.....frendice....

ovo su neke nase zajednicke frendice:
matea s
lucija b
dodo
miha
tea

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

....frendovi....

ovdje su nasi naj frendovi :
marijanrolleyessretanpjevazujo
josipeekbeljcoolzujo
stulecsretansretanlazelaze
rokobeljzubozujodead
belosiclazelazelazelazewavewavewave



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Komentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve svasta i nasa masta


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


...o nama.....

....tonka...
ja sam antonija i imam 12 godina.idem u 6 razred i po horoskopu sam vaga, roda me na svijet donjela 19.10.1996. god. imam puno prijatelja i volim zivotinje,tako se moja macka zove tockica....

....beta....
ja sa elizabeta i imam 13 godina.idem u 6 razred.roda me na svijet donjela 19.04.1996. god.i po horoskopu sam ovan. imam jako puno prijatelja i strasno volim životinje i imam puno kucnih ljubimaca, a najdraži su mi BubyTheDog i moj mali Oskaricccc..................



Blue Lips Pictures, Images and Photos

nedjelja, 07.06.2009.

...jos tri dana i kraj...

ey ljudeki moji najdrazi dosla sam i natipkala sam vam novi post....... iskreno sad kak dolazi kraj skolske godine ja neznam o cem da vam pise a kak je beti jos komp pokvaren ja moram pisati postove........bangbangbang evo kaj da vam velim svi se veselimo kraju skolske godine a posebno tome sto se nadamo da mihael pada razred...partypartysretansretansretanpjevapjevapjeva
i tak vam je to kod nas ....... od sutra vec znam krece poljevanje tak da cu opet bit mokra ali kaj je tu je
ona glupaca(nezelim joj pomenuti ime), opet se zaljepila za mene bangbang i ak se ne makne ja bum ju maknula od sebe
ajde ljudeki idem vam ja sad puno nam komajte i da pozzzz : tei , belosicu, matei, luciji, josipu i da ak sam nekog zaboranila pozz i njemu
papa wavewavewavewavewavewavewavewave



Image and video hosting by TinyPic Daj komentare! (37) Image and video hosting by TinyPic Printaj (znam da nečeš) Image and video hosting by TinyPic OsVježi bLog Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.