< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pa...evo ovo je blog o dve najbolje frendice petre i sare...idemo na šestu oš...sara u b raz petra u d.
oba dve treniramo košarku...i tak....,

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 27.02.2007.

mi nemamo dečke.................

Kako dobar naslov "mi nemamo dečke"..........ha da istina jenaughty
ovaj tjedan se događalo mnogo mnogo toga................kao npr;
petra je prekinula sa svojim dečkom , ja sa svojim.........burninmad
kao ne ............ koje su to budale(ja ga još volim, to nije fer) ........headbangnorolleyes
petra je provela nedelju u ........ (neznam kak se zove mesto) , ali nema veze.............rolleyes
ja sam gutala tablete i pokušala ostati normalna
da nebi bilo...............puknucu
pa mi smo dobro drugi tjedan je županijsko i ja slavim rođendan................hehe alkohola bu za celu vojsku................party
da petra je rekla da moram reči da me jako voli..............
da to ja znam ,ali nije bitno kaj................zujo
joj da i ja nju posebno.....cerek
ha ma nemam kaj više za reči ......................pa se bumo javile tam dok prejde županijsko s košarke.................smijeh
pa da to je sve za sad ...................bang
puno pozzzz od mene i petre...........kiss
Image Hosted by ImageShack.us
cure nemojte se bedirati zdog muških.......................
svima pusek..................dead

- 21:49 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.