body I Ivana je in L0we.. - Just smile =) - Blog.hr body

srijeda, 03.12.2008.

I Ivana je in L0we..

oLa narode!
evo mene opeT...
rea je....hehe! =)
iamo veLiku....Lijepu novosT =D
ivana ima deckaaaaa....wweeeee =DD
yepa...ivana i emerik su skupa...hihi...so kjuT!
mi danas ne idemo u skoLu jer je ivani umro nonic...=(
pa je pogreb...
aL mi Ludujemo Tu...hehe =D
cijeLi dan se smijemo...wweeeee...hehehe
isTo Tako cijeLi dan sLusamo jusT dance...ah...neco je gLavni krivac sTo sam se Time zaraziLa...heheh
ah..nama je Ludo...
sad kad smo doLaziLe k ivani...biLe mi u wc-u...ja sTavLjaLa oLovku na oci,ivana me cekaLa na vraTima,a mia me gnjaviLa. i sTavi mia meni svoju jaknu na gLavu,a ja ju uzmem i...hTjeLa sam ju baciT na pod,aL sam ju baciLa iza sebe i upaLa je u wc skoLjku...xDD
mia i ivana su poceLe vrisTaT,a ivana se od smijeha baciLa na pod. nije mi biLo jasno zasTo se deru i cemu se smiju,pa sam se okrenuLa. heh...imaLa sam sTo i vidjeTi. ivana Lezi na podu i smije se,mia me izbezumLjeno gleda,a jakna izviruje iz wc skoLke.
onda sam se i ja poceLa smijaTi...skoro smo se obje udaviLe.
mah...biTno da se mi zabavLjamo...xD
i sad ja pisem posT,a ivana sLika neke gLuposTi. je. i Lupa me po glavi. da. nisTa neobicno.
ah...kod nas nisTa nije neobicno. misLim. znaTe kako je To kad se mi medusobno "sLaTamo". a sTo kad ona meni ko sesTra dode...hehe..=)
a sTa da vam jos kazem?!
vec mi je poLako dosTa Tipkanja...
cuemo se narode.
Ljubimo. grLimo. pozzamo.
pussac svima...hehe,aL najveci i najsLadi zigiju i emeriku Image Hosted by ImageShack.us

.pa.pa.
Image Hosted by ImageShack.us

are b0ys...
Image Hosted by ImageShack.us

d0bri su,ne? yum....=D

-15:13 - Komentiraj ( 9 ) Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0pis bL0ga...Image Hosted by ImageShack.us

...a sTo rec za opis?? bLog ko i svaki drugi...hhmmm...

v0Ljam0...
♥ muziku...meTaL i punk p0g0T0w0...
♥ naše dečke...0oh,yeaa...Ivana Emerika,Rea Zigija. x)
♥ waraždince..=)
♥ sw0je m0biTeLe..
♥ sw0je dnewnike...
♥ LjeT0...
♥ winjerac...
♥ zapunTeL...(To rea..wiše...)
♥ sw0je sTarke...
♥ swoje k0mpjuTere..
♥ sw0je frend0we..
♥ pLesaT na kiši...
♥ biTi in L0we..
♥ smijeh..sreću...=)

ne w0Ljam0...♥ šk0Lu..
♥ bahaTe i umišLjene Ljude..
♥ učenje..
♥ kazne...
♥ bube...gmizawce...whaTewer..
♥ cajke...
♥ šminkere i šminkerice..iak0 T0 spada p0d umišLjene Ljude.xD

bL0g0wi k0je red0wiT0 čiTam0...Image Hosted by ImageShack.us

ak0 žeLiš doći d0 bL0ga sam0 sTisni na 0waj kružić p0kraj imena.
-iwanin bL0gec.
-rein bL0gec.
-zigiew bL0gec.
-emerik0w bL0gec.x)
-dein bL0gec.
eT0...T0 je T0 za sada..ak0 žeLite razmjenu link0wa,reciTe u k0michima pa ćem0 se d0g0w0riTi..

cuTe sLije...

BuUu!-->Image Hosted by ImageShack.us

maLi med0.-->Image Hosted by ImageShack.us

reTardirani.-->Image Hosted by ImageShack.us

sk8erica.-->Image Hosted by ImageShack.us

beLj.-->Image Hosted by ImageShack.us

besTice.-->Image Hosted by ImageShack.us

peace.-->Image Hosted by ImageShack.us

smiLe.-->Image Hosted by ImageShack.us

supergirL.-->Image Hosted by ImageShack.us

=).-->Image Hosted by ImageShack.us

b0mb0nček-->Image Hosted by ImageShack.us

peace 0uT.-->Image Hosted by ImageShack.us

med0 i srce.-->Image Hosted by ImageShack.us

giTara..kuL.-->Image Hosted by ImageShack.us

CREDITS

picture: lovesembrace
base code: sugarmeemee