Mala Zvončica

ponedjeljak, 16.01.2006.

Be carefull what you wish, you might get it!

Gotovo svakodnevno primim nekoliko mailova koji završavaju sa: "...pošalji ovu poruku najmanje 10 osoba i dogodit će ti se nešto lijepo, ostvarit će ti se želja..." i iz nekog praznojverja, najčešće se događa da tu poruku proslijedim dalje. Ponekad stanem i zamislim se nad tim, zašto to ljudi rade i što ima u tome. I danas me ujutro dočekala poruka takvog sadržaja od vrlo drage osobe, zaželi želju, pošalji mail i želja će ti se ostvariti, uz upozorenje, pazi što poželiš jer bi ti se to moglo i ostvariti.

Ljudi su očito prepuni želja i snova koje ne znaju kako bi ostvarili i možda prečesto preuveličavamo vrijednost nečega što bi željeli imati i nažalost događa se da to stvarno i dobijemo i tek onda shvatimo da to nema toliku vrijednost koliku smo mi tome pridavali i da nas ostvarenje te želje nije usrećilo.

Ima li ikakve istine u takvim mailovima, porukama...to nitko ne zna. Ja ih ne bi baš olako odbacila, iako se često desi da ne proslijedim tako nešto, ali jednom....dobila sam jednu takvu poruku, napravila sve što se tražilo, poželjela nešto, ne vjerujući previše u ostvarenje te želje...nakon nekoliko dana želja mi se ispunila, iako tada tog nisam bila svjesna, shvatila sam to nakon nekog vremena...no očito sam negdje pogriješila kod definicije jer nije bilo baš onako kako sam željela, pogriješila sam u bitnoj stvari...

Zanima me baš kakve želje ljudi imaju kad dobe tako nešto. Ja nisam nikad poželjela ništa materijalno, uvijek su to neke sentimentalne želje i željice...za onim što mi nedostaje u životu da bi mogla reći da sam sretna.

Ali moja greška je da ne razmislim dovoljno..uvijek je to relativno plitko, nabrzinu...a kad se kasnije zamslim nad tim, iza toga se skriva puno puno više...i onda za takvu želju nikad ne možeš znati da li se ispunila, tj. da li si ispravno poželio...

Imam jednu veliku želju koja me prati cijeli život, koja mi se nije ispunila, čije ispunjenje želim više nego išta drugo u životu i o čemu mislim da ovisi moja sreća. Želja je vrlo jednostavna, ali istovremeno i vrlo komplicirana...strepim stalno da mi se nikad neće ostvariti, a kad naslutim eventualno ostvarenje sva stremim k tome...

Mislim da mi je suđeno da mi se želja ostvari, samo je na meni da budem dovoljno lucidna da shvatim da je cilj preda mnom, i mislim da ću tada konačno biti sretna...

- 10:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>