ovak XD


hello.
opet ja...
gnjavim svojim problemima...
al....
situacija se polako poboljšava...
i ima fakat osoba koje mi žele sve naj s tom osobom...
kao npr moje najbolje frendice i još par cura...
doro...e i moja sisterica... XD
i sestrična isto.
al uglavnom...
meni je baš lijepo...
samo kaj mi je dosadno doma i neznam kaj da radim?!
osim što gnjavim seku... XD
i mamu i tatu...
a uskoro i frendicu...jer se sutra vrača iz Dubrovnika
pa ćemop u srijedu u šoping i tak malo ćemo do grada...
e uglavnom....
ja i jedna cura imamo dogovor
kaj ću ja napravit jednom lepom dečecu...
tj... ma nea veze..
al sve jedno...
i bu mi baš drago...
nadam se da vam nije dosadno čitat moja sranja,al kaj ćete...
ipak mora postojat netko tko će Vam zagorčavat život...
buahahahahaha....
kiss'n'pozz...
By: Vaša Mala ~°¤... BeBa¤°~
=D Puffe svima...


08.01.2007. u 10:59 | K | 44 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Upali svijetlo,ništa ne vidiš!! Znam to!!--->Nemoj poricat sad!!


ovdije ću pisati o svojoj ljubavi...

riješi mi kwiz
aj da te vidim koliko me poznaješ
Malo o meni...

Ime:Tea
Prezime:Mislim da vas to nebi trebalo zanimati!
Nadimci:Tejči,Stubla,Mala,ponekad Ice Tea (to kad me frendovi iz razreda tako zovu,a znaju da poludim na to),prije sam bila i Coflek...
Dob:13
Mjesto:Zagreb
Škola:ne završena osnovna,hej pa tek mi je 13
Volim:-jednog lijepog dečka...jako ga volim
-more
-životinje (zna se,tko ne voli životinje ne voli niti ljude)
-mjuzu
-Zagreb (u njemu su ipak osobe koje najviše volim...)
Ne volim:-školu
-neke stvari koje me živciraju
-bahate i balave
-tehno,operu i ta sranja
-a i u zadnje vrijeme ne volim meksicke sapunice (nemam vremena za njih) rađe pogledam neki
hrvatski shou ili hrvatsku seriju a tu spada: Zuhra Light Show,Obični ljudi,Nad lipom 35 ...

Obavezno posijetite ove blogove (kad već moj čitate,možete pogledati i druge katastrofe-->ŠALAAA)


Petrich:::
Virus
Srna
*ivana*
Gruba&Rebe Zakon Žofa
ZacopAne
~ana~
Nicky
Tea-još jedna Tea
britney fan
dark karla
636
zuja
tamy
gadura
jazzzzzzzzzzzzzzzzzzz
moj život je jedna velika pogreška

Ponoć i podne istok i zapad,suprotne strane spremne za napad,to vjeruj više ne može tako,nemoj da čekaš vrijeme je zlato...


Friendster images

Friendster images





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



-pa šta to smradi?pa ko je ta mala?šeka da vidim...pa mala kako mošeš?
-čeka,čeka,čeka...pa šta ti misliš da mi nemmamo gusisa?a ti imaš gusisa?da mi nemamo gusisa'
-peraja jedna,peraja!!!!

Sve u četiri oka,tu su dva svjedoka...


Pa malo o meni...

Imam prekrasno ime koje mi je nadjenuo moj tata...Tea...Jako mi se sviđa moje ime i popularno je u mojoj školi,jer je na našoj školi samo jedna Tea (ja) iz 7.b. i mala Tea iz 4.r.Imam par nadimaka-Tea,Točkica,Coflek,Stubla,Mala...Imam naravno i prekrasne roditelje koji se brinu za mene i uvijek "govore sve što je najbolje za mene" ali ja to stalno prevrčem...Valjda znate kako mi je...Ah...Sve će to proči do osamnajste...(Nadam se...)Živim u prekrsnom gradu Zagrebu...Bez njega nebih mogla....Čim odem na more,već mi Zagreb fali...Pa ipak su tu osobe koje ja najviše volim...Moje najbolje prijateljice,najbolji frendovi i naravno moj slatkiš...Dakle,moje frendice su:Petra(Pinky Junior 4l),Ivana (Ivy :@ 4l),Martina (Gruba4l) i Željka (Žofa 4l)...To su mi najbolje frendice...A sada ću vam nabrojati i ostale:Ela,Lara,Timna,Karla,Klara,Ema....E sada imam par najboljih frendova:Tomo,Petar,Denis,Marko V.,Filip,Stjepan,Dominik...Naravno..Imam sestru ponekad gnjavatoricu...Ime joj je Ines...Dobro se slažemo ali se ponekada znamo zakačiti...Imam i dvije sestrične Saru i Petru s kojima se jako dobro slažem...Imam i tri bratica..Jurica,Zvonimir i Ivan...S njima nemam baš neki odnos jer su još mali ali jedino s Juricom...Zvonimir i Ivan imaju 5 i 3 godine...Imam dvije bake i jednog djeda...Jedan djed mi je umro ove godine u drugom mjesecu (20.2.2006.) i nažalost napustio nas je zauvijek kao i moj pradjed Josip koji je umro isto ove godine samo u osmom mjesecu (20.8.2006.)...Nažalost nisu mogli doživjeti više...Bolest je ipak bolest...Trenutno se ne bavim niti jednim sportom...Znam igrat košarku,nogomet (ak me se pita),rukomet (ali samo ponekad) i znam naravno svirati bubnjeve...Dakle...Kako sam se ja raspisala...!?Mislim da bi to za sada bilo to od mene...A ako se u slučaju nešto promjeni ili se nešto novo desi naravno da ću vam napisati...A sada pusa svima od Vaše:male zacopane!!! kiss

design by Spuky