog mene i da si se poigrala misleći na mene.

ovaj put se zacrveni od ljutnje,uze jedan kamenčić baci ga na njega,okrenu se i krenu prema moru
on dotrči uhavit je za ruku,okrenu prema sbe,i spusti usne na njene,naglo se otrgnu od njega
,bijesno poče plivati da što prije pobjegne od njega tog bahatog,
prepotentnog muškarca,oh pomisli,u što sam se ja zagledala.

ljuta sama na sebe dopliva do djece i muža,ovaj je upita,što si tako crvena u licu
valjda od brzog plivanja reče mu ona,pogleda je sumnjičavo ali ne reče više ništa

ostatak dan je samo o tome razmišljala,ljuta na sebe,sve bi dala da može vrijeme vratiti.
kasno popodne krenuli su sa plaže,došli su doma,istuširali se,ručali i išle je malo odmoriti se.
ležala je u zamračenoj sobi i dalje bjesna zbog svega,kad je prenu zvuk mobitela i znak da je dobila SMS
uze ga i pročita poruku,broj joj je bio nepoznat,pisalo je ,ne ljuti se za ono danas neće niko saznati.

sad još više pobjesni,od kud mu njen broj,u taj tren zazvoni mobitel ,ona se javi i prepozna glas od
susjede.
ova joj reče,zvao je je onaj pomorac,ribar,tražio je tvoj broj,da si zaboravila na plaži ručnik,da ti ga vrati.

bila je luda,on je znao da nije mogla plivati sa ručnikom,to mu je bio
izgovor da dođe do njenog broja,a istovremeno nije mogla reći susjedi da je lagao.

sama sam kriva pomisli ona,nije mogla spavati,diže se skuha kavu i sjednu u hladovinu
sama sa svojim mislima.

razmišljala je kako večeras ostati doma,obećali su djeci da će ih
voditi u luna park,ništa neka muže ide sa njima ona će biti tu,reći će mu da je boli glava.

tako je i bilo,kad je sunce zašlo oni su otišli,ostala je sama sa svojim
mislima,lagani vjetar je pomagao da sredi misli,nije znala što napraviti.
već je pao mrak,dignu se i krenu prema sobi,skinu sve sa sebe,pogleda u ogledalu svoje
vitko tjelo,obuče laganu spavaćicu i zavali se u krevet.
nije moga zaspati,stalo je vrtila taj filim u glavi,sjeti se kako je uživala to
kratko vrijema dok se on nije pojavio,sjeti se i njegovih usana na svojima,opet
osjeti da se budi,bradavice joj skočiše,zavuče ruku pod spavaćicu,lagano poče trljati klitoris
stavi jedan prst unutra, za tren svrši uz jecaje,to kao da je malo oslobodti cijelog tereta ,
isti tren zaspa,ali to su bile more,stalno joj je bjegov lik bio pred očima,dolazio
je do kreveta,podrugljivo se smješkao,sjeo pored nje,dodirivao joj grudi,ljubio je
ništa od spavanja pomisli ona i opet se diže na terasu,sjden i zapali vigaretu,prvi pu u životu.

uto dođoše suprug i djeca,on vidje da je nervozna,upita je što ti je,ma boli me glava slaga ona
posluži ih večerom ,ona nije mogla jesti,pozdravi ih i ode u krevet nadajući se da će zaspati.
ali san joj nije dolazo na oči,stalo joj je taj lik bio u mislima,poslije dugo vremena
uspije zaspati par sati,dignu se nervozna neispavana,skuha kavu jaku bez šećera,lagano
je popila,za to vrijeme su se digli i djeca i muž,posluži im doručak,opra suđe i reče im
idite bez mene na kupanje,nebi na sunce danas da me glava opet ne zaboli.

dobro dogovri muž,doćo ćemo oko četiri sata na ručak,ti se odmaraj,ja ću napraviti roštilj.
obaj put mu je bila zahvalna,odgovri baš ti hvala.
odoše,dok ona osta sa svojim mislima,sad više nije bilo dileme zaljubila se u tog gada pomisli.
što napraviti zapita se,nije imala pravi odgovor,ma reče u sebi neka ide sve svojim tokom
lijenčarila je u hladovini,valjda i zaspala,bilo je već dva sata,kad joj zazvoni mobitel,
opet nepoznat broj ,javi se i začu njegov glas,zašto nisi na plaži,čekao sam te tamo ?
opet pobjesni i drsko mu odgovori,što želiš od mene ?
on se nasmija i reče,tebe želim tebe,želim da te gledam kako se izvijaš u mom zagrljaju.
evo me dolazim,muž ti je na plaži,valjda ćeš mi ponuditi piće,ostala je bez teksta
kad začu korake i ugledda njega kako dolazi prema njoj.
gledala ga je iznenađena njegovim ponašanjem,bio je nasmješen gledao je ravno u oči
pa mu reče ,jesi i ti normalan ?
jesam odgovori on kroz smijeh,želiš li da odem ?
nije znala što mu reći,preskoči odogovr, i upita ga što ćeš popiti,
može sok reče on.
ona se brzo izgubi u kući,da malo sredi misli,nađe sok natoči mu ga i krenu
prema terasi,odjednom se on stvori kod nje,uze joj čašu iz ruke,spusti na stol,privuče
je k sebi i strasno poljubi.
nije mu uzvratila u prvi tren,osjeti da gura jezik među njene usne malo ih otvori,
dozvoli mu da uđe sa njim,zatim ga uhvati zubima i ugrize ga,on zastane i
reče joj,da imaš pravo to sam zaslužio.
zatim je nastavi ljubiti,ona zaboravi sve i vrijeme i misli kako će
joj muž brzo doći,prepusti se njegovim poljupcima,bio je nježan ,strastven,
ruke mu počeše lutati po njenom tijelu.
imala je laganu ljetnu haljinu na sebi,ispod nje ništa čak ni gaćice,obuhvati
joj grudi,zavuče ruke ispod haljine
podiže ju dođe rukama do njenih grudi poče ih strasno
ljubiti lizati grickati izazivajući njene uzdahe jecaje,jednu ruku spusti među njene noge
lagano jo stavi prst,ona se zgrči,krenu rukom prema njegovom kurcu,napipa ga preko odjeće bio je tvrd
to je izbezumi,počen mu ga drkati,svukavši prije toga sve sa njega,on kleknu,raširi joj noge i
uvuče jezik prema njenoj pci,,diže se podignu je na stol,ona
sjedne ona nastavi igru svojim vještim jezikom.
zabacila je glavu unatrag,uživajući prepuštajući mu se,bližila se vrhuncu,kad on
stade dignu se,gurnu je na stol,ona sousti leđa,obuhvati ga nogama oko
njegove guze i natjera ga da uđe u nju svojim tvrdim vrelim kurcem
vriskala je od strasti,prodirao je u nju,pa ga vadio ,uhvatila je njegov ritam,nabijajući se na njega
svršila je je uz vrisak,pa opet pa opet,rkela mu je dosta ne mogu više,on prestade ,izvadi ga van
ona se dignu uze mu ga u ruku , ipče mu ga drkati,radila je to vještim pokretima,
on reče svršit ću,ona kleknu otkri mu svoje grudi i osjeti ubrzo njegovu vrelu spermu na njima.
pogleda na sat i reče mu brzo muž samo što nije došao,on se obuče poljubi je,reče bila si divna
čekam te sutra na onoj plaži,dođi kako god znaš.
okrenu se i ode,za pet minuta stigoše njeni,muže se uhvati posla oko roštilja,
upita je jesi li se dodađivala,ona mu odgovori,malo sam spavala,ali glava je prošla što je najbitnije.

ručali su,ona je oprala suđe istuširala se i rele mu idem spavati prošlu noć nisam,dobro odgovori on
.zaspala je isti tren i nije se budila cijelu noć

kad se probudi,poče smišljati kako da opravda odlazak na onu plažu,pomisli u
sebi , a ništa reći ću mu da idem plivati.

kad su došli,vidjela je njegovu barku, sjela je malo na plažu,pomisli na
njega i osjeti da je vlažna,morala je brzo u more,odmah reče mužu idem se
okupati,idem plivati do onog grebena,ako nema nikoga tamo ću se malo sunčati,bet grudnjaka

one je sumnjičavo pogleda ,pa reče dobro ,nemoj dugo

nikad brže nije plivala,došla je do plaže,on je bio sam,ležao je ,glava mu je bila u hladu
izađe iz mora dođe do njega,nije ju čuo,uze jedan
kamenčić,baci ga pogodi ga u rame,on otvori oči
pozva je rukom da mu priđe,ona se spusti,sjeti se da mu to duguje od jučer,
spusti usne na njegove,rukom mu uhvati kurac,osjeti da se budi
,spusti se niže,jezikom prelazeći preko njegovih grudi,trbuha,svuče mu
kupaće,ispred njenih očiju iskoči njegov već tvrdi kurac,uhvati ga rukom,drugom
mu uze jaja ,poče ih nježno masirati izazivajući njegove uzdahe,
požudno ga uze u usta,jezikom vrteći po glaviću,izvijao se,grčio ona nije prestajala,svukla je grudnjak,
stavila je njegov kurac među svoje sise,onda bi se odmakla,ne ispuštajući ga iz ruke,
nastavi tako raditi,i osjeti mlazov enjegove sperme po sebi,vriskao je od zadovoljstva.
ona se dignu,skinu sve sa sebe i uže u more,pozvavši ga.
krenu za njom ,uđoše u more do pasa i strasno se počeše ljubiti,njegove ruke su lutale njenim tjelom
uzvraćala mu je na isti način,on je povuče u plićak sjedne u more povuče i
nju za sobom,natjera je da mu sjedne na kurac,opet tvrd kao kamen,
ona se spusti uz stenjanje dok je ulazio u nju,njene grudi su mu igrale ispred očiju,ljubio ih je
sisao,ona je brzo svršila,pa opet,on se dignu,pozva je van na plažu reče joj da se okrene njemu
leđima,nasloni ruke na jednu stijenu,uđe u nju s guza ona opet zadrhta od tog čina
dok joj je njegov kurac iz pice ulazio u guzu pa opet,pa opet vrištala je od ugode,zadržao se
se u guzi,uživala je osjećajući njegvo vreli kurac duboko u sebi,,dok mu je bio u njenoj guzi,
stavio joj je prst u picu,više se nije mogla kntrolirati,divjlje je vrtila bokovima
nabijala se na njega,jedan orgazam je stizao drugog,onda je osjetila kako joj njegova sperma
"paar" njenu utrobu
umorna i zadovoljna spustila se na plažu,legla,nije mogla doći do zraka,bila je na sedmom nebu.

legao je pored nje ,nježno je poljubio i tako su zaspali.
poslije nekog vremena on je pozove,čini mi se da ti muž pliva
ovamo,idem ja u šumarak,hvala ti odgovori ona,vidimo se sutra tu,upita on,
žao mi je sutra se vraćamo,gotov odmor reče mu,ona je nabrzinu pet poljubi i izgubi se
u šumarku,muže dođe do nje i upita jesi li ti normalna gola se sunčaš ?
pa što uzvrati ona vidiš da nema nikoga
zajedno se vratiše do djece......