nedjelja, 14.05.2006.

Prvo, UPOZORENJE!!!
Ljudi koji izlazite u Crikvu i kojima je to super, nemojte se vrijeđat... Ja sam pod jakim negativnim dojmom sa sinoćnjeg izlaska...

Frend i ja smo izašli na cugu u Crikvu. Nije nam se dalo ići do Ri. Sjednemo u Sax, naručimo sokiće i promatramo ljude. Sve cure su iste! Imaju istu kosu, ispeglanu, uske dekoltirane majičice, minice ili pak preeeuske traperice i ništa bez štikli! Bilo mi je jako neugodno... Ja sam šminkerica i volim se lijepo obući i sve to, ali neke cure ne shvaćaju da nije sve u dekolteu i guzici. Na nekima to izgleda jako vulgarno! Možda je stvar u meni, mom odgoju i poimanju svijeta. Moj frend je naravno uživao sinoć, jer je toliko ugrožen... Previše ljudi gledaju jedne druge kako su obučeni, ako nisi po njihovom guštu, odmah te popljuvaju. Ja sam bila u suknji do koljena i čednoj majičici i cure su me zbilja čudno gledale. Osjećala sam se ako svemirac!!! Začudo, nisu se puštali narodnjaci, ali u Galiji je bila neka čudna "dum, dum" muzika i ja na to zbilja nisam mogla plesati, a i frend je izvodio neke bezvezne pokrete. Razmišljam malo, ili su tu svi napušeni ili ubijeni od alkohola pa im je super! Nema prijateljske atmosfere, čak i ljudi s kojima sam OK, čudno su nas gledali, nitko nikog ne pozdravlja, nitko nikog ne zna. Nemojte misliti da sam neka umišljena glupača, ali zbilja mi se to ništa ne sviđa! Ja izlazim u Ri, i tamo je sasvim drugačije. Iako ne znam puno ljudi, svi se skompamo i super nam je. Nitko nikog ne gleda kako je obučen.
Ne volim narodnjake, al poštujem svačiji izbor da to sluša, ali ne mogu prihvatiti da se tako loša glazba pušta svugdje. Iako sam šminkerica, ne, ne slušam Britney ili tako nešto, volim rock i punk. Iako mogu sve poslušati...
Ljudi, stvarno mi je žao, nemojte se ljutiti, al ovo sam morala reći... Pusaaa svima!!!kisskisskisskiss

P.S.- I baš sam s frendom pričala, slušali smo u autu Partibrejkerse, punk grupa iz Beograda (lude osamdesetesmijeh), i kaže mi on da svi seru po Srbima, a uvozimo narodnjake, Cecu i ne znam ni ja šta... A zašto ne bi uvozili npr. Partibrejkerse ili neki takav đir!!!

- 13:09 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

SvE I sVaStA


Ako me želite kontaktirati, moj mail je:
annie_aero@yahoo.com

Something about me:::

Image Hosted by ImageShack.us
JAlud

19 godina...
gimnazija

Volim malo ljudi, a te koje volim čuvam kao kap vode na dlanu...
Pretvrdoglava samheadbang, prenaglamad, preeksplozivnapuknucu... Shvatite to kao mane i vrline...naughty

Čime se najviše ponosim:
moja tetovaža TWEETYJA, moj najdraži crtani lik... Tweety je muško, a ne kako većina misli žensko!zujo

Ako vas još nešto zanima, pitajte....