Welcome to the Tweety world

nedjelja, 12.02.2006.

NFS: Underground 2 + Most Wanted Demo

Jedna igra koja me navukla na trkaće igre, koje inače ne podnosim...
One game to rule them all...
Image hosting by Photobucket
Jednom sam u knjižnici Medveščak, dok sam čekao svoj red na kompjuteru, vidio poznanika kako igra NFS: Underground 2, grafika i izgled auta (pogotovo kad koriste nitro...) me odmah oduševio, a kad je dobio utrku i otišao moddati auto...
aligment=left onda sam odlučio isprobati tu igru, iako nisam imao puno iskustva sa takvim igrama. Uzeo sam auto, Ford Focus (zabunom ;-)), te sam krenuo u prvu trku. Komande su lagane, a prvi protivnici glupi, služe samo za zaraditi novac. Btw, novac se može pokupiti na posebnim mjestima na cesti, od 25$ na dalje. Kada se zaradi novac, troši se na auto, od dijelova za preformance, preko body kitova, sve do boja, te neonki. Također se dobiva respect, kojim se otključavaju utrke i dijelovi. Jedino je bed što nema dijelova u kojima te prati vojska murje, ali toga ima u NFS: Most Wanted ;-P... Tako ja već došao do neke razine... ali.... sljedeći dan uđem u igru, vidim da mi je netko igro save, a kasnije otkrijem da mi je to bio prijatelj iz škole koji je prepoznao nadimak. I počnem novu igru, ali za 2 dana neki klinjo igro nekom srednjoškolcu save, pa on svima zbriso igre. I ništa, počnem otpočetka... opet!! :-( I opet dobio par utrka, pa dam frendu jedan quickrace (ima i career, gdje se počinje od ničega), a on slučajno... gues what? zbriše save!!! yeeee!!! Pa tako opet ja počeo ispočetka, pa mi opet zbrisaše save... :-(((((
aligment=left
I dođem doma i malo pregledavam PC Playeve CD-e, pa sav sretan otkrijem NFS: Most Wanted Demo for PC :-) Tek isprobavam, ali izgleda odlično! Ostalo otkrijte sami
P.M. Zadovoljan Vrdo???

- 21:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #