da se predstavimo!!

ovako ubojitu sedmorku čine 7 totalno ludih djevojčica, hehe:
Magdalena
&
Anamarija
&
Romana
&
Mateja
&
Marina
&
Tea
&
Iva


Slike stavimo kasnije.....
pufffa

slikice nasih frendova














































< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

ej ljudici nashi dragi na ovom blogu
moci cete vidjeti svasta...
Ndm se da ce te uživat s nama,...
i da ce nasi postovi biti vise
vezani za POBJEDAMA koje
zasluzujemo..heheh
ipak smo ubojiti
ajd vise od nas kasnije

Linkovi

NaCa & iWa

IvOnA

8.c

IvAnA & MaRiNa

GaBy

wErKa

NoRa & MaTeA

EnA & mAtEa

LuDaChE

bEbA

MaRiJa & MiA


VaLJeTiĆ







utorak, 06.05.2008.

weeeeeeeee...

eo sjetile se i mi da imamo blog

pa sam da vam, se javim jer nemam bas puno vremena
kak ste mi??
puno vam hvala na komicima

e
sad sam da spomenemo
1.maj

uuu
bilo nam je genijalno, heh ja se nadam bar tako cure kazu
ja (iva) imala sam krizmu i sve su bile kod mene
luda
zabava, pile smo pjevale, plesale, zezale se
i da samo je 1 krizma pa sam ja malo i popila (malo vise)
a sad nema veze

dragana romana i mega su na svom blogu vec napisale post
sam ja nisam na nasem (nacinom i mom)

a to cu veceras

a sad se fino sjetila ja malo nes napisat,

e
da
danas smo pisali onu malu maturu
nista strasno sve super proslo.... haha
malo smo prepisivali
zezali se
danas nismo u skoli weee

ma nemam pojma sta da vam pisem


a sad cu vam staviti par slikica heh


mia i ja (kak smo si bile ljepe)
heh





dragana i romana.. (slatkice)...keke moje





natasa & ich




luda ekipa....(mi smo nastavili slavit krizmu i u sub) al jebiga 2 curke su nam falile pozz megi d, i naci...cmk





e de sad mi se vise neda pisat i stavljat slike
trebamo malo uredit ovaj blog
i onda cemo ostale slikice stavit u box
a
sad
sljede
pozdravi

pozz svim mojim clanovima ubojite
mojim sekama: natasi, megi, ani
mojoj jopi i maloj nini
gusku & gubiju
a jedan najveci pozdrav dvjema pijandurama niki & valjeticu
cjelom 8.a i b.b razredu
kovi
stucu
pranjicu
ekipi iz lotosa
marku:)
buzaku:(
matkovički
ekipi iz krajiske
curkama iz grada
sve sve pozdravljamo
a jedna veliki poz curkama iz ŽOK MATIJA MESIĆ
ma de nemam pojma sta da vise pisem
i u ovom postu ne stavljam smajlice

mego a tebe cu ubit
sta si natrackala tolko smajlica

waaaaaaaaaa

cmk
voli vas vasa ~!w@~



| komentiraj! (99) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.