Sig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.com

In the mind of Twisted soul

18.05.2005., srijeda

You think you're special......

Ajme sve me boli. Bila sam na tjelesnom, i iako bas nisam puno toga radila (namjerno sam otisla u martama - ali sam isto igrala. noge otpadose.....) osjecam se ko da sam pretrcala pola.... ma kojih pola.... cijelu hrvatsku.
Pa nadam se da cu dobro proci na ispitu iz matike. Zadatci su lagani i ja ih znam rijesiti. Pa sad samo da ne blokam kad nam podjeli papire......
Sad cu ranije kreniti iako nemam prvi sat, Domy ide gledati za lece u boji. Kaze da ce kupiti zute @_@.
Ludnica..........
Stavila bi ja i sliku neku ali jos uvijek mi google ne radi, a na ovom s kojim sad pretrazivam nemos naci nista. *sigh*

ja bi ovakve oci...... a imam plave. zapravo nisu ni plave. ovisi o onome ko ih gleda. nekima su zelene, plave, sive a nekima izmedu. ja bi sive..... ili neke jos plavije. ja bi lece!!!!
odoh ja rucati pa u skoli.

- 12:58 - Imam nesto za reci (2) - Zelim ovo na papiru!!! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Os il nes komentare?!

Linkovi: