.....frendice....

ovo su neke nase zajednicke frendice:
matea s
lucija b
dodo
miha
tea

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

....frendovi....

ovdje su nasi naj frendovi :
marijanrolleyessretanpjevazujo
josipeekbeljcoolzujo
stulecsretansretanlazelaze
rokobeljzubozujodead
belosiclazelazelazelazewavewavewave



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Komentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve svasta i nasa masta


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


...o nama.....

....tonka...
ja sam antonija i imam 12 godina.idem u 6 razred i po horoskopu sam vaga, roda me na svijet donjela 19.10.1996. god. imam puno prijatelja i volim zivotinje,tako se moja macka zove tockica....

....beta....
ja sa elizabeta i imam 13 godina.idem u 6 razred.roda me na svijet donjela 19.04.1996. god.i po horoskopu sam ovan. imam jako puno prijatelja i strasno volim životinje i imam puno kucnih ljubimaca, a najdraži su mi BubyTheDog i moj mali Oskaricccc..................



Blue Lips Pictures, Images and Photos

petak, 29.05.2009.

.....jos malo mozemo mi to.....

eyyyy ljudeki mojij najdrazi
sad kad je beti komp pokvaren ja moram pisati postove i iskreno vise bas neznam kaj da vam velim
jos malo pa je skola gotovasretansretansretan ali kako se to blizi moram priznat da me neke stvari jako zaloste koliko god se veselim da skola zavrsi zao mi je sto vise nikad necemo biti 6 c razred uskoro cemo doc u 8 i gotovo........
ali kaj je tu je da se ja vratim u utorak smo se tako poljevali da sam ja bila mokra od glave do pete a raska nam je zabranila poljevanje u okrugou skole ili zove roditelje kak je to glupo
ali kaj ces ............
i sad jos malo je do kraja ajde ljudi komajte nam puno jer cemo onda i mi vama



Image and video hosting by TinyPic Daj komentare! (42) Image and video hosting by TinyPic Printaj (znam da nečeš) Image and video hosting by TinyPic OsVježi bLog Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.