da se predstavimo!!

ovako ubojitu sedmorku čine 7 totalno ludih djevojčica, hehe:
Magdalena
&
Anamarija
&
Romana
&
Mateja
&
Marina
&
Tea
&
Iva


Slike stavimo kasnije.....
pufffa

slikice nasih frendova














































< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

ej ljudici nashi dragi na ovom blogu
moci cete vidjeti svasta...
Ndm se da ce te uživat s nama,...
i da ce nasi postovi biti vise
vezani za POBJEDAMA koje
zasluzujemo..heheh
ipak smo ubojiti
ajd vise od nas kasnije

Linkovi

NaCa & iWa

IvOnA

8.c

IvAnA & MaRiNa

GaBy

wErKa

NoRa & MaTeA

EnA & mAtEa

LuDaChE

bEbA

MaRiJa & MiA


VaLJeTiĆ







ponedjeljak, 19.05.2008.

jos jedno kratko javljanje.....

kao i po običaju Iva pise post, joj joj s kojim sam ja ljenčinama otvorila blog
ufff
joj
nemam pojma sta da vam pisem
kod nas se nis pametno ne dogada
jos malo pa ljeto, kraj tupave skole. weeeeee
jedva cekamo
sam da se upisemo i onda smo slobodni, hehe cjelo ljeto je pred nama


joj da
et na treninzima se ubijamo,, haha
recimo kao veceras
al dobro tako treba
izludujemo trennera kao i po običaju
pravimo pizdarije
ludujemo

i da ostatak moje ekipe upoznalo je novo drustvo
haha
ekipu s kolonije
upoznala sam ih i ja al ne sve
ok su dečki
carevi
sam se zajebavaju
kao i mi
haha
al sad je jos bolja atmosfera s njima
jeda veliki pozz ekipi s koloonije
necu nabrajat da nebi nekog izostavila
haha
nemam pojma sta da pisem
e
da u srijedu je norijada joj
jedva cekam
hh
ludilo
u petak je mojoj matkovički rodendan

bla bla bla

neam pojma sta da jos pisem

e
da post ocekujte za jedno 20-ak dana
mozda i prije
pa da poslje nase ekskurzije
hh
pisat cemo vam kako nam je bilo u kopačkom ritu
kruteeeee, al nema veze
ndm se ludoj zabavi bar u osijeku
pusa 8.a, 8.b i 8.c
mojim ljencinama = ubojitoj sedmorci
mojoj mii (rupici)
haha
sovki
matkovički
nori
tei
nikolinici mojoj carici
mojoj mare
mojoj nini maloj legendici jbt pozelila sam te nisam te vidilaaa 100 godina
mojoj svale koja mi ode na ekskurziju, carice, zelim ti lud provod
BILIČKI mojoj koja mi sutra ide u Samobor- kmee necu te vidjet 2 dana
Marku i Niki koji sad pizde negdje kladim se haha, ma bit ce sve ok
begicima
cjeloj ekipi s kolonije
ekipi s budainke & jelasa
ma de pozz svima
voli vas vasa !w@



| komentiraj! (87) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.