Welcome to the Tweety world

četvrtak, 19.01.2006.

Budući da se ne mogu sjetit nićeg, Harry Potter GoF...


Image hosted by Photobucket.comAh, probo sam demo, za sad niš posebno, po mojem mišljenju, Čisto Sranje , igra sama po sebi nije loša, zgodno je igranje u troje, al su ga zajebali sa izvedbom, a bilo bi zgodno da možeš druga 2 lika gađat sa kletvama, meni je trebalo 10000000 godina da ih ubijem tak da sam baco kamenje na njih, a gadovi ustadoše... No dobro igra nije takva, ali ako se već stavili neke "zagonetke" (da baš) mogli su ih barem napraviti nešto teže od: stani tu, klikni c, idi natrag, čekaj da svi bace magiju, povuci, gotovo!!! Mozda promjenim mišljenje kad se dočepam cijele igre, ali ovo je Jaaaaaaadno !!!

Meni je dobra samo prva igra, a ostale su mi puno lošije, iako... trojku nisam probao, samo sam vidio kak mi frend igra... Al, nema veze, ne izgleda baš nešto... A kako god, sada imam 2 izbora: ili promjenit temu bloga ili možda komentirat PoP Two Thrones, sad ga brzo dobivam.... :) lucky me!!! No za sad: Burn Harry Potter and The Goblet of Fire PC game!!! At least the demo!!!Image hosted by Photobucket.com

- 20:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #