TYCHE

nedjelja, 31.12.2006.

Nakopon - kako sam provela Božić

Stalno kaskam za vremenom - nekih par dana, ali red je da zabilježim i ponešto o tom kako sam provela ovaj Božić.

Novi svijet, nova mjesta, novi ljudi, novi običaji.
Moj prvi Božić u novoj orbiti . Izmještena iz onog što sam bila i gdje sam bila.

Dan prije Badnjaka smo obavili kupovinu. Ne treba niti napominjati da ove godine SARME za Božić u ovoj kući - NEMA.
U svih ovih skoro devet mjeseci nisam uspjela uspostaviti kontakt niti sa jednim Hrvatom, iako sam ih čula govoriti hrvatski u Kauflandu i na drugim mjestima. Opis mjesta gdje živim nekom drugom prigodom, ali stvarno mi je bilo nezamislivo prići nekom od njih i iznebuha upitati : Znate li, molim vas gdje bih mogla pribaviti dobre prave finokupusne listove za motanje sarme?
Inače naša se obiteljska opskrba odvija na dvije strane - manje u njemačkim trgovinama, većinom u bazi - Ameri to zovu PX - to je nešto tipa robne kuće od igle do hummera, a spiza se kupuje u COMMISARY što je ekvivalent našem Kauflandu i otprilike je isti asortiman, samo u daleko većem obimu, s tim da se gotovo sve dovozi iz USA, a manji dio opskrbe je mislim iz Danske i Njemačke.

Ovako to izgleda tamo ako vam padne na pamet da bi u prolazu uz grincajg mogli kupiti i auto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U kupovinu smo poveli i Maggie, dobra je stvar što je za vrijeme kupovine možemo ostaviti u autu kao psa čuvara ( ako ne zaspe i ako uspije ikoga uvjeriti da je opasna )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Drvce koje smo imali ove godine je bilo - umjetničko, a grane za ikebanu sam dovukla i nakitila- da barem malo kuća miriši na pravu smrekovinu.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dok smo kitili naše drvce koje smo smjestili u office, naravno gledao se tradicionalno Caprin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

( Inače zanimljiv je detalj da su ga naravno davali i na TV, ali kako oni pokrivaju tim svojim satelitskim programom 24 sata dnevno sve vremenske zone na svim kanalima u svačijem realnom vremenu, tako ste ga mogli gledati u razmacima od dva sata cijeli iduci dan ... ako vam je bio gušt )

Finalni proizvod - maleno ali za našu malu obitelj dostatno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naši prozori

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tko je najviše uživao u večeri?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja sam pored ostalog dobila i najneobičniji, najneočekivaniji poklon sukladno mojim afinitetima - ali nevjerovatno - na stranu što ja obožavam medvjede rofl i niti sama ne znam koliko slika, članaka i clipova vezano za medonje imam, ali moj najdraži suprug mi je za poklon odabrao USVOJENJE PREKRASNE CRNE MEDVJEDICE imenom JENNY na godinu dana, putem American Bear Association i dobrano me iznenadio.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nije baš dozvoljeno slikati, ali ja sam mobitelom kresnula pa što bude - kapela i jaslice u bazi - tu zapravu službu održavaju sve konfesije, samo u različito vrijeme.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I za kraj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lijep pozdrav


- 11:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #