siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

!...W€Łcome to our worŁd...!

zujoDobrodošli na naš blog,blog dviju best frendica preko interneta!
Zabavite se i ostavite nam koji coment!!!zujo

O n@m@

Zovemo se:Dora i Andrea
Nadimci:Dodo,Dorči i Dea,Deica
Imamo:10 godina
Volimo:zelenu boju,pse,internet,simse...
Ne volimo:školu,naravno,umišljene fufice na blogovima...
Po horoskopu smo:Dodo-blizanac,Dea-lav
Slušamo:Sve osim narodnjaka i paris hilton(nije zaslužila velika slova)
I to bi bilo to za sad o nama!
Možete nas naći na našim blogovima,a to su:
DODO I DEA
Ili na msn-u od dode:crnka_2@hotmail.com i dee:malasmotana@hotmail.com

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Sv@ht@r@

Evanessence-Bring Me To Life









...BEST FRIENDS 4-EVER...
MySpace


image hosting for myspace


Customize your blog


ponedjeljak, 29.01.2007.

HELLO by:D€@

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ej,što ima ljudi???
rekli ste nam,tj.rekla nam je black_girl12 da se potrudimo malo oko bloga...
e pa to i hoćemo al smo zauzete skrozzzz...schoola i to sve...bang
al ok,odoh ja na drugu temu...
u zadnje vrijeme ja sam se jaaako zaželjela snijega!!!ovdje u dalmaciji ga uopće NEMA!no
nadam se da ću sa svojima ići u subotu na plitvice...nekako,fali mi taj "zimski duh"!
falu mi zimske radosti!!!kod mene ih uopće nema...nono
e znate da dora ide na natjecanje national geographic iz prirode i društva?
držim joj fige,stvarno ima hrabrostiyes...
a ja sam danas imala ujutro školu a taaaaako sam bila pospana,UŽAS!spavala sam jaaako malo i stalno zijevamzijev...arrrghhh...evo i sad sam,aaahhhh...smijeh
napravila sam blog sa bannerima i avatarima i zaboravila korisničko ime i lozinku!UFFFF!
e ljudi danas stvarno nemam inspiration,kako se kaže...
a vi nas komentirajte kako ste i zadnji put,mislim 7 je dobro,al ja ne pišem post dok ne bude barem 20,ok?potrudite se,i mi ćemo se potruditi da nam blog bude što boljithumbup...

Odoh ja...komentirajte...
KISS!kisscerekkisscerek



| *...Tell Us Something...* (14) | *…Spill The Color…* | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.