TyGerove serije chatanja

subota, 01.12.2007.

I-Doser

Nedavno sam od frenda otkrio jedan programčić imena I-Doser. I-Doser nije običan program kao što su antivirusni, converteri i ostala sranja. On, naime, simulira osjećaje putem zvuka. Npr. imate zvuk Marijuanu koja traje 45 min. i kad ju poslušate osjećate se kao da ste upravo popušili koji joint. Imate još raznih droga poput kokaina, ecstasya, LSD-a... No ne simuliraju se samo droge, postoji još mnogo toga. Sleeping Angel vas primjerice uspavljuje, zvuk Lucid Dreams vam omogućuje lucidne snove ili čak zvuk French Roast koji traje samo pet minuta, ali se zato osjećate kao da ste popili šalicu kave. Svi ovi zvukovi se naravno naplaćuju. Obično su $5 po slušanju. Da, dobro ste pročitali: skinete jedan zvuk, platite koliko košta, poslušate ga i više ga nema. Jedan zvuk imena Hand Of God košta čak $200 po slušanju. Zato hvala Bogu na piratima.

Ja sam probao tek nekolicinu tih zvukova. French Roast sam probao prvi i nije baš jako djelovao na mene, iako jesam bio malo življi (ali to može biti jer sam poslije trebao ići na koncert). Lucid Dreams uopće nije djelovao na mene, a Sleeping Angel me jednom uspavao kad sam išao prerano u krevet. Jučer sam probao Hand Of God...
Kako sam slušao ruke su mi se ful zgrijale iako je u sobi bilo ledeno. Poslije nekoliko minuta slušanja osjećao sam kao neke vibracije ispod kreveta. Kao neki valovi koji me pokušavaju s kreveta. Onda sam imao osjećaj da neka sila rasteže a bio sam svjestan da samo ležim na krevetu i da se zapravo ništa ne događa.
Ako ikad probate ovaj I-Doser, nemojte s ovim početi.

Ako mi netko ne vjeruje da ovo postoji i još da se naplaćuje evo vam pa pogledajte www.i-doser.com/storewww.i-doser.com/store

01.12.2007. u 14:00 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

tyg

Counter
Counter
About my blog:

Ovdje cete malo pomalo saznati nesto o meni,ne previse...
Nece biti slika dok ne skuzim kako ih stavljati(skuzio sam).
Nece biti dugih postova.
Nece biti previse komentara.
Nece biti necitljivih postova.
Nece biti mjuze.
Nece biti dosadno (jer cete odmah procitati i izaci).
(Uglavnom će biti o breaku)

Bua aha ha ha ha ! ! ! !

Moj treći blog,link je sada ispravan!!!

Linkovi

Ako ne možete na chat,probajte preko mog drugog bloga:
Chat

Evo blog male Hanne
Hanna

Blog jedne grouppie(luda je za SZ-om):
Changes

Blog veruđanke:
Tina

Razorov site:
Razor&Beyond

Blog Myie:
Mala_slatkica_pu

Blog jedne gadure:
Gadura9

Blog koleginje komercijalist:
Blackbird007

Blog crazy-a:
Crazyman_060

Melisin blog:
Melisa

Blog Andree:
Andrea




















Bi li uzeo/la drogu da ti je ostalo 6 mjeseci života?
Već uzimam.
Nema šanse, droga je droga!
Ostalo mi je malo života, a ja želim sve isprobati, pa tako i drogu
Nisam u toj situaciji pa ne znam, ali vjerojatno ne bih.
Nisam u toj situaciji pa ne znam, ali na nagovor prijatelja...
Ne želim ni razmišljati o tome.
  
Free polls from Pollhost.com