Kako biti prevaren za lijepu lovu-Tempur u Hrvata
Ime i prezime
***adresa***
Home phone: ******
Cell phone: ******
Skype: ******
*****@googlemail.com
*****@gmail.com
***adresa Prodavatelja***
n/p gospodin Direktor
n/p Distributer za Hrvatsku
Mannheim, datum.
Predmet : Prituzba
___________________________________________________________________________________
Postovani gospodine ***Direktor***
saljem Vam svoj protest u pisanom obliku, ukljucivo s materijalima koji podupiru moje tvrdnje. Molim povratno broj urudzbenog zapisnika ovog dokumenta na jednu od mojih e-mail adresa.
Dana ****. godine sam dovela supruga koji je drzavljanin USA i pokriven CIGNA osiguranjem na pregled u Bizovacke toplice, imao je problem s vratnom kraljeznicom (u prilogu dopisa scan obje strane dokumenta "Iskaznica za fizikalnu medicinu" gdje se vide podaci - ime i prezime, datum, ovjera, obavljeni tretmani i pregledi).
Tretmani su trajali u razdoblju od *****. godine do *****. godine. Tom prigodom nam je preporuceno od strane medicinskog osoblja, a glede poboljsanja uvjeta spavanja u cilju rasterecenja vratne kraljeznice, kupnja opreme iz Vase ponude - ergonomskog jastuka nacinjenog od posebnog elasticnog materijala vrhunske tehnologije -TEMPUR JASTUKA.
Tako je i bilo, u Vasoj trgovini u objektu Bizovackih toplica kupljen je „Tempur“ jastuk. Jastuk je kupljen u navedenom razdoblju od ova tri dana tijekom tretmana. Uz jastuk smo dobili i popratnu dokumentaciju dio koje (scan) prilazem, gdje se vidi Vas zig i neupitno je da je prodani artikal imenovan kao TEMPUR JASTUK. Nedvojbeno je dakle da ste se posluzili dokumentacijom i oglasavanjem koji dokazuju originalnost uratka.
Sve ove godine moj suprug se dakle sluzio navedenim jastukom vjerujuci da spava na originalnom uratku po originalnoj licenci, a po preporuci lijecnika. Mi naravno sve do sad nismo pojma imali kako izgleda originalni TEMPUR jastuk.
Prije dva mjeseca dobili smo narucen putem interneta jos jedan TEMPUR jastuk koji je dobavljen izravno od proizvodaca u USA, rijec je o TEMPUR jastuku koji je isporucen u pogonu koji je smjesten u Kentuckiju.
Kad sam otvorila taj jastuk ostala sam sokirana - ovaj originalni TEMPUR jastuk se potpuno razlikovao od jastuka koji mi je prodala Vasa tvrtka - materijalom i opremom. Nedugo nakon toga smo otisli do prodavaonice TEMPUR proizvoda koja se nalazi u okolici Mannheima u Njemackoj, tu gdje zivimo kako bismo jos jednom pogledali sve izloske.
Utvrdili smo sljedece :
1/ Oblik jastuka prodanog u Vasoj poslovnici podrazava oblik jednog od originalnih modela, ali to je jedina slicnost
2/ Materijal od kojeg je sacinjen jastuk prodan u Vasoj poslovnici je obicna spuzva, oblikovana po jednom od TEMPUR modela, ni nalik na materijal originala niti kakvocom, niti opipom, niti strukturom
3/ Originalni TEMPUR jastuk je dosao u i jos se nalazi u tankoj platnenoj oblozi koja se ne skida, dok je jastuk kupljen u Vasoj trgovini dosao samo u navlaci, gola spuzva bez zastitne obloge
4/ Originalna navlaka TEMPUR jastuka ima utisnut zig branda, navlaka jastuka kupljenog u Vasoj poslovnici je nacinjena u obliku jastuka, sa zip zatvaracem ali od obicnog bijelog frotira bez ikakvog utisnutog znakovlja.
5/ Originalni jastuk je unatoc priblizno istom volumenu ( doduse ne i obliku ) daleko tezi od jastuka koji je kupljen u Vasoj trgovini kao TEMPUR jastuk i materijal je drukcije elasticnosti i gustoce
U prilogu dopisa saljem slike oba jastuka kao i dva video clipa koji dokumentiraju izgled, teksturu materijala, obloge i navlaka, te ponasanje materijala na pritisak rukom - u slucaju originalnog proizvoda materijal se "sporo" vraca u prvobitni oblik, otisak ostaje duze, docim jastuk koji je kupljen u Vasoj trgovini ima sve karakteristike OBICNE SPUZVE.
Ovaj dopis saljem Vama, jer prigodom zvanja tvrtke "Distributer za Hrvatsku" koja je zastupnik TEMPURA za Republiku Hrvatsku i koja je isporucila proizvod nisam mogla doci do odgovorne osobe, niti do imena odgovorne osobe u toj tvrtci, razgovarala sam telefonskim putem tamo s jednom doduse ugodnom osobom, ali koja mi nije mogla nista konkretno pomoci.
Ovim putem Vas molim da ovaj moj dopis uputite na pravu adresu, Vi cete znati kome ga treba uruciti jer ja nisam uspjela doznati. Molim Vas da poduzmete sve potrebne korake da se ovaj problem rascisti jer sam jako zainteresirana doznati tko je odgovoran za ovakvo prevarantsko ponasanje i pljacku.
Pljacku, zato sto je obican komad spuzve placen po visokoj cijeni originalnog uratka i moj suprug je godinama ne znajuci imao daljnje probleme s vratnom kraljeznicom kojih je izvor moguce dijelom bio i proizvod kupljen u Vasoj trgovini .
Original racuna nemam, ali sam sigurna da ga Vi imate u dokumentaciji i da se moze dobiti pregledom Vasih poslovnih knjiga. Racun nisam sacuvala jer je kupovina obavljena prije nepunih pet godina, ali unatoc tomu je jasno vidljiv zig Vase tvrtke kao prodavatelja i deklaracija tvrtke ***** kao zastupnika za RH s pratece dokumentacije koju smo dobili uz proizvod.
U posjedu sam dakle spornog jastuka i pratece dokumentacije, a racun izdan na ime ********* biste trebali imati u Vasim poslovnim knjigama izdan u razdoblju od *****. do *****godine.
Molim Vas da poduzmete sve potrebne mjere, te mi o ucinjenom posaljete povratne informacije.
Ukoliko ne dobijemo valjan odgovor u primjerenom roku, sami cemo poduzeti potrebne korake, obratiti se udruzi "Potrosac"i pokrenuti postupak, uz to napisati dopis i nasloviti na sve tri direkcije nositelja originalne TEMPUR licence ( direktno u Kentucky, USA, u Svedskoj i Njemackoj ) jer ne mogu znati s kim je napravljen zastupnicki ugovor za Republiku Hrvatsku s tvrtkom ******, a razmotrit cu i neke daljnje mjere po potrebi ukljucivo i iznosenje ovog slucaja pred javnost i medije u Hrvatskoj, za sto, vjerujte mi imam potrebna sredstva i nacine. Ljudi ne bi trebali biti prevareni na ovakav nacin i uz to prevaru jos i skupo platiti.
Vama se obracam jer ste zadnji u lancu isporuke, odnosno prvi u kontaktu s kupcem - pa Vas ne drzim odgovornim za prijevaru i obmanu, ali se toplo nadam da cete u cijeloj ovoj prici sprati ljagu sa svog imena i ocuvati dobar glas branda tvrtke.
Nadam se da u rasvjetljenju ovog incidenta necu morati posezati za sredstvima za namiru stete pravnim putem, uz predocenje svih dokaza i medicinske dokumentacije - ukoliko Vasa tvrtka **** i tvrtka **** ne poduzmu nista glede sprjecavanja mogucih daljnjih prijevara kupaca.
Lijep pozdrav
Moja malenkost
I tako - stvarno sam imala zelju pokrenuti te stvari i istjerati zeca na cistac...
Mogla bih vam predociti dugacki thread e-mailova izmedu Prodavatelja i moje malenkosti, bez ikakvog rezultata i rjesenja - oni samo prodaju sto im je distributer za Hrvatsku dopremio. Distributer se izjasnjava kako oni samo prodaju sto su dobili od Proizvodaca. Vise me boli nedostatak vremena nego love za okoncati cijelu stvar, pa sam tako ipak odustala. Za dovrsetak cijele procedure bih svakako morala visekratno putovati u Hrvatsku, a to mi obveze ne dozvoljavaju.
Moj suprug je spavao pet godina na bezvrijednoj spuzvi, a da to nije niti znao (to s medicinskog aspekta), dok nismo kupili pravi Tempur u USA nismo niti znali razliku.
S financijskog aspekta - takav komad spuzve mozete dobiti na otpadu nekog gradilista, samo sto je ova od koje je nacinjen jastuk kupljen u specijaliziranoj trgovini ortopedskim pomagalima malo finije oblikovana.
Bitno je da je taj komad spuzve moj suprug platio po cijeni pravog Tempur jastuka.
Takvi isti fake jastuci poput ovog sto je nama prodan se vjerovatno jos uvijek prodaju, jer mi Prodavatelj na visekratno ponovljen direktan upit o tome nije nikad odgovorio. I tako, bolesni ljudi skupo placaju TEMPUR tehnologiju u Hrvata, uvjereni da je to dobro za njihovo zdravlje, a ustvari vjerovatno kupuju FAKE kojesta. Bilo bi zanimljivo doznati kako takve krivotvorine utjecu na tijek bolesti.
Ova ekipa koja se bavi nabavom, distribucijom i prodajom navedenih krivotvorina nije vjerovatno kriva za to sto nije znala - iako je i to upitno - ali ih drzim odgovornima ako i nakon moje dokumentirane prituzbe nisu povukli ove krivotvorene proizvode iz prodaje.
Medjutua vremena vise nemam za te kerefeke - steta je otpisana!
Sapelo me! Vidite i sami da se cak i pisanje na blogu drasticno prorijedilo . Doma nemam kad pisati, a na poslu - kod ovog poslodavca nema majci surfanja i bloganja u uredovno vrijeme! Podrazumijeva se provjeriti mailove par puta dnevno i pregledati vijesti na brzinu uz kavu i dorucak, ali nista vise od toga. Tempo je brz, zahtjevan i svi su u istom modu.
Vremena nema, posao proguta zbilja svih osam sati u full dozi, transport proguta jos sat vremena, kuca i prateci zenski kuluci jos ponesto, nastojim svaki drugi dan nekako skucati za sat vremena teretane - iako su gospodin suprug i psetolina na prvom mjestu...
I da - jos nesto mi oduzima podosta vremena - obzirom da mi je poslodavac ponudio platiti dodatno daljnje obrazovanje i usavrsavanje, dala sam se navabiti --- i sad ponovno studiram i polazem ispite.
Ne, nema veze niti s gradevinarstvom niti s ICT - ovaj put je odabir bio Business Management. Za sad me muci intro - americka zakonodavna regulativa i osnove organizacije poslovanja, a kasnije cemo vidjeti kako cemo.
U medjuvremenu - proljece je u zraku i polen leti svukud - milina ...
Ostajte u dobru...
|