.. Moi cJenjEni FrenDowi I frEndiCe ..

Photobucket

-To su vam Sanja i EmA

Photobucket

-Toe Ema

Photobucket

-Eh..NoGedead

Photobucket

-Kovacevicka, Ari, Sanja, Ana

Photobucket

-Kovacevicka i Ari

Photobucket

-Lejla

Photobucket

-Sugicka

Photobucket

-Lejla Agen

Photobucket

-Matija

Photobucket

-Dechki

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI yEp :-: NoPe

by Fensi_dizAJn

°~..t1nCH1c4..~°

Photobucket

Hej ljudovi..
>>ZoVem se Tina<<
>>roDjena sam 28.03.96 <<
>>Zivim u ZG-u<<
>>Idem u 7a<<
>>Slusam:puNk, ROcK, poP itd. Sve osiM cajki<<
>>Mrzim umisljene ljude, i ljude koji si previse dozvoljavaju<<
>>Volim svog super kuL macka mikija, ljeto, vikend... <<
>>to bi bilo to od mene<<



Logo Design
Logo Design


















°° ... I´m Really Just A Girl ... °°
mala princeza
hip hop 4ever
*~°°Olsen Twins°°~*
°˙°•×[..I'm crazy girl..]ו°˙°
boka..
x...sweetasalolipop...x
~Malla Princezza~
~S~T~A~R~K~E~
mala_plava_nisam
moji najdraži psi i muzika
Monny and Pecka
male_ludache
Davor133
JuriC
Angie
_^^°_male bogatasice_°^^_
Cigla
_SWEET GIRL_
život je tako okrtan..:(
xx Mrakica xx ...opichena...




















nedjelja, 19.10.2008.

AaAaaaaaaaaaAAaaaaaaAAaaaAAaa

Mislim..dali vam naslov govori sve? Nebih rekla. Nisam dugo pisala post, pa bi bilo i vrijeme...zar ne?deaddeaddead Evo..kod mene ima puno novog. A od čega da počnem? Eh, ajmo with KoMMents. Tenks na 100 KoMMowathumbupthumbuprofl Nisam očekivala tolko komentara, iskreno, ali hvala. Neznam s čim da počnem. Ovaj tjedan sam bila bolesna, i ništa se nije dogodilo, osim da sam morala pospremat stalno agen end agen. xP Jucer sam se posvađala sa Anom, prek msn-a. Napala me, al smo se pomirile. Mislim, meni je vise dosta. Pun kurac mi je tog, da me svi podjebavaju stalno, ogovaraju me i šta ja znam. Stvarno ono, već mi je pun kurAc svega. To kaj sam se ja vratila iz poljske, ne znači da sam bogata i nezz. Svi me traže kunu dvije svaki dan. Mislim DDD. A nekima čak i smeta da sam u Hrvatskoj. Pa neće meni niko srat da se ja vratim u poljsku. Ali iskreno, mene ne zanima. Sva sreća da je ova svađa s Antoniom i Petrom završila. Ispričala bi vam, al da nebi ove našle ovaj blog, pa ću ga opet morat brisat, što neću da mi se dogodi. Danas...šta se dogodilo danas. Ma evo niš. Jučer sam bila do pola noći na chatu i zezala sam se sa starom ekipom. Ni tamo nije ništa više isto, nasmiješ se jednom u godini. Pa sam se probudila u 12, mama mi je uzela laptop!!!!!madmadmad No Okej...I got it back. Onda su mi došle sestrične, pa smo pekli roštilj. Dok su svi bili vani, ja morala nosit malu sestričnu..RUKA MI OTPALAdeaddeaddeaddead
No okej, sad vam pišem, i mirna sam tj dana. dead
Ako vam nije teško, mogli bi sad ić do 105 koMMentsa, i tako dalje. Mislim, znam da to možete, ali se wama neda!! Koe Ljenčine. dead
Eh...tumorou škola, čisto sranje će bit. Rekla mi je Patricija da sjedi s Emom..a ja neznam s kim čem, ali okej. Ajde nemam vam ništa više za pisat. Al morate mi KoMMentirat!! Idemo do 105 KomMentsa..oki??
Ae znate da ja vraćam sve...čak duplo!! Ajde..ljubim was swih!! E daaaaaaaa...
naučila ja radit dizajneeeeeeeeeeeeeeeroflroflroflroflbeljbeljbeljbelj

Ae woim!



Moi prwi diZZ:
Photobucket



| KoMenTiShAjJj samo....(131) | print | reload |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.