prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



uzivajte gledajuci koliko je sati...lol


Stephenie Meyer Twilight


Eclipse Movie and New Moon Movie





Glitterfy.com - Glitter Graphics


He took a deep breath and stared, unseeingly, at the ground for a long moment. His mouth
twisted the tiniest bit. When he finally looked up, his eyes were different, harder–like the
liquid gold had frozen solid.
“Bella, I don’t want you to come with me.”
He spoke the words slowly and precisely, his cold
eyes on my face, watching as I absorbed what he was really saying.
There was a pause as I repeated the words in my head a few times, sifting through them for
their real intent.
“You… don’t… want me?” I tried out the words, confused by the way they sounded, placed
in that order.
“No.”
-New Moon-



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
breaking dawn Pictures, Images and Photos
breaking dawn Pictures, Images and Photos
breaking dawn Pictures, Images and Photos
Image and video hosting by TinyPic
breaking dawn Pictures, Images and Photos
Image and video hosting by TinyPic
breaking dawn Pictures, Images and Photos
Image and video hosting by TinyPic
breaking dawn Pictures, Images and Photos
breaking dawn Pictures, Images and Photos
Breaking Dawn Pictures, Images and Photos
breaking dawn confession #2 Pictures, Images and Photos
Breaking Dawn Pictures, Images and Photos
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
breaking dawn confession #3 Pictures, Images and Photos
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
breaking dawn confession #4 Pictures, Images and Photos
Image and video hosting by TinyPic
breaking dawn confession #6 Pictures, Images and Photos
Image and video hosting by TinyPic
Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks
Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks
Image and video hosting by TinyPic


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


*zovem se Tinchy
*prezime nije vaznobelj
*imam 16 godina
*zivim u Zagrebu
*Imam brata i sestru
*Imala sam puno ljubimaca ali nazalost ni jedan nije dozivio starostcerek
*uzasno sam tvrdoglava i osjetljiva(lako se rasplacem cak i namjerno)
*dobro glumim kad hocu
*clanica sam forks foruma
*volim pomagati drugima
*obozavam romansu i sve sto ima veze s njom
*pisem price,napisala sam ih vec 5
*imam 5 najboljih frendica
*volim citati knjige pogotovo twilight sagu i knjige Susan Elizabeth Phillips
*nemam stil oblacenja,oblacim se po tome kako se osjecam
*slusam Evanescence,Paramore,Us5,Part six,Cinema Bizarre,Jesse McCartney,Ashley Tisdale,Jonas Brothers,Avril Lavigne,pjesme iz 80-ihcerek....
*naj filmovi:Sumrak,Princezini dnevnici,High dchool musical 1,2 i 3,Nema predaje,Jos jedna prica o pepeljuzi,Camp rock...
*jos uvijek vjerujem u vile,besmrtnost,snove,u male zivotinje koje pricaju,i u sve nadnaravno na ovome svijetu(ili barem u knjigamacerekcerek)


Robert-Pattinson
Twilight Movie and New Moon the Movie

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


*nevolim skolu i sve sta ima veze s njom
*nevolim umisljene ljude i pusace
*nevolim kad ljudi pljuju po Sumraku a nisu ga ni procitali,to me uzasno iritiraheadbang
*niposto nevolim cistiti(samo u hitnim slucajevima)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

loveus5-forever
Kaikan Phrase(strip)
seke avatari

TWILIGHT BLOGOVI KOJE CITAM
Emmett Cullen Girl
cute new moon girl
edwardcullen
i know what you are
Sabriel Cullen
beba=)
samy x any
Twilight fan
princess of twilight
Loving a Werewolf
nothing-will-be-the-same
twilight xd
haydenchristensen
twilight-girl-fan
dizz
Only vampire can love you forever

justteenager



OSTALE TWILIGHT STRANICE
twilightguide
thetwilightsaga
www.stepheniemeyer.com/
www.forksforum.net/portal.htm



Glitterfy.com - Glitter Graphics

pjesme koje me podsjecaju na sumrak sagu

OVA JE JAKO DOBRA

Edward Kissed Bella - Katy Perry

This was never the way he planned
Not his intention
She got so brave book in hand
Lost self-preservation.

It´s not what he use to
Just wanted to try her on
He´s courius for her,
Caught into her scent.

Edward kissed bella,
and he liked it.
The smell coming off of her skin.
Edward kissed bella just to try it.
Hope the Cullens don´t minde it
It fell so wrong,
it fell so right.
At last he didn´t kill her tonight

Edward kissed bella,
and he liked it.

He doesn´t to tell her his age
Hes one o´eight.
She´s not some experimental game.
You couldn´t call it human nature.

It´s not what vampires do.
Not how they should behave.
His head gets so confued.Hard to obey.

Edward kissed bella,
and he liked it.
The smell coming off of her skin.
Edward kissed bella just to try it.
Hope the Cullens don´t minde it
It fell so wronf,
it fell so right.
At last he didn´t kill her tonight

Edward kissed bella,
and he liked it.

Vampires,they´r so magican,
cold skin,in the sun it sparkles.
Hard to resist,
so touchable.
Too good to deny it.
Don´t you agree they´re sexy beasts.

Edward kissed bella,
and he liked it.
The smell coming off of her skin.
Edward kissed bella just to try it.
Hope the Cullens don´t minde it
It fell so wronf,
it fell so right.
At last he didn´t kill her tonight

Edward kissed bella,
and he liked it.


DJ BOBO - CREATURE OF THE NIGHT

Verse 1:
The night has come
I'm waking up
The moon is shining bright
I want someone
My needs undone
I've gotta beat daylight

Bridge:
I gotta feel love
Before I'm gonna make you mine
I gotta feel love
Your're gonna make me feel so fine
I gotta feel love
Just the way I always do
I'm gonna change your destiny
Until you want it to

Chorus:
Yeah - I'm a creature of the night
Yeah - I can take you higher
Yeah - I'm faster than the speed of light
You know I want you, before I bite you

The Creatures of the night
The Creatures of the night

Verse 2:
Come on let's go
Night's on the run
There is no time to waste
I fear the dawn
Can't stand the sun
It's you I'd love to taste

Bridge:
I gotta feel love
Before I'm gonna make you mine
I gotta feel love
Your're gonna make me feel so fine
I gotta feel love
Just the way I always do
I'm gonna change your destiny
Until you want it to

Chorus:
Yeah - I'm a creature of the night
Yeah - I can take you higher
Yeah - I'm faster than the speed of light
You know I want you, before I bite you

Chorus B:
Creatures of the night are lonely
It's the curse of the rising moon
Thinking about this one thing only
Really need some, fresh blood soon

The Creatures of the night
The Creatures of the night

Chorus:
Yeah - I'm a creature of the night
Yeah - I can take you higher
Yeah - I'm faster than the speed of light
You know I want you, before I bite you



DJ BOBO - WE GOTTA HOLD ON(Jedna od najdrazih)

Every night when the moon is risin' in the sky
I here you calling to me
Every time when I feel my spirit start to rise
You come to me in my dreams
I wish that I could be more than a fantasy
If I could only hold you in my arms
But soon we must surrender to reality
When the new day comes

Chorus 1:
We gotta hold on
To a dream only we can share
We gotta hold on
Even though we're not really here
We gotta hold on
Angel of the night
Feel you by my side
But in the morning light
I know you'll be gone
We've gotta hold on

Verse 2:
It's too late to say the love I'm feeling isn't real
Your spell is already cast
I don't want your magic secret to be revealed
I want the mystery to last
Could it be a blessing, could it be a curse
Knowing that you never will be mine
Imaginary lovers from the Universe
Forever lost in time

Chorus 1:
We gotta hold on
To a dream only we can share
We gotta hold on
Even though we're not really here
We gotta hold on
Angel of the night
Feel you by my side
But in the morning light
I know you'll be gone
We've gotta hold on

Chorus 1:
We gotta hold on
To a dream only we can share
We gotta hold on
Even though we're not really here
We gotta hold on
Angel of the night
Feel you by my side
But in the morning light

Chorus 2:
We gotta hold on
It doesent matter what the people say
We gotta hold on
So we can live to love another day
We gotta hold on
Angel of the night
Feel you by my side
But in the morning light
I know you'll be gone
We've gotta hold on


A FINE FRENZY - ALMOST LOVER


Your fingertips
across my skin
The palm trees
sawaying in the wind,images
You sang me Spanish lullabies
The sweetest sadness in your eyes,clever trick

Well,I never want to see you unhappy
I tought you´d want the same for me

Goodbye,my almost lover
Goodbye,my hopless dream
I´m trying not to think about you
Can´t you just let me be?
So long,my luckless romance
My back is turned on you
Should´ve known you´d bring me heartache
Almost lovers always do.

We walk along a crowded street
You took my hand and dance with me
images

And when you left,you kissed my lips
You told me you would never
Never forget this images

Well,I never want to see you unhappy
I tought you´d want the same for me

Goodbye,my almost lover
Goodbye,my hopless dream
I´m trying not to think about you
Can´t you just let me be?
So long,my luckless romance
My back is turned on you
Should´ve known you´d bring me heartache
Almost lovers always do.

I cannot go to the ocean
I cannot drive the streets at night
I cannot wake up in the morning
Without you on my mind
So you´re gone and I´m haunted
And I bet you are just fine

Did I make ti that easy to walk
Right in and out of my life?

Goodbye,my almost lover
Goodbye,my hopless dream
I´m trying not to think about you
Can´t you just let me be?
So long,my luckless romance
My back is turned on you
Should´ve known you´d bring me heartache
Almost lovers

srijeda, 31.12.2008.

Nova Godina!

Hej ljudi....
Evo novi post...
Manje od 2 sata djeli nas od 2009. godine...vecina vas je sigurno negdje vani na trgu i slavi,opija se na tulumima ili pak ceka ponoc u krugu svojih najmilijih.
Pa ja sam jedna od onih koji Novu Godinu cekaju u krugu obitelji...neki ce pomisliti kako sam jadna,sto dovraga radim doma na ovakvu noc....
Cak ni sama sebi nemogu obijasniti sto se dogada,Bozic i Nova Godina izgleda ove godine nemaju posebno znacenje za mene,od poklona sam dobila vecinom sta sam zeljela..ali...jednostavno mi je sve "Ravno."
Shvatit ce te po tome sto sam ovdije i pisem ovaj post umijesto da se vani veselim sa svojim susjedima ,braticem i obitelji...
Za mene je ovo noc kao i svaka druga,samo sto vani pucaju petarde i svakakvi vatrometi...sareni,veliki,mali...pomalo me to zivcira,sva ta buka i galama oko toga...mozda je sve to zato sto sam preumorna,mislim radim vec 2 tjedna,a nikako da uhvatim vise od 3 sata sna,kad se vidim u ogledalo pomislim da bi me se lako moglo zamijeniti za lika iz Sumraka pa se onda pocnem smijati samoj sebi...lolzubozubo

Zelim vam reci da sam napokon sa svoje dvije naj naj frendice(Iva i Tea) otisla gledati Sumrak u kina(prosle nedelje)
Bilo je fenomenalno!!!! To mi je bio jedan od najljepsih dana u zivoturoflrofl
mislim iako sam gledala Sumrak na internetu...nema boljeg dozivljaja nego ga pogledati na BIGG SCREANU...cak sam dobila i dzepni kalendar s Jamesovom slikom..lol
Predivno,a Edward,awwww..odlucila sam ga pogledati jos jedanput i to sa sestricnom posto ona nije mogla ici s nama ja sam ponovo odlucila ici s njom....lol..mislim...naravno sa mi ne smeta ponovo gledati taj film...rado cu se zrtvovati za Sumrak....hehehe



cool myspace layouts

cool myspace layouts



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



O FILMU

Kada majka Belle Swan ( Kristen Stewart) ode na put s njezinim novim suprugom, sedamnaestogodišnjakinja napušta svoj dom u Phoenixu i vraca se živjeti s ocem u gradic Forks, u državi Washington. Nakon beskrajnih suncanih dana u Arizoni, maglovita klima gradica Forks Belli je prilicno egzoticna - kao i nove kolege iz razreda, iz obitelji Cullen. Nevjerojatno privlacni i iznimno tajnoviti, oni nisu kao ljudi koje je dosada poznavala - i to na nacine koje ona ne može ni zamisliti.
Cullenovi su obitelj besmrtnih krvopija. Desetljecima – a neki i stoljecima - discipliniraju sami sebe kako bi konzumirali samo životinjsku krv, vodeci vampirsku inacicu „vegetarijanskog“ stila života. Skrivaju se ispod oblacnog neba Olimpijskog poluotoka, živeci što je moguce normalniji život i štiteci svoju tajnu.
Bella postaje posebno ocarana Edwardom Cullenom ( Robert Pattinson ), ali njezin je novi kolega drži na distanci. Medutim, istina je ta da ga ona iznimno privlaci te on strahuje da ce njegova vampirska priroda preuzeti kontrolu nad njim. Bella je njegova srodna duša za kojom je tragao 90 godina, ali njezin miris predstavlja opasnost da u njemu probudi krvolocnu mahnitost.
Ne mogavši se odvojiti od Belle, Edward joj se povjeri u nadi da ce je njegova tajna odbiti, ali nju to još više zaludi. Uskoro mladi par postaje nerazdvojan. Medutim, kako Edwardova unutarnja borba postaje sve žešca, tako Bellu sve više prožima snažna želja da postane jedna od njih.
Bella sve više otkriva Edwardov svijet i naglavce se baca u uzbudljivu i zastrašujucu romansu, privlaceci tako pažnju grupe nomadskih vampira koje ljudska krv ne sablažnjuje kao Cullenove. Tako ona postaje njihova nova meta.


O PRODUKCIJI


Producent Greg Mooradian iz kompanije Maverick Films prvi put je procitao roman Sumrak prije nego što je uopce postao svjetski slavan - zapravo, cak prije nego što je bio objavljen. „Dio mog posla kao producenta je potraga za novim materijalima“, kaže Mooradian. „Procitao sam puno rukopisa prije nego što su se objavili. Kada se ovaj našao na mome stolu, jednostavno ga nisam mogao prestati citati. Ideja o djevojci koja se zaljubljuje u vampira udarila me kao tona cigli. A knjiga je na svakoj razini ispunila moja ocekivanja.“

Ono što je privuklo Mooradiana prici nije bila njezina egzoticnost, vec njezina univerzalnost. „Snimljeno je na tisuce filmova o vampirima“, kaže on. „Ono što razlikuje ovaj od drugih jest ljubavna prica. U ovoj prici vampirizam je jednostavno metafora za tinejdžersku požudu, za onaj osjecaj „želim te, ali te ne mogu imati." Smatrao sam da je knjiga predivna metafora za tinejdžersku cežnju.“
„To je kao kada mlada djevojka ima priliku vidati decka kojeg odobravaju njezini roditelji,“ nastavlja Mooradian. „A onda se tu nade taj drugi decko koji je tajanstven, mracan i zamišljen, te se rodi snažna želja za otkrivanjem njegovih tajni i identiteta, a u ovom se slucaju radi o vampiru. To otkrice se dogada u trenutku kada je ona vec preduboko da bi se mogla povuci, bez obzira na posljedice.“

Knjiga Sumrak prvi je objavljeni uradak autorice Stephenie Meyer koja je kasnije još napisala tri nova nastavka u seriji i zasada se cini da nece prestati. „Buduci da se radilo o mojoj prvoj knjizi, nisam imala pojma što je normalno,“ kaže ona. „Još uvijek ne znam. Nisam imala nikakva ocekivanja. Prvi put su me kontaktirali zbog filma prije nego li je knjiga uopce izašla. Nisam ocekivala da ce uopce o njoj razgovarati prije nego li se nade na policama, a cak možda ni tada.“
Meyerova za sebe kaže da je prvenstveno majka, a tek onda pisac iako je postigla veliki uspjeh. „Za mene je pisanje ove knjige bilo jako osobno,“ kaže ona.
„Iznenadila sam se kada sam vidjela da ljudi tako dobro reagiraju na nju. Još uvijek me iznenaduje kada vidim kako se ljudi poistovjecuju s likovima te kako im je to važno. Svakodnevno primam e-mailove u kojima mi ljudi govore da im je moja knjiga zaista promijenila život.“
Diplomantica sveucilišta Brigham Young s diplomom iz engleske književnosti, Meyerova kaže da je ideju za knjigu Sumrak dobila u snu.
„Kada sam se probudila, htjela sam saznati što ce se kasnije dogoditi. Taj prvi dan napisala sam 10 stranica. Kada sam bila gotova, prva sam ja bila šokirana cinjenicom da sam napisala knjigu.“
Kako je Meyerova nastavila s pisanjem nastavaka, Mooradian se obratio kompaniji Summit Entertainment s idejom da se saga pretvori u seriju filmova. Koncept romana i njegovi nadahnjujuci likovi cinili su Sumrak savršenim kandidatom.
„Ideja o nadnaravnoj fantaziji kao pozadini velike i tragicne ljubavne price je odlicna kombinacija,“ kaže producent Wyck Godfrey. „Dodamo li tome još cinjenicu da se radi o seriji bestselera te da imamo obožavatelje koji su povezani s likovima, vec imamo jako dobre temelje za predstavljanje te ideje novoj publici koja cak možda nikada nije ni cula za Sumrak. Smatram da ce reagirati jednako kao oni koji su procitali knjige.“ „Ovaj film obiluje opasnostima,“ Godfrey nastavlja. „Takoder, tu je i ono uzbudenje kod tinejdžera kada cine nešto zabranjeno. To su stvari s kojima se ljudi poistovjecuju, i to ne samo djevojke. Mislim da ce i decki otkriti opasnosti, elemente akcije i trilera, te da je biti vampir zapravo fora.“

Cim je procitala knjigu, izvršna producentica Karen Rosenfelt kaže kako ju je u prici odmah zaintrigirao aspekt „Romea i Julije“ kao i održavanje seksualne napetosti. „Smatram da sve mi mislimo da smo Bella,“ kaže bivša predsjednica produkcije u kompaniji Paramount Pictures. „Ona je vrlo pristupacan lik i s njom se vrlo lako možete identificirati. Svi mi mislimo da ne pripadamo glavnoj grupi i želimo misliti da sami kreiramo svoju sudbinu.“
Meyerova je bila uzbudena zbog mogucnosti da se njezin rad prenese na filmsko platno, ali na to je pristala samo pod uvjetom da filmaši ostanu vjerni njezinim knjigama. Ona kaže: „Svi smo vidjeli knjige koje su filmovi uspjeli uništiti, a ja sam imala puno stvari koje sam željela zaštiti. Moji uvjeti bili su prilicno jednostavni: Ne smijete ubiti nikoga tko ne umire u knjizi. Cullenovi moraju zadržati svoja prava imena i karakteristike. Takve stvari. Htjela sam da temelj ostane isti.“
Filmaši su shvatili njezinu zabrinutost i predano su radili na tome da ostanu što vjerniji knjizi. „Mnoge mlade djevojke gledaju na ovu knjigu kao na Bibliju, tako da smo morali ispricati pricu onako kako je i napisana,“ kaže Mooradian. „Stephenie je scenarijem bila oduševljena. Medutim, imala je i neke specificne ideje od kojih smo vecinu ubacili u film. Te ideje su bile jako korisne. Na primjer, malo smo promijenili odlomak „I tako se lav zaljubi u janje.“ Stephenie je predložila da se vratimo originalu zbog toga što djevojke taj tekst tetoviraju na zglobove. Mislio sam da se šali, ali bila je ozbiljna.“
Producenti su se za režiju filma obratili Catherine Hardwicke. Hardwickeova je prije nekoliko godina kao produkcijski dizajner radila na filmovima kao što su LAUREL CANYON, NEBO BOJE VANILIJE, te TRI KRALJA, a onda je napisala scenarij za svoj nagradivani redateljski debi, TRINAEST, osjecajni i prilicno kontroverzni film o odnosu izmedu problematicne tinejdžerice i njezine majke.
„U nijednom trenutku nismo tražili iskljucivo ženskog redatelja,“ kaže Mooradian. „Medutim, glavni citatelji su mlade djevojke i zbog toga smo htjeli nekoga tko razumije njihova gledišta. Catherine je uistinu ispunila ocekivanja te dobne skupine. Zna se poistovjetiti s tinejdžerima i, uzevši u obzir njezinu filmografiju, smatrali smo da je ona prirodan izbor. Mislili smo da je prednost imati nekoga tko može reci da je proživio Bellino iskustvo u smislu prvog zaljubljivanja, izabiranja krivog decka i proživljavanja posljedica tog izbora. Imali smo srecu što smo pronašli odlicnu redateljicu i scenaristicu za ovaj zadatak.“
Rosenfeltova dodaje: “Filmovima kao što su TRINAEST, GOSPODARI DOGTOWNA i PRICA O ISUSOVOM ROĐENJU - koji su ujedno vrlo razliciti filmovi - Catherine je pokazala da umije stvoriti stvaran, a ne umjetan svijet. To je bilo iznimno važno za donošenje Sumraka na filmska platna.“
„Kada sam procitala knjigu, bila sam kao opsjednuta - u ekstazi,“ kaže Hardwickeova. „Stephenie piše na tako autentican nacin. Knjiga je imala vizualni i filmski potencijal kojim se moglo uhvatiti ono nešto što se rada s prvom ljubavi, a to je osjecaj da nekoga toliko volite da biste doslovno bili voljni pretvoriti se u vampira.“

Ekipi se prikljucila Melissa Rosenberg koja vec ima znatno iskustvo u pisanju za srednjoškolke, primarnu publiku ovog filma. Uz scenarije za televizijske serije kao što su Party of Five i The O.C., Rosenbergova je takoder napisala scenarij za film STEP UP, iznimno uspješnu tinejdžersku romansu izmedu balerine i ulicnog plesaca, takoder za kompaniju Summit Entertainment. Trenutno piše za provokativnu dramsku seriju Dexter, ciji je romanticni junak serijski ubojica. „Sumrak je zaista spoj dvije moje ljubavi, pisanja za tinejdžere i gotickih horora,“ kaže ona. „Kada su me pozvali, sve što su morali reci da im se pridružim bilo je da se radi o tinejdžerima i vampirima.“
„ Zbog velikog broja obožavatelja knjige osjecala sam veliki pritisak da moram ostati vjerna duhu knjige,“ kaže Rosenbergova. „Znajuci koliko je prica važna milijunima obožavatelja, te kako je osobno shvacaju, znala sam da moramo ostati vjerni knjizi kako bismo ih pridobili. Dobiti takav izvor materijala pravi je dar. Nisam imala namjeru skrenuti iz svijeta knjige.“
„Sumrak je romansa izmedu djevojke i apsolutno nedostižnog decka – vampira,“ dodaje Rosenbergova. „Ogromna zapreka je ta da bi je on mogao ubiti u svakome trenutku. Svida mi se kemija izmedu Belle i Edwarda. Njihova veza je univerzalna. Svaka djevojka zna kako je to kada imaš 17 godina i kada ugledaš tog misterioznog i nedostižnog decka, te odjednom osjetiš žudnju. Knjiga to univerzalno iskustvo vodi na sljedecu razinu u fantaziji koja se odigrava. Budem li u životu pisala samo za tinejdžerice, bit cu potpuno sretna jer kada one nešto vole, one to prigrle cijelim svojim srcem. Predivno je pisati za takvu publiku.“

premijera Sumraka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.