subota, 21.06.2008.

evo mene ipak prije 60 kommova!!!!!!!!

eto mene.........sutra idem
na more!!!!!!!!!.........sretan....idem na Vir sa tetom i necakinjom, malom Erin.......sretna sam jer
cu se kupat u moru....ali necu
izlazit van sa svojim frendovima..no...tuzan...
evo da vam kazem da smo mi(OŠ Đure Dezelica) imali završnu priredbu a u njoj sam sudjelovala i ja....yes....ja i jos pet cura(Barb, Anch, Edita, Ella, Lucija)smo
plesale hip-hop na pjesmu iz
Step up-a Im'ma shine........i sve smo zadovoljne nastupom.......imale smo odlicne, prugaste sarene hlace koje nam je sasila Editina mama........hvala mami....kiss...imale smo
natapiranu kosu i u njoj masnice........joj kak smo bile cakane........i tako....rado bi
ponovila taj nastup....jer je
bas bilo cool.....cijela dvorana
nas je gledala.......nekima je to
bilo prvi put....a ja sam vec
navikla nastupat i pred cijelom drzavom.........evo i ljubav sa promijenila....ali nazalost
na gorecry...i zbog toga smo
jako tuzna i ne znam sta da
radim....
pokusavam ga sto brze
zaboravit.....evo to je to za tjedan dana.......javim vam se
kada dodem s mora.....i
nadam se da ce me cekat puuuuunnno kommovasretan......
pozdrav svim mojim frendovima,
a posebno Danci, Nives,
Mateji, Barb, Anch, i naravno Roberti iz Ludbrega....kisswave....i da...posebni pozdrav i puno pusekakiss nasoj najdrazoj
trenerici Sarah......hvala svima koji me kommaju........samo vi
kommajte i dalje.......bokic.......

| 13:25 | Kiss me... (29) | Weeeee... | Destroy...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.