Sig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.com

In the mind of Twisted soul

29.04.2005., petak

Divno jutro. Mo's si mislit...

Evo mene sjedim u zadnjoj klupi na informatici. Do mene Domagoj poludija, jer mu blokira kompjuter. Ja donila disketu s igricom - Pokemon Silver, a on proba kopirat pa mu blokalo. Sad cu ja sebi, valjda ce mi uspit. Nadam se jer cu razbit ovaj glupi kompjuter. Tako ga mrzim. Kompjuter naravno. Nisam napisala domacei iz informatike. Divota. Zaboravila sam, li znala sam kako ga napraviti. Sad cu ovo kopirat na komputer.
Naravno, nije uspilo. Bloka kompjuter jebeni.
Ahhh tipkovnica me zajebava.
Da, pocinjemo raditi informatiku. Pocinjemo sa power pointom. Ovo ce potrajat. Pola razreda nece nikad skuziti. Sad govori prof neke stvari koje su prekomplicirane za neke male mozgove trenutno ovdje. I za one koji nisu. Pola njih nije skuzilo microsoft word. Tuzno. Stvarno tuzno. Svaka cast iznimkama.
Ah bas divno jutro. Sunce mi tuce u glavu, spori kompjuteri, tipkovnica me zajeb'va. Ma nema sto. Jos mi se spava, i moram odgovarati geografiju, koju naravno nisam naucila. Super. Divota.
Ma proci ce me. Ako donese ispit iz fizike i ako sam dobila dva. To ce mi dignit raspolozenje. Na 60000000000000000. Hehehehe.
Idem si na netu naci neke slike za ovaj 'slide show'.
Ko budem imala vremena, napisat cu opet nesto.

- 08:07 - Imam nesto za reci (1) - Zelim ovo na papiru!!! - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Os il nes komentare?!

Linkovi: