petak, 19.05.2006.

Evo konačno sam našla vremena da napišem novi post...
Završili su dani stresa, suza, nervoze (ZASAD!!!)... Da, maturantica, u srijedu završava službeno nastava, ja sam sve riješila! Jako sam sretna, ovo je dosad najuspješnija godina! Imam mjesec dana do mature, opet učenje, bljak! Nisam nikad mislila da ću plakati zbog škole, točnije nekih profesora! Jučer na talijanskom profka nas počela hvaliti, sve najbolje o nama, zahvaljuje nam... I kaže da je našla pjesmu zahvale za nas, na talijanskom... Riječi baš nisam razumjela (talijanski i ja ne idemo zajednonamcor), ali sam melodija je bila toliko tužna, da smo se sve rasplakale i profka je počela plakati! A kako smo sve cure, imamo ČAK 4 dečka, sve smo u PMS-u, bila je to lančana reakcija, na kraju sta sve smo pohrlile u market kupiti maramice i onda smo shvatile da ćemo u srijedu na oproštaju roniti krokodilske suze! Ja sam prva rekla da neću plakati na kraju, jer me škola napatila... Al eto, ipak će mi malo falitiheadbang!

- 11:10 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

SvE I sVaStA


Ako me želite kontaktirati, moj mail je:
annie_aero@yahoo.com

Something about me:::

Image Hosted by ImageShack.us
JAlud

19 godina...
gimnazija

Volim malo ljudi, a te koje volim čuvam kao kap vode na dlanu...
Pretvrdoglava samheadbang, prenaglamad, preeksplozivnapuknucu... Shvatite to kao mane i vrline...naughty

Čime se najviše ponosim:
moja tetovaža TWEETYJA, moj najdraži crtani lik... Tweety je muško, a ne kako većina misli žensko!zujo

Ako vas još nešto zanima, pitajte....