Udruga Branitelja mladih mozgova

19.02.2006., nedjelja

fajmali nju ppost.

Dok ja odlučih napisat novi post, pošto niko drugi ne želi, meni moja prfekt ideja potpuno ispariše iz divne mi glavice tako da novi idejni post propadoše.

Drago mi je da imamo još članova. to je uber kul.


Neznam dal sam spomenula ali članovi če imat obavezu. promovirat naš mega uber kul udrugu. svaki član treba nač još 10 ljudova koji se žele udružit, tom obvezom se želi postiči još veča brojnijost naših čalnova kako bi ljudi čuli i prepoznali naš glas te radosnu vijest. mi smo apostoli UBMM-a.

Te molim članova da pokušaju ispunit tu svoju obvezu jer to ide u korist svima nama i našoj brojnosti.

Arivederči.
- 12:27 - Popišaj se, ostavi trag (13) - Prosljedi velikoumne riječi - Klikni pa vidi šta je to.

<< Arhiva >>