listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da|Ne

Design By: Peps & Krunks

Opis bloga

Bezobzira na sve, Ja uvijek držim glavu gore
Nije važno kolko teško, Osjećaji se bore
Jer ovo je SAN i taj san me stalno zove
Možeš se opirat al kad tad snovi te ulove!

Image Hosted by ImageShack.us


dečki iz crewa, bex i flip

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

SPACEOVI

naši:
MOJ SPACE=) posjetite obavezno=)
SOTU CREW
KOVA
LAZO
YVONNA<

zgd:
MC BEX
MC BLUNT
MC PLJUGA
FLIP

BLOGOVI

MAREkiss
IVANAbelj
MOJA LUCIJAparty
FILIP

nedjelja, 28.10.2007.

MOJ CREW=)

Da, da... Evo Lazo mi je reko da neš napišem o crewu, pa ajde=)
Moj crew se zove Sound of the Underground (S.O.T.U.)
Ima nas 6 koji smo tu odpočetka, to smo: jafino, Majestickiss, Kovathumbup, Lazosmokin, DIx, D.S.B.zubo i family, a to su: Mc Levis, Chris, Eror i Cviky. Često je s nama i Yvonna, al' ona nije u crewu iz nepoznatih razlogadead. Drago mi je da smo se svi okupili, a okupili smo se ove godine, tj 2007. Svi smo počeli nedavno snimati i mislim da nam je dosta dobro krenulothumbup. Ekipa je super, zabavljamo se. U prijašenjem postu sam se zahvalila pojedincima iz crewa zbog podrške i dizanja mog samopouzdanja, puno su mi pomoglikiss. Snimamo kod Kove, a od iduce godine u planu je studio... Ne znamo jos di cemo ga napravitsmijeh. Vec smo pare poceli skupljat...hehe. Netko je dao prijedlog da se iduce godine napravi i nekakav mixtape...hm...to je samo prijedlog... Vidjet cemo jos. Pa evo, pozdravljam ekipu, ljudi zakon ste., ZGD family, Bexa, Luciju iz Zadra, i naravno, Anju, Mariju i Ivanu=)
evo slike smijeh



- Komentiraj (24) - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.