fun stuff

petak, 12.11.2004.

ah...shopping...

jucer sam rijesila jedan dio shoppinga. Kupih sal, rukavice i kaput, jos mi "samo" trebaju shuze, neke veste i par majci. Inace, dan mi i nije bas neki. Jedino lijepo kaj se dogodilo je to sto smo frendicu razveselile jer smo joj kupile knjigu Let's Go Europe!, za rodjendan (koji je bio 25.07., al nije bed...) i kaj sam pojela 7 komada pohanih šnicli s pireom, njam! Kisa (rosa) pada cijeli bozji dan i to me ubija! Danas sam se izvukla 2 predmeta, čak! Kemiju me digla i dobih 2, iako nisam nista ucila, i njemacki me digla 1 min. prije zvona, tak da joj je propao plan oko mrcvarenja sa nekim glupim svapskim rijecima. Lucky me! Jedva cekam da odem u London, kad god to bilo, jer cula sam da ima ogromni Top Shop na ČAK 4 KATA !!! To mora biti ludo...

- 19:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

tek tol'ko
svi koji dodu na moj blog moci ce uzivati u pregrst dosadnih i nezanimljivih stvari koje cu ja pisati, dakle preporucam da ne gubite vrijeme i novac na moje gluposti i bezvezarije! Radije za te pare kupite neki dobar CD il pogledajte neki cool film...
anyway, naci ce se gluposti o mjuzi, filmu, putovanjima, skoli, frendovima/icama, boys...
ENJOY!
Preporučujem
poslušajte
Skin
SOAD
Snow Patrol
Sum 41
Green Day
Yammat, i tome slicno
pogledajte
Paklena naranca
Prekinuta mladost
Donnie Darko
Euro Trip
Monster itd.
pročitajte
najnoviji Cosmo
najnoviji Story
najnoviji Klik
najnoviji Elle!