Nešto o meni!!

beljbelj...Zovem se Martina
....Nadimak:blizankinja,seka,šečer
Živim u:Premanturi
Ljubav:Zaljubljena u svog dečka.
Najbolji Prijatelji:Ana&Dina,Teva;Mia,Filip;miran;Tin
Mjuza:sve osim narodnjaka.
Pjevač:Toše in the hearth....itd.
Pjesma:Rise up,Behind blue eyes
Naj Životinja: Mačke i Dupini.
Rođena:-u Zagrebu
God:17 .
---------------------belj-------

Image Hosted by ImageShack.us






EVO PAR LJUBAVNIH PORUKICA

1. Tišina u noći, šapat u sobi, sjaj zvjezde i suzne oći... Čuje se sova i jecaj bola, otegnuti krik zadnjeg slova VOLIM TE LJUBAVI MOJA.
2. jedino ti znaš šta mi treba, tvoji topli osmjeh i ljubav do neba. Jedino ti umiješ da mi daš, zato te volim samo da znaš.



3. Ako nekog voliš, voli ga polako, sve što ide brzo ide naopako. Ljubav koja brzo plane brzo se i gasi. Ljubav koja teće, vječno život krasi...
4. Slatko sanjaj zlato moje, dok sklapaš oči svoj pomisli što di donosi sutrašnji da: dali sreču ili tugu, dali mene ili neku drugu.

Image Hosted by ImageShack.us



5. U tvome oku zvjezde spavaju, da me bar na tren pogledaju. uskoro će zima, snijegovi i led, ko će s tvojih usana piti slatki med...
Image Hosted by ImageShack.us


Htijela bih ti pokloniti nešto ljepše od svih, ali neznam šta... pa ti poklanjam samo stih : VOLIM TE VIŠE OD SVIH...
7. Jedan poljubac na lice tvoje, slatko spavaj sunce moje, jedan poljubac na usta tvoja,slatko spavaj ljubavi moja i još jedan na vrat tvoj, laku noć ANĐELE moj!!!!



Image Hosted by ImageShack.us










THE
sunshine


Oh! Ohhhh yeeeh
I used to think maybe you loved me now baby I'm sure
And I just cant wait till the day when you knock on my door
Now everytime I go for the mailbox , gotta hold myself down
Cos I just wait till you write me your coming around

I'm walking on sunshine , wooah
I'm walking on sunshine, woooah
I'm walking on sunshine, woooah
and don't it feel good!!

Hey , alright now
and dont it feel good!!
hey yeh

I used to think maybe you loved me, now I know that its true
and I don't want to spend all my life , just in waiting for you
now I don't want u back for the weekend
not back for a day , no no no
I said baby I just want you back and I want you to stay

woah yeh!
I'm walking on sunshine , wooah
I'm walking on sunshine, woooah
I'm walking on sunshine, woooah
and don't it feel good!!

Hey , alright now
and don't it feel good!!
hey yeh ,oh yeh
and don't it feel good!!

walking on sunshine
walking on sunshine

I feel the love,I feel the love, I feel the love that's really real
I feel the love, I feel the love, I feel the love that's really real

I'm on sunshine baby oh
I'm on sunshine baby oh

I'm walking on sunshine wooah
I'm walking on sunshine wooah
I'm walking on sunshine wooah

and don't it feel good!!
I'll say it again now
and don't it feel good!!

cont till the end




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Slikice :)

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us






VOLIM TE i znam da i ti mene voliš,
VOLIM TE jer si jedini koji me je uspio promjeniti
VOLIM TE jer si sve što sam oduvijek željela
VOLIM TE jer uvijek kažeš što misliš
VOLIM TE jer si poseban
VOLIM TE što postojiš
VOLIM TE NAJVIŠE NA SVIJETU



Image Hosted by ImageShack.us


...Love....

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : ...Seke...


Komentarići da/ne

Opis bloga



...this is me...

Linkovi

sretansretansretansretanDnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


SRETNA NOVA!!! :)sretan


.... :)

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 08.02.2008.

14.2

...još malo pa valetinovo!:)))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.