.....frendice....

ovo su neke nase zajednicke frendice:
matea s
lucija b
dodo
miha
tea

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

....frendovi....

ovdje su nasi naj frendovi :
marijanrolleyessretanpjevazujo
josipeekbeljcoolzujo
stulecsretansretanlazelaze
rokobeljzubozujodead
belosiclazelazelazelazewavewavewave



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Komentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve svasta i nasa masta


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


...o nama.....

....tonka...
ja sam antonija i imam 12 godina.idem u 6 razred i po horoskopu sam vaga, roda me na svijet donjela 19.10.1996. god. imam puno prijatelja i volim zivotinje,tako se moja macka zove tockica....

....beta....
ja sa elizabeta i imam 13 godina.idem u 6 razred.roda me na svijet donjela 19.04.1996. god.i po horoskopu sam ovan. imam jako puno prijatelja i strasno volim životinje i imam puno kucnih ljubimaca, a najdraži su mi BubyTheDog i moj mali Oskaricccc..................



Blue Lips Pictures, Images and Photos

petak, 22.05.2009.

.....ah sta ces.....

eyyyyyyyy ljudeki moji naj drazi dosla vam ja napisat novi postthumbupthumbupthumbupthumbup........ ovak posto je beti komp pokvaren ja moram pisati postove crycry al nije to tak tesko..... kaj da vam velim bili smo na izletu u pon i bilo je svakakvih spacka itd. ali je bilo super evo pomirila sam se sa teom i belosicem i sad smo si opet super thumbupthumbupthumbup..........
joj da skoro sam i zaboravila beta je bolesnacrycry i kak je nema u skoli ja sam morala sjedit sa nikom ali ok-e nije bilo tak strasno
i sutra imamo tekmu nadam se da ce nas neko doc gledati........ ajde ljudeki moji mahmahmah vidimo se i nemojte nam zaboraviti komati
pozzzzzz: josipu,belosicu,marijanu,stulcu,matei,luciji
i da beta brzo ozdravi
pozzzzzzzzzzzzzzz



Image and video hosting by TinyPic Daj komentare! (44) Image and video hosting by TinyPic Printaj (znam da nečeš) Image and video hosting by TinyPic OsVježi bLog Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.