< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pa...evo ovo je blog o dve najbolje frendice petre i sare...idemo na šestu oš...sara u b raz petra u d.
oba dve treniramo košarku...i tak....,

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 04.03.2007.

SRETAN ROĐENDAN!!!!!!!!

4.3............... danas mi je rođendan .........mad
15. sad bi kao trebala biti sretna ,ali uopče nisam...............headbang
nemam biti razloga ........... u komi sam ko i petra............
mi u životu nemamao sreće, ali stvarno nemamao............... nas samo prati nesreća..............:no
daj ajd nemam razloga za živeti ..........kak je to jadno dok nekog nebreš preboleti , a moraš kad znaš da više nema nade ni povratka ............puknucu
stvarno ovaj mi je naj gori rođendan ikada..........headbangmad
u sredu je županijsko ...................smokin
to bumo prve.................nut
ja više nebrem živeti ajd pozdrav ljudeki..................wave
pusa od mene i petrekiss
Image Hosted by ImageShack.us

- 20:19 - Komentari (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.