< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje možete čitati sve o meni, mom životu i ostalim temama!

myspace layout

myspace layout


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts



Glittery texts by bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Bigoo

Bigoo



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


free image hosting

free image hosting


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


image hosting file

image hosting file


Friendster images

Friendster images

Linkovi

...micha...
pepa
nina,tity,nora
nora
nina
adri
karla
marin
dorijan
lory
nensi
miriam
goga

utorak, 01.05.2007.

produženi vikend

hej ljudovchici kako ste mi?!?!?! ja sam vam odlično iako sutra počinje škola.... iskreno jedva čekam da vidim neke ljudove baš mi fale!!! ovaj produženi vikend je bio odličan... bila sam na moru sa michichom i nensichichom... da samo znate kako je bilo cool i zabavno, tako vam to inače ide kad se nas tri nađemo.... ne znate koja je luđa od koje... nego sve u svemu bilo nam je super!! dobila sam novi komp i sad se više ne moram mučiti sa onom starudijom!! razgovarala sam s trenerom i u ponedjeljak se vraćam na trening.... ovih dana sam se stalno spremam ali nikako da odem ali sad stvarno idem.... ali nije sve bilo baš idealno ovih dana frendica mi je u nedjelju završila u bolnici...... nadam se da će sve biti dobro... mora biti!! to vam je to od mene čujemo se sutra sada idem još jedanput ponoviti povijest za sutra pozzzzzzzzz i pusa

- 20:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.