Prvi poljubac s koliko godina - Pronađite djevojku

petak , 21.12.2018.

Magazin










Click here: Prvi poljubac s koliko godina






Da li je normalno da muskarac izdrzi u vezi 2 godine bez seksa? A ti slucajevi da ona ne moze doziviti vrhunac, da je prozivila traume, mislim smijesno mi je to, ako ima i 1 od 20 da vuce neke traume zbog prvog seksa u svim sljedecim, onda ja zivim u nekom paralelnom svijetu...



prvi poljubac s koliko godina

Ovo je veliki problem, prevashodno zato što tinejdžeri nisu dovoljno obavešteni o seksu. Rano detinjstvo ključno za uspešne odnose Važno je napomenuti da je proces formiranja psihoseksualnog identiteta i stavova o suprotnom polu počeo još mnogo pre adolescencije. Ovo je priča o ljubavnoj vezi, o Rajanu i Moli, o tome kako su se zaljubili i rastali. Bolje da se ne secam,bilo je smesno,isprepadala sam se kao da idem na streljanje.



prvi poljubac s koliko godina

Magazin - Ja sam mislila da ce to da bude ne znam kakav osecaj.



prvi poljubac s koliko godina

Možda ju je strah jer misli da taj dečko s kojim je sad da on nije ''taj'' il se srami svog tijela? I uradila sam to sa deckom sa kim sam 8 meseci. Ja sam mislila da ce to da bude ne znam kakav osecaj. A i prvi put i nismo mogli to lepo da uradimo jer me je uzasno bolelo. Pre toga su mi pricali da to ne radim jos,da ce da se kajem,da cu lose da se osecam... Sad se kajem sto nisam i malo pre Ja sam skoro... I uradila sam to sa deckom sa kim sam 8 meseci. Ja sam mislila da ce to da bude ne znam kakav osecaj. A i prvi put i nismo mogli to lepo da uradimo jer me je uzasno bolelo. Pre toga su mi pricali da to ne radim jos,da ce da se kajem,da cu lose da se osecam... Sad se kajem sto nisam i malo pre Otprilike ista prica i kod mene...



Prvi poljubac
Jesu ekstremne situacije, ne iznosi neistinu da inace muskarci ne znaju to prvi put, jer ako ikad znaju, znaju danas, a mozda nisu znali kad si ti imala 17 jer kompletno drustvo je bilo drugacije.. Svi su me malo i zezali zbog toga... News enews Princ Harry nije mogao obuzdati emocije pa je tijekom čitanja zavjeta pustio suzu. Pod uticajem hormona kod deteta se javljaju velika motivisanost da se ostvari ovaj cilj, velika želja za suprotnim polom, ali i negativne emocije kao što su strah, nesigurnost, trema, velika bojazan da će ispasti smešni i nespretni. A on, o Bože koliko sam bila zaljubljena u njega.... Kako krenuti dalje kada voljene osobe više nisu sa nama?

[Dlakave|Sex razgovori|Dopisivanje s muskarcima]






Oznake: kako, se, prvi, put, upustiti, u, seks

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.