ткσ ѕмσ мι zαρяανσ؟؟

Tvoje ime:
Rea:Pa Rea...=)
Dea:Dea

Godine:
Rea:14
Dea:14

Ljeto ili zima:
Rea:Ljeto,naravno!
Dea:Ahh....ljeto....

Naj životinja:
Rea:Haski (i psi opcenito) i vuk =D
Dea:Volim pse,a jednu jedinu mačku....svog Erika!

Tvoja prva dječja ljubav?
Rea:Uuuh...davnoe to bilo...
Dea:Zove se Domenico....lijepa uspomena!

Tvoja prva prava ljubav?
Rea: A ne znam...mislim da je ova sada prava...
Dea:Mislim da mi se prava još nie dogodila....

Koji ti je dečko slomio srce?
Rea:Mislim da do sad nije ni jedan...
Dea:Nijedan! Prije odjebem ja njih neg oni mene....

Boja kose kod dečkiju?
Rea:Nebitno...tamnija mie draza...ali nevazno...
Dea:Smeđa ili crna! Mrzim plave dečke!

Boja očiju?
Rea:Kod decki...hhmm...iLi pLava iLi neka Tamna
Dea:Najčešće smeđa,ali uglavnom tamne....

Visina?
Rea:Mora biti ili moe visine ili veci...ne bi bas lijepo bilo da je manji od mene...
Dea:Nije mi jako bitna visina...

Godine?
Rea:Uuummm...od 14 do 18...
Dea:Ma....Od 14 do 17 ili 18....LooooL!

Stil?
Rea:Metalski...punkerski...sam da nie neki veliki sminker
Dea:Metalci!!! Uff,za njih se palim ko muha na drek....

Na kakve se dečke pališ?
Rea:Rekla sam sad...ili?? Na metalce,punkere...na svog decka!
Dea:Palim se na jednog jedinog.....Moj dečko!

Što prvo zamijećuješ na boysima?
Rea:Oci! Oci su ogledalo duse...haha...osjecam se ko profesorka xD
Dea:Dupe! Šala! Prvo facu,osmijeh,oči,stil....

Kad si zadnji put bila in love?
Rea:Hhhmmm,hhmmm...danas! Trenutno sam =) Vec 6mj sretno zaljubljena =)
Dea: već sam 3 tjedna!! Ahh...

Cheating on test?
Rea:Naravno! Cesto...xD
Dea: pa da,Rea,od mene,jel da....Ccc! Ja onak,tu i tam....

Dacing on the rain?
Rea:Hm...ne znam bas...prije jedno mjesec dana..
Dea: ja i ludacha Nina ovo ljeto.....Ah!

Letila avionom?
Rea:Nikad...
Dea: nikad! A ne znam ni hoću li.....

Bila budna cijelu noć?
Rea:Uuuu,ceeessTooo!!
Dea:Vjerovali ili ne,nikad....Uvijek zaćorim oko 5 ili 6...

Dečka prevarila?
Rea:Nikad
Dea: Nikad,i nikad ne bi imala srca za to....

Smijala se bzvz?
Rea:Svaki put nakon malo vina...heh...
Dea: looooool! Puno puta! Seanu da mu fore ne ispadnu glupe....

Siting on the roof?
Rea:To samo kad sam kod bake...=)
Dea: Također! Tad sam skoro postala pokojna...

Singala ispod tuša?
Rea:Zadnji put kad sam se tusirala...
Dea: Jučer....LoooooL!

Napisala pjesmicu?
Rea:Prije par dana...
Dea: Kad su me starci sjebali...pred par dana....

frendoWi!!!

Naj frendice?
Rea:Dea,Ivana,Dodika,Šepac,Hanna,Ninche,Kaja...a iisseee,sad bi mogla do sutra nabrajat...ima ih hrpa!!!!
Dea:Sve curke iz razz....voljam vas! Onda Matejchy,Samy.....

Naj frendovi?
Rea:Teo,Ivan,Ivan,Ivan,Tonci,Ćofi,Andrej...i opet ih ima hhrrppaaa!!
Dea: Teo,Ćofi,Toni,Andrej metalurgija....

Šta si spremna napraviti za frenda?
Rea:Pa...valjda sve...ovisi koliko mi znaci...
Dea: E baš to!

Kakve su ti osobe ugl frendovi?
Rea:Lude,zabavne,osobe kojima mogu vjerovati...
Dea: Zanimljive,šašave,crazy....Ah!

Kome si poslala zadnju poruku?
Rea:Zigiju! cerek A samo njemu i saljem poruke...
Dea: Rei da poruči Knežiću kako nemrem na komp...

Od koga si dobila zadnju poruku
Rea:Zigijevu...=)
Dea: Knežićevu....da me voli! :)

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Opis bloga

Dvije meTaLke napraviLe bLog...zazeLiTe im srecu x)



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





OnO sHtO vOlJaMo:
°Decke...(osobiTo nase decke cerek)
°Cokoladu...njami
°Nase mobitele...
°Smijeh...
°Metal,rock i slicnu vrstu glazbe...
°Mjuzu opcenito...
°Filmove...
°Moosa iz step up2...
°Slike (to Rea vise preferira slikanje)...
°Frendove i frendice...
°Ljeto...
°Sarati po koricama biljeznica...
°Plesati na kisi...
°Metalke i metalce (vise metalce neg metalke belj)...
°Feste...
°Rodendane (Tj prosLave (po mogucnosti uz pivu :P))...

OnO sHtO nE vOlJaMo:
°Umisljene...
°Bahate...
°Prgave...
°Ulizice...
°Cajke..
°Ucenje...
°Naredbe...

OvO sMo Mi...xD

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Zigi
Matea
Ivana
Šepac

subota, 15.11.2008.

Produzeni vikend...haha

oLa narode!!
eo mene...=)
a pisaLa je dea vec dva posTa,sad je na meni red. hehe!
mi se cijepiLi sad u srijedu. nije ToLko boLiLo cijepLjenje koLko boLi posLije. svaki i najmanji udarac u rame posLije Toga boLi za poLudiT.
ja se fino razboLiLa pa nisam biLa u skoLi -.-
ah...produzeni vikend...ppfff!!
jos sam danas TrebaLa ic na ono prociscenje na drenovu,aL kako sam boLesna ne idem nikam =(
Smrccc!!
sLikavaLa sam neke sLikice...Lagano gLupave,aL nea veze,napraviT cu vam sLide =)
heh...meni u zivoTu NAPOKON doro krenuLo. samo nek dragi Bog da da Tako i osTane.
Ljubav supeerr cerek
iam decka kojeg voLim najLuuuuddeeee na svijeTu...
skoLa me doduse jako zajebava...aL jebem joj maTer unisTiT cu ja i Te ocjene. i Tak...
pameTno nema nis...
biLi mu u Toweru u srijedu...
biLo jeeebbbeennooo!!! kisa pLjusTaLa,mi biLi na krovu gore :)
zajebavaLi se Tam...
onda krenuLi doma u busu se od Towera do cenTra voziLi po ure,ako ne i vise. guzveTinnaaaa u gradduuuu kakve nea!! onda smo bus cekaLi jedno saT vremena...issee popizdiLi Tam na sTanici.
ee da! misLim da sam jucer erika vidiLa na TeLki. hahaha! ah...
i tak...eo vama sLide,a ja ode. veLiki Ljubac svima. maLi voLim Te puuunnnoooo!!!
By: MaLo.BuBaMaRcHe.aKa.ZiGiJeVa.BeDaCa.



| CoMeNtIrAj (11) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.