by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Koga ja čitam

dajana
tena
disco bar TRUCK
Sonia
twilight world
ena
Bara
Untached girl =D





I'll been waiting...

Kod mene u životu očito postoji neki glupi spoj, da kad krene dobro, mora poći nešto i po zlu...
Pošto je dobro ono što nam ispunjava srce dobrim vibracijama, osvrnuti ću se na to.
Vikend! Baaaa...predobro..=D...
Motosusret...Bajkeri, moji ljudi...Rock - moja hrana...Stage - moj život...
Provela sam nezaboravana vikend koji cu pamtiti dok god sam ziva.
Bila sam na Van Goghu, Uriah Heep-u, Hard time-u i OPĆOJ OPASNOSTI <3
........volim Peru....cerek
onda ovaj vikend norijada. Frendica mi je maturant, bili su anđeli...Precakani..hehe...
Bijah tamo s njima, al sam se uhvatila drustva iz razreda i cijelu noć bila s njima. Hehe, dok su ostali kupovali cugu mi smo svoju nabavljali besplatno...Kako? E to su ženske čari, belj
Naišli sasvim slučajno na HDSSB kampanju, i tamo free cuge koliko 'oš...I tako smo se ubili alkoholom...hehehe...
Pa onda Prljavo kazalište - još jedan u nizu dobrih koncerata...

No u međuvremenu mi je umro frend. Doduše nisam ga vidjela nekih 7 godina, al jedno vrijeme, nekih 13 godina sam zivjela blizu njega. Moj buraz je isao s njim u razred. Prestrašno...No, imao je problema s drogama, sto još više mrzne dusu. Zao mi ga je jako.. Nije trebao tako zavrsiti koliko god radio gluposti, al očito ga je Bog trebao za nešto drugo, nešto bolje...
Velja R.I.P.


Da....Puca me manjak inspiracije. Što se tiče ljubavi, ono...Puca me tu manjak samopoštovanja.
Vec duze vremena se cimam s jednim dečkom, koji je slika i prilika mog dragog Heatha Ledgera. Ali, tu je ta moja frendica koja je jednostavno preljepa, i svaki lik nju obozava.
Za njega ne znam, nikad ga to nisam pitala, al bome hoću...yes
Ugl..Ona se mota oko svakoga, al stvarno...Pa je počela i oko njega. Stoga odlučih otići i pustiti sve to...hehe...
Ovako i onako, nekih stvari nikad dosta..smokin

Škola...hmmmmm...ova naredna dva dana su mi koma...Pogotovo jer pisem povijest, a vec imam 1...ne smim dobiti opet...hehe...
Džite mi fige...

Do čitanja, pozzzzzz


|utorak, 12.05.2009. , 21:29|

| Komentari (1) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.