šta će ti njen broj,što bih ti ga dala,nisi ti za nju svega si mala...šta će ti njen broj,šta da ti ga dam,ono što bi s njom , uradi sam...


fakat mrzim dok me netko traži nečiji broj...mislim...ako već želiš taj broj onda pitaj tu osobu da ti da svoj broj...i da sam ja sad naprimjer nekoj osobi x dala broj od neke osobe y i d a ta osoba y ne želi da ja dajem njen broj nekome koga ona nezna ili nešto slično,na kraju bih ja ispaštala jer sam ja dala taj broj osobi x umjesto da je osoba x pitala osobu y za broj....ili isto tako mrzim dok mi netko iz imenika u mobitelu uzima brojeve...nar imam dečka q i onda neka osoba w želi njegov broj i ja toj osobi w ne želim dat broj,pa si ga ona sama uzme npr iz mog imenika i tak neke slične stvari...ali ako mi ta neka osoba y dopusti da ja dam osobi x broj,ok dat ću mu/njoj.
isto tako mrzim dok moram bit 'poštar' ... stalno prenosit šta neko nekome treba reć ili slično...ako imaš šta za reć toj osobi ž onda joj reci sam u facu... (ne volim ja bit poštar al volim da su drugi poštarevi,jer ja sam ako je riječ o dečkima malo sramežljiva,pa mi to dobro dođe,a i moja frendica voli biti poštar pa onda iskorištavam tu priliku i za sebe i za njega i za tu frendicu... =)) )
e to su stvari koje najviše mrzim...mislim,...nevolim dok to netko radi....al dobro...valjd' ću se naviknut u ovom ostatku života...
kissam Vas sve...
Ljubim Vas U Čelo... Vaša Mala Zacopana ~°¤...BeBa...¤°~


30.12.2006. u 10:10 | K | 14 | P | # | ^


a joj...problema li...preko mozga...


dragi moji...da...kao što vidite...problema preko glave...da...ma užaš...neznam šta bi više...od ljubavnih do...neznam više ni kakvih problema ja imam...od mojih do prijateljičinih problema...joj...a ako ona ima problema onda ih imam i ja...ma to je sve sjebano...ja sam sada hepi jer više nisam u tog dečka o kojem sam pisala blog...a i moram vam priznat da sam bila glupa jer sam pisala blog o njemu i kako bi rekla,trčala sam za njim na neki način,no shvatila sam da me nije vrijedan i krenula dalje...mislim da je taj drugi dečko:pažljiv,osjećajan,zgodan,dobar,i bolji od grge...tako mi kažu najbolje frendice...a i ja tako mislim...tako da sada više neću plakati...i tako...sada vas pozdravljam i idem...PUSA...

ljubim vas u čelo....strong>
vaša mala zacopana


27.12.2006. u 19:17 | K | 19 | P | # | ^


da,da,da to sam ja malo sam posrnula...


da,da...ljudi moji...danas je Božić...pa evo imam priliku i Vama ćestitati...dragi moji...

SRETAN VAM I ĆESTIT BOŽIĆ!!!SVE NAJBOLJE VAM ŽELIM IIIIIII... DA...

dobila sam nofi mobač...

SONY ERICSON k310i

baš mi je dobar....ljudi moji...pozdravljam vas i pussam vas...pozzzz


25.12.2006. u 17:17 | K | 15 | P | # | ^


dragi moji... mah wave


od mog imendana je prošlo,... (dok razmislim) 4 dana...i toliko nisam pisala post...zaželila sam vas se...bilo mi je dosadno pa reko...idem pisati post...sad sam sama doma s frendicom pa smo malo na netu pa oko ponoci i poslje u krpe....ko zna ocemo opce i spavati... a sada vjerojatno idemo do moje sestricne pa se zabavljat uz cajke...pozdravljam vas...
i da vam zazelim (posto za bozic necu pisat post jer mi se neda,ali mozda i budem,,,ugl...)

SVIMA VAMA ČESTIT I BLAGOSLOVLJEN I SRETAN BOŽIĆ OD VAŠE MALE ZACOPANE!!!


23.12.2006. u 21:14 | K | 19 | P | # | ^


mogla sam si mislit... =D


znala sam...kao što sam rekla ON je opet u ponedjeljak rekao da se NIŠTA NE LJUTI NA MENE... nadam se da se više nećemo zakačit...iskreno!!... dead mislim...neću bit takva da još mislite da sam nekak umišljena... lud al kažu mi onaj ko se najviše svađa da će taj na kraju biti i zajedno... lud neznam dal da vjerujem u to...ali... neznam... neznam šta bi više rekla.. dead ... žao mi je kaj se stalno svađamo,ali ndama se da će se to malo sredit ali neznam...cerek zaljubljena sam i to je to...kako kažu...ma...neću dosađivati!!!! pusa svima do drugog posta!!

P.S.: SRETAN MI IMENDAN!!!


19.12.2006. u 20:13 | K | 56 | P | # | ^


ljudi moji...koliko mene nije bilo... mah


hej ljudovi... mah opet sam se ja nekaj s njim zakačila... headbang i to u vezi moje sestre (al dobro,to sad nije bitno)... ali to nije sve... (smijeh) on će opet grubi u ponedjeljak reći da zašto bi se on ljutio na mene i da je sve u redu... dead pa nemre mi to radit... nono nemre se tak ponašat... zaliven ...ugl...ja brijem da je taj petak bio zadnji da sam ga vidla u ovoj godini...jer ga preko praznika neću vidjet,a ni ovaj tjedan jer imaju ujutro nastavu...grrrr... namcoral dobro...valjda ću nekak uspjet...nadam se...bez njega...šmrc šmrc!!!... =(((( dead pa se ubiješ... puknucu uglavnom...jedva čekam da škola opet počne...a još nije niti završila.....da bar oni imaju svaki tjedan popodne...e to bi bilo lijepo...hihi...dobro... smokin smokin smokin pozdravljam vas sve i idem sad...kiss do sljedečeg puta...bajjj... wave mah wave mah


17.12.2006. u 13:33 | K | 15 | P | # | ^


Hej ljudi!


Dragi moji...Iako ga ja još uvijek volim,pokušati ću priječi preko toga svega.Znam koliko me je povrijedio i opet doasđujem,koliko me boli,opet si ne mogu pomoći...Volim ga.Ali znam da nikada neću biti s njime i da nikada neće biti ništa između nas,osim običnog prijateljstva ,ako i to...Kada me vidio jučer samo je odmahnuo rukom,a ja sam opet plakala Žofi i Grubi na ramenu,ali sam se poslje malo smirila...Neznam kako će biti poslije kada ga budem malo češće viđala...Nadam se da će me sve to proči...Ipak je to sve samo kriza srednjih godina...
Pozdravlja Vas Vaša ~°...beba...°~
Image Hosted by ImageShack.us


12.12.2006. u 19:05 | K | 33 | P | # | ^


neću da se zaljubim,neću da te zarobim,neboj se neću to,jer to je dosadno...


ljudi...žao mi je zbog svega što sam pokušavala s njim,stvarno mi je žao...ali ...ja....još ga volim,i biti će mi teško preboljeti ga...vjerujte...jako teško...jako...neznam što bih radila više sa sobom...suze mi idu same od sebe...neznate koliko me boli...i koliko mi je bilo stalo do toga...jako...ali što da radim kad sam jednostavno takva...kako da ga probam preboljeti,kada mi nejde...nemogu,jednostavno ne mogu...ljudi moji...teško mi je...kažu mi da sam se promjenila...jako....ali što mogu...kad ga VOLIM!! a on meni tako...ali što sada,njemu to sigurno (dam se kladiti u to 100%) ništa ne znači...kao što nikome drugome dečku....ali...što je tu je....pozz svima...


11.12.2006. u 15:29 | K | 21 | P | # | ^


sama kao list na vjetru,sama na ovom svijetu...


ma on nije za mene.ne znam zasto mi misli i srce kazu obrnuto ali tijelo se opire svemu tome i misli sasvim suprotnome...ja sam totalno poludila...ne znam što mi je...volim ga...ali nema veze...proci ce i to...ali....frendice mi kazu da moram imati svoj stav...poslusati cu ih...iako sam par dana bila u crnom,okrenuti ću novi list u svome životu...zaboraviti ću sve što je bilo i nastaviti dalje sa svojim životom...kažu mi da me ne zaslužuje.niti mene niti moje suze...s jedne strane imaju pravo...ali nitko ne zna kako je meni i kako sam se ja osjećala u tom glupom trenutku...ali kao što rekoh...okrecem novi listu u svome životu i ne želim mislit na prošlost...što je bilo bilo je...pravo je i rekao njegov brat:danas misli nešto pedeseto a sutra će ga boljet ona stvar kaj sam ja pisala i zašto...uglavnom...ne želim više misliti na njega niti na ništa što je njegovo...iako mi je žao,početi ću ispocetka...sama sam si kriva što sam uopće išta pokušavala....

Pozdrav svima od vaše male kiss


07.12.2006. u 22:21 | K | 33 | P | # | ^


što je shvaćeno,shvaćeno je.što je bilo bilo je.što je napravljeno,napravljeno je...


dragi moji!!!eto...shvatila ja da taj dečko o kojem pišem cijelo vrijeme.izvrijedao me do bola i onda mi je njegov brat blizanac prebacivao,a sve to samo zato jer oni briju da sam ja pisala sve loše stvari o njima na mom blogu.na kraju te priče je moja frendica rekla njegovom bratu blizancu da ne pišem sranja o njima već da ja mislim sve najbolje o njima,a to mogu grgi reći sve osobe koje čitaju moj blog iz njegovog razreda:karla,gruba,žofa,denis,glorija i tako dalje...dakako...ja sam shvatila kako on nije za mene i da se ređe prihvatim drugih dečkiju...a danas sam bila sva u crnom u školi,ako ste pametni shvatiti ćete zašto...pozdrav svima...


05.12.2006. u 21:26 | K | 2 | P | # | ^


Skoro slomljena ruka točnije lakat i skoro slomljena noga,točnije koljena...


Hoj ljudi...Da,...Kako piše u naslovu posta skoro slomljena ruka,točnije lakat...Bila sam danas na klizanju s najboljim frendicama i sisterkom i bilo nam je skroz zakon...Par puta smo se raspale,al nema veze...Svako se par puta "ubio" (recimo to tako) osim onih profesionalnih klizača...Evo,još uvijek me boli lakat...A kako sam pala na koljeno...Ma bolje da ne znate...Meni su cure krepavale od smijeha...Naravno ja i Gruba smo se primile za ruke i vrtile smo se jedna oko druge i samo sam pala.To je bilo za krepat od smijeha...Hihihi...Bitno je nama da smo se mi dobro zabavile i da taj provod necemo zaboraviti...Naravno dok sam klizala s Grubom malo smo pricale o Grgi kiss i tako smo se nesto zamislile obadvije (zabrijale smo da se svijet vrtio oko nas tog trena da nas svi gledaju ali to je bilo ne moguće) no naša "želja" da nas svi ljudi tamo pogledaju nam se ostvarila čim smo se obje raspale...I to je bilo za krepat od smijeha...rofl Stvarno ste to trebali vidjeti...Živa komedija...Al dobro... kiss & wave mah
svima od Vaše: Male Zacopane!!!

VOLIM TE GRGO!!! kiss

Image Hosted by ImageShack.us


02.12.2006. u 21:31 | K | 39 | P | # | ^


Nema sretnije osobe od mene...Stvarno sam happy...


Eto u sri,cet i pet sam bila tamo i vidjela sam Grgu...(mali moj...) pricala sam dosta s njegovom bratom blizancem i fakat smo se zblizili...iz mene je izvuko sve zivo (i nezivo)...skoro mi sve tajne zna...a drugi dan je kao reko:a ja sam se bas sprijateljio nesto s teom jucer...
a ja pras u smijeh...uglavnom...reko mi je da ce mi smjestit grgu,a ja sva sretna...cak mi je procitao sve poruke.a moje frendice iz njegovog razreda rekle da to izgleda kao da se zvalimo dok smo pricali....ah sta ces...uglavnom...danas idem na kilzanje s najboljom frendicom pa si mozda pozovemo komade...pusica svima...pozdrav svima od vase:mael zacopanekiss mah wave


02.12.2006. u 09:40 | K | 34 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Upali svijetlo,ništa ne vidiš!! Znam to!!--->Nemoj poricat sad!!


ovdije ću pisati o svojoj ljubavi...

riješi mi kwiz
aj da te vidim koliko me poznaješ
Malo o meni...

Ime:Tea
Prezime:Mislim da vas to nebi trebalo zanimati!
Nadimci:Tejči,Stubla,Mala,ponekad Ice Tea (to kad me frendovi iz razreda tako zovu,a znaju da poludim na to),prije sam bila i Coflek...
Dob:13
Mjesto:Zagreb
Škola:ne završena osnovna,hej pa tek mi je 13
Volim:-jednog lijepog dečka...jako ga volim
-more
-životinje (zna se,tko ne voli životinje ne voli niti ljude)
-mjuzu
-Zagreb (u njemu su ipak osobe koje najviše volim...)
Ne volim:-školu
-neke stvari koje me živciraju
-bahate i balave
-tehno,operu i ta sranja
-a i u zadnje vrijeme ne volim meksicke sapunice (nemam vremena za njih) rađe pogledam neki
hrvatski shou ili hrvatsku seriju a tu spada: Zuhra Light Show,Obični ljudi,Nad lipom 35 ...

Obavezno posijetite ove blogove (kad već moj čitate,možete pogledati i druge katastrofe-->ŠALAAA)


Petrich:::
Virus
Srna
*ivana*
Gruba&Rebe Zakon Žofa
ZacopAne
~ana~
Nicky
Tea-još jedna Tea
britney fan
dark karla
636
zuja
tamy
gadura
jazzzzzzzzzzzzzzzzzzz
moj život je jedna velika pogreška

Ponoć i podne istok i zapad,suprotne strane spremne za napad,to vjeruj više ne može tako,nemoj da čekaš vrijeme je zlato...


Friendster images

Friendster images





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



-pa šta to smradi?pa ko je ta mala?šeka da vidim...pa mala kako mošeš?
-čeka,čeka,čeka...pa šta ti misliš da mi nemmamo gusisa?a ti imaš gusisa?da mi nemamo gusisa'
-peraja jedna,peraja!!!!

Sve u četiri oka,tu su dva svjedoka...


Pa malo o meni...

Imam prekrasno ime koje mi je nadjenuo moj tata...Tea...Jako mi se sviđa moje ime i popularno je u mojoj školi,jer je na našoj školi samo jedna Tea (ja) iz 7.b. i mala Tea iz 4.r.Imam par nadimaka-Tea,Točkica,Coflek,Stubla,Mala...Imam naravno i prekrasne roditelje koji se brinu za mene i uvijek "govore sve što je najbolje za mene" ali ja to stalno prevrčem...Valjda znate kako mi je...Ah...Sve će to proči do osamnajste...(Nadam se...)Živim u prekrsnom gradu Zagrebu...Bez njega nebih mogla....Čim odem na more,već mi Zagreb fali...Pa ipak su tu osobe koje ja najviše volim...Moje najbolje prijateljice,najbolji frendovi i naravno moj slatkiš...Dakle,moje frendice su:Petra(Pinky Junior 4l),Ivana (Ivy :@ 4l),Martina (Gruba4l) i Željka (Žofa 4l)...To su mi najbolje frendice...A sada ću vam nabrojati i ostale:Ela,Lara,Timna,Karla,Klara,Ema....E sada imam par najboljih frendova:Tomo,Petar,Denis,Marko V.,Filip,Stjepan,Dominik...Naravno..Imam sestru ponekad gnjavatoricu...Ime joj je Ines...Dobro se slažemo ali se ponekada znamo zakačiti...Imam i dvije sestrične Saru i Petru s kojima se jako dobro slažem...Imam i tri bratica..Jurica,Zvonimir i Ivan...S njima nemam baš neki odnos jer su još mali ali jedino s Juricom...Zvonimir i Ivan imaju 5 i 3 godine...Imam dvije bake i jednog djeda...Jedan djed mi je umro ove godine u drugom mjesecu (20.2.2006.) i nažalost napustio nas je zauvijek kao i moj pradjed Josip koji je umro isto ove godine samo u osmom mjesecu (20.8.2006.)...Nažalost nisu mogli doživjeti više...Bolest je ipak bolest...Trenutno se ne bavim niti jednim sportom...Znam igrat košarku,nogomet (ak me se pita),rukomet (ali samo ponekad) i znam naravno svirati bubnjeve...Dakle...Kako sam se ja raspisala...!?Mislim da bi to za sada bilo to od mene...A ako se u slučaju nešto promjeni ili se nešto novo desi naravno da ću vam napisati...A sada pusa svima od Vaše:male zacopane!!! kiss

design by Spuky